20.Chapter - Dobře

865 36 0
                                    

LUCY

Potom, co Matt odešel, jsem šla za Emily.

„Co ti ten idiot udělal?“ zeptala jsem se jí.

„Víš, jak si mi řekla, že mu to mám říct?“ přikývla jsem „Tak přesně to jsem udělala, ale on mě odkopl. Řekl, že můžeme být dál kamarádi, což já vlastně chci, ale ty jsi taky měla pravdu, nemám co ztratit. Přátelství jsem neztratila a nic jiného jsem neměla.“ Měla slzy v očích, ale snažila se je rozmrkávat, což se jí dost dařilo.

„A víš, proč tě odmítl?“ zeptala jsem se jí.

„Protože miluje jinou“ vyprskla Emily.

„Jak to víš?“ byla jsem dost zaskočená. Netušila jsem, že by něco mohla vědět.

„Protože mi to řekla jeho kámoška.“ Trochu povytáhla koutky.

„Kvůli mně“ špitla jsem, tak trochu jsem doufala, že mě neuslyší, ale to nevyšlo. Nechtěla jsem, aby to věděla, ale kdyby to zjistila od někoho jiného, tak by se na mě už ani nepodívala.

„Takže teď spolu chodíte?“ zeptala se mě naštvaně, ale zároveň i smutně.

Vykulila jsem na ni oči „Ne, to vůbec, já k němu nic necítím, odkopla jsem ho.“

„Mohla bys teď prosím jít, chci být sama“ očividně si oddechla, ale chce být sama. Přikývla jsem a odešla. Nemá cenu ji teď něco říkat. Stejně by to ignorovala a pak použila proti mně.

EMILY

Takže mě nechal kvůli mé sestře, jako všichni. Každý chce vždycky ji, ale mě nikdy nikdo. Nesnáším ji. Nechci jí ani vidět. Odmítám s ní komunikovat.

Alespoň, že ho odmítla. Kdyby s ním začala chodit, tak se na to všechno rovnou můžu vysrat!

Lehla jsem si do postele a začala brečet do polštáře. Začaly se mi vybavovat všechny ty úžasné okamžiky s ním. Miluji ho a nic s tím neudělám.

LUCY

Vůbec se mi nechce do školy. Nechci vidět Matta a ani Daniela.

Proč Daniela? Protože na něj od včerejška nemůžu přestat myslet. Není v tom láska, to vůbec, ale nějak jsem ho alespoň trošku poznala a mám k němu blíž. Nevím, co si myslí on, ale já bych řekla, že jsme kámoši a vlastně v to i doufám.

AM

„Čau“ pozdravila jsem radostně Lucy, která už stála před mým barákem.

„Ahoj“ falešně se na mě usmála a objala mě.

„Co se stalo?“

„Emily se mnou nemluví, protože ji Matt nechce kvůli mně.“ Řekla smutně.

„Co?“ okey, asi mi toho hodně neřekla, poslední dobou mi neřekne skoro nic, ale vypadá to, že mě potřebuje, a že mi to řekne.

„Emily miluje Matta a Matt včera přišel s tím, že mě miluje, ale já ho odpálkovala.“ Pak mi ještě řekla jak a teď mi je líto Matta. Tohle si nezasloužil. Takhle odpálkovat si nezaslouží nikdo. Dokonce ani ten idiot.

LUCY

Matt do školy pro jistotu vůbec nedorazil a Daniel si to hned před první hodinou nahrnul ke mně, jestli nepůjdeme odpoledne ven. Přijala jsem to.

***

„Ahoj“ objala jsem ho, když přišel. Sraz jsme měli před školou, ale jemu to trvá tak o deset minut dýl, než mě.

„Promiň“ ušklíbl se na mě.

***

Došli jsme do parku a sedli si na volnou lavičku. Vždycky jsem milovala parky. Je tu klid a příroda. Dá se tady přemýšlet.

„Proč se nikdy neusmíváš? Vždycky se ušklíbneš, ale nikdy se nezasměješ, proč?“ zeptala jsem se na něco, co mě zajímalo od prvního dne, co jsme se viděli.

„Když ti odpovím, řekneš mi, kde jsem tě viděl před tím, než jsem přišel do školy? Vím, že tě znám, jen nevím odkud.“

„Dobře“ usmála jsem se na něj, zatímco on nastavil zase ten jeho úškleb.

„Nemám důvod se usmívat. Nikdy jsem neměl a ještě jsem nedostal příležitost se usmát.“ Řekl popravdě, bylo vidět, že je to pravda „Teď ty.“

„V baru, vyspala jsem se s tebou a pak odešla. Řekla jsem jednomu klukovi, že spolu chodíme. Byl jsi opilý a tak nevím, jestli si vzpomeneš.“ Řekla jsem taky pravdu, proč zapírat? Tohle byl můj život a já mu ho zazdívat nebudu.

***

Pak jsme se takhle bavili až do večera. On řekl otázku a já taky, pak jsme na ně odpověděli. Vím teď o něm mnohem víc. Jsem z toho nadšená. V břiše mám milión motýlků, jen na něj pomyslím. Ale to je špatně. Tohle jsem naposled cítila k němu. Nechci, aby mě zase někdo zradil.

Je pátek večer a já sedím doma a přemýšlím. Tohle už jsem nedělala dlouho. Měla bych se vzpamatovat! Měla bych jít do baru a ošukat prvního, kterého uvidím! Ale neudělám to, nemám energii.

________________________________________________________________

Hi guys :33

Další část :))

Názor na Lucy? Am? a Emily?

Názor na část?

Budu ráda za každou hvězdičku a komentář :)

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat