Ráno jsem se probudila na křik z vedlejší místnosti a nechápala, kdo se hádá, ale pak jsem si vzpomněla na včerejšek a rychle otevřela oči. SAKRA! Tak nějak jsem zapomněla na to, že jsem u Matta. Nemohla jsem najít svoje šaty, a tak jsem na sebe dala první tričko, které jsem našla. Bylo mi těsně pod zadek, ale to stačí. Přešla jsem ke dveřím a uslyšela hlas nějaké ženské „Něco jsme ti snad říkali, žádný vztahy na jednu noc a začneš se starat o Claru!“ zdálo se mi, jakoby ty slova vyprskla. Ale v první části věty měla pravdu, jsem známost na jednu noc a nic na tom nechci měnit. Nebudu se unavovat něčím jiným. „A já jsem vám řekl, že s Clarou nic mít nebudu. Hnusí se mi!“ vykřikl Matt.
Už jsem dál nechtěla poslouchat, a tak jsem otevřela dveře, nasadila nejpřívětivější úsměv „Dobré ráno“ všechny oči se na mě stočili. Nejspíš rodiče Matta se na mě mračili a jen kývli, kdežto Matt ke mně přišel a obejmul mě jednou rukou „Dobré.“ políbil mě na tvář. Co to má kurva znamenat?! Cítím se špatně! Tohle se nemá dít….ne s někým, kdo si mě nemá pamatovat. Otočil se se mnou a odešel zpátky do pokoje, kde mě po zavření dveří pustil.
„Co to mělo znamenat?!“ Nechtěla jsem zvyšovat hlas, pro případ, že by jeho rodiče poslouchali.
„Vzbudili jsme tě?“ zeptal se a nahodil provinilý výraz.
„Jo tak nějak“ jemně jsem se usmála „ale neodcházej od mé otázky!“
„Promiň, ale co jsi čekala? Seznámení s rodiči a za rok dva svatbu? Tak to fakt ne!“ vyplivl na mě. Proč si sakra myslí, že tohle chci? „Tak přesně tohle ne! Už tak to na mě bylo moc, jakoby jsme spolu chodili, kdybys mě ještě představil rodičům, tak tě potom rovnou zastřelím! Jsem holka na jednu noc zlato“ Cmuckla jsem na něj a on na mě jen nevěřícně koukal. Pak se ke mně přiblížil.
„Opravdu?“ V očích mu hrálo štěstí „Tak co si to zopáknout?“
„Jasně“ přikývla jsem. Tento přístup už je lepší.
Odtáhnul mě k druhým dveřím v jeho pokoji, kde se nachází koupelna. Vysvlíkl mi tričko i kalhotky a podprsenku v takové rychlosti, že buch to ani nečekala. Já nemohla zůstat pozadu, ale mám to lehčí, protože on má na sobě jen boxerky. Strhla jsem mu je tak rychle, jak asi ještě nikdy ne. Zmáčkl mi zadek a já své nohy obmotala okolo jeho pasu. Začal mě líbat a přesunovat nás do sprchového koutu. Když jsme byli uvnitř, zapl příjemně teplou vodu, ale dlouho jsem si jí neužívala, protože do mě vrazil svůj penis a udával strašně rychlé tempo, které se mi neuvěřitelně líbilo, ale sotva jsem popadala dech. Po chvíli jsme se oba udělali. Rozdýchávali jsme to dýl, než to trvalo, ale byl to zaručeně můj nejlepší orgasmus. Opatrně mě postavil na zem a opláchl, pak já jeho a vylezli jsme ze sprchy. Najednou se chytil za hlavu „Vždyť já zapomněl na kondom“ řekl totálně zoufale, já se na něj jen usmála „Beru prášky“ prohodila jsem jen tak mimochodem.
„Tak proč jsi včera ten kondom chtěla?“ Je dotěrný, ale odpovím mu.
„Nikdy nespím bez něj s cizinci“ jednoduché vysvětlení, co kdyby měl nějakou nemoc? Pokýval hlavou a do utíral se. Já taky a zase si na sebe vzala své spodní prádlo „Kde mám šaty?“ najednou si uvědomím.
„Nebyly tvé oblíbené, že ne?“ ptá se opatrně.
„Ne, vlastně jsem si je včera kupovala.“
„Dám ti na nový“ mírně se usměje a já znejistím.
„Kde jsou moje šaty?“ zeptám se znovu.
„Nechci tě strašit, ale nejspíš všechny tvé věci, které nebyli v mém pokoji jsou no...“
„Kde? Leze to z tebe jak z chlupaté deky!“ trošku zvýším hlas.
„na smetišti“ řekne docela potichu a já doufám, že si dělá prdel!
„Co?“ vykulím na něj oči, ale neodpovídá, protože ví, že by mě ještě víc naštval „V čem půjdu domů? A víš, jaký máš štěstí, že můj iPhone zůstal doma?!“
„Já ti něco půjčím, třeba to tričko, slušelo ti“ usměje se.
„Ale musíš mě odvést, přece nepůjdu v tričku sotva pod zadek přes celé město“ rychle přikývne a myslím, že je rád, že to dál nerozmazávám.
MATT
Vezme si na sebe mé oblíbené tričko a já si povzdechnu. Naštěstí to neřeší. Jsem totálně blbý, že jsem zapomněl na rodiče. Vždycky vyhodí jejich oblečení a vlastně všechno. Opravdu jsem měl štěstí, že tam neměla kabelku nebo tak něco. Normálně už jsem se naučil, že je mám vysvlíkat až u sebe, jenže tahle Lucy byla jiná a já ji chtěl co nejdřív cítit. Chtěl jsem, aby pode mnou vzdychala, ale teď už kurva chci, aby vypadla. Vydali jsme se do kuchyně a na chodbu, kde jsem se přezul a jí půjčil jedny máminy tenisky, který, ale budu muset vrátit. Má tak sexy zadeček a ještě, když se zohne, aby si zavázala tkaničky, nejradši bych jí ho zmáčkl, ale už jsem s ní spal dvakrát a to je víc než dost. Většinou je jen ráno vyhodím, ať si dělají co chtějí, ale ona mě zaskočila tím, co mi řekla: Jsem holka na jednu noc. Byl jsem šokovaný, netušil jsem, že to od holky někdy uslyším, i když mi to na ní vlastně sedělo. Už v baru přeci chtěla jít hned ke mně a né tancovat jako všechny ostatní, které prvně musím alespoň maličko opít.
„Hálo, tak půjdeme, nebo tu budeme čekat do soudného dne?“ najednou a asi po několikáté promluvila soudíc podle její zamračené tváře.
„Jasně jdeme“ usmál jsem se.
LUCY
To na něj člověk opravdu musí promluvit desetkrát, než reaguje? Včera v baru byl tedy milejší. Nasedli jsme do auta a já ho naviguju, kam má jet. Sice nejdeme ke mně, ale k Am, protože u ní mám všechny věci, ale to nemusí vědět. Zastavil a otočil na mě svůj pohled.
„Tak sbohem, vidíme se naposled“ měla jsem chuť se rozesmát na celé kolo a říct zas tak si nefandi, bastarde, ale chci, aby si na mě nepamatoval, a tak držím neutrální pohled „Jop sbohem“ nakloním se a políbím ho na tvář.
„Ehm, je mi to blbý, ale potřebuji ty tenisky“ nervózně se usměje. On chce tenisky? Jeho rodiče mi vyhází všechno oblečení a on chce tenisky?
„Co za to?“ usměju se.
„Já nevím“ frustrovaně si projede rukou ve vlasech.
„Kdo je Clara a proč rodiče chtějí, abys s ní chodil?“ zeptám se a čekám, jestli mám nové tenisky, nebo odpověď na dvě otázky, které mě zajímají.
„To ti neřeknu“ odpoví suše.
Otevřu dveře „Okey, tak se měj“_________________________________________________________________________
Další díl :))
Omlouvám se za chyby ;))
Názor na Lucy? :))
Názor na Matta? :))
Byly by schopný spolu vycházet nebo být jen v rozporu a v posteli/sprše?
Řekne jí nakonec kdo je Clara? :OO
A při písničce na boku jsem to psala :33
ČTEŠ
F*CK
TeenfikceProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...