LUCY
Přistáli jsme, vystoupili z letadla, a jelikož nemáme žádné věci, tak jsme šli rovnou z letištní haly ven, ale tam na nás čekalo menší překvápko. Byla tam Emily, Am, Matt, nějaká holka a mamka. Bylo úžasné je po tak dlouhé době vidět.
„Ahoj“ zapištěla jsem a rozeběhla s k Am a k mamce. Objali jsme se a já byla šťastná, že je zase kolem sebe mám. Samozřejmě mi chyběli, ale nechtěla jsem se přibližovat k tomuhle městu a k lidem už vůbec.
Pak jsem se podívala na Emily. „Promiň, neměla jsem tě nechat odejít.“ Řekla a já ji hned objala. Chyběla mi. Je to moje malá sestřička.
„Ahoj“ přišla jsem k Mattovi a objala ho.
„Ahoj, ještě chvíli takto budeš a Daniel mě propálí pohledem“ zasmál se a já s ním.
„Kdo je ta holka?“ zeptala jsem se.
„Clara.“
„Ta Clara?“ zeptala jsem se ho a odtáhla se, abych mu viděla do obličeje.
„Jo, ale teď ji miluji“ zasmála jsem se, ale odtrhla se od něj. Je to divné, ale moc mu to přeji. A dokonce jsem za ně dva šťastná a to tu holku tedy Claru vůbec neznám.
„Ahoj, jsem Lucy.“ Podala jsem ruku Claře, ale ta si mě vtáhla do objetí. Nechápu, žr ji někdo nemá rád.
„Jsem Clara“
Potom už jsem šla zase za Danielem a propletla jsem si s ním prsty. Všichni jsme šťastně opustili letiště. Chci se tady zastavit a dál nejít. V tomto bodě jsem šťastná. Nechci být znovu zlomená. Chci zůstat šťastná a ve společnosti mých nejdražších.
EMILY
Konečně je tady. Věděla jsem, že to Daniel dokáže. Trvalo mu to sice pěkně dlouho, ale už je tady. Mám zpátky svou milovanou sestřičku.
AM
„Takže mi všechno řekni“ vyzvídala jsem, když jsme si samy dvě sedli do kavárny. Bylo strašně těžké ty dva od sebe dostat, ale nevěnovala se mi už dlouho a teď to musí napravit!
„Zkráceně? Nebo popsat každý den dopodrobna?“ podívala se na mě zákeřně.
„Zkráceně“ zasmála jsem se.
„V letadle jsem potkala Patricka a pak s ním cestovala po světě. Mám z toho neuvěřitelné vzpomínky. Byl zábavný a milý. No pak se mě jednou zeptal, jestli s ním chci chodit a já souhlasila. Konečně jsem se po dlouhé době cítila šťastně. No a pak jsme cestovali dál. Když přišlo výročí tátové smrti, vrátila jsem se domů a tam mě našel Daniel, odmítla jsem ho a po nějaké době jsem se s Patrickem usadila a pak mě našel Daniel a jinak cestování po světě bylo nezapomenutelný, klidně bych to někdy znovu zopákla“ dořekla.
„Jen se opovaž! Už nás nikdy nenechávej samotný, víš, jak špatná z toho byla tvoje sestra?“ podívala jsem se na ní soucitně.
„No a teď, co se stalo tady“ zeptala se, aby změnila téma.
„Nic moc, jen tvoje sestra chodí s Tobym, já jsem stále nezadaná a ve škole byla nuda, ale prej Matt vlepil Danielovi někdy brzo po tvém odjezdu“ zasmála jsem se a ona se mnou.
DANIEL
Už ji nikdy nechci ztratit. Je vše co mám a nechci se toho vzdát. Budu si ji střežit jako oko v hlavě. Ještě líp, nenechám už nikoho, aby mi ji sebral. Konečně mám pořádný důvod se usmívat. Mám milující přítelkyni, přátele a cítím, že mám rodinu. Konečně se cítím, jakoby mi nic nechybělo.
Ale vše se může změnit. Dodal hlas v mé hlavě.
___________________
Hi guys :33
Další část :))
Názor na Claru a Matta? Daniela a Lucy? Emily a Tobyho? Lucy a Am?
Snad se část líbila :33
Budu ráda za každou hvězdičku a koment :33
ČTEŠ
F*CK
Novela JuvenilProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...