DANIEL
Přišel jsem do školy, sedl si na své místo. Jako obvykle tu holky ještě nebyly. Vždycky chodily později, někdy dokonce tak, že to málem nestihly.
Vždycky jsem je pozoroval. V hodinách se soustředím jen na ni a občasně na výklad učitele. Ale já jí nedokáži věřit, i když moc chci. Nikdy jsem se na nikoho nemohl spolehnout a nevím, jestli teď smím. Je to těžké, když prožijete to, co já…….otce alkoholika, který se vždy pohádal s matkou a ona to léčila alkoholem. Byl jsem tu jen sám pro sebe. Už od pěti to u nás chodilo tak, že jsem se sám musel nachystat do školky a kdyby školka začínala odpoledne nebo večer, tak se do ni musím dostavit taky sám. Byl jsem samostatný už od mala. Nikdy jsem nikoho nepotřeboval. A teď bych někoho chtěl, chtěl bych ji, ale nemůžu, nechci, aby to dopadlo jako u nás.
Už mě nebolí na to vzpomínat, zazdil jsem je a od svých osmnácti s nima nemluvím. Odjel jsem pryč a už se nikdy nevrátím. Už nikdy se nevrátím do Anglie, celkově. Mohl bych se vyhnout sice jen jednomu městu, ale já tam rozhodně namířeno nemám.
Do třídy přišla Am a sedla si na své místo. Odhodlaně jsem vstal a šel k ní.
„Ahoj, kde je Lucy?“ při zmínce jejího jména se jí v očích zaleskly slzy.
„Vypadni!“ Rozkřikla se na mě.
„Co?“
„Neorzuměls, VYPADNI!“ druhé slovo už zakřičela tak, že ti co se na nás doteď nedívali, se taky podívali.
Jak odhodlaně jsem k ní přišel, tak jsem i odešel, ale nechápu to. Chci se jí jen na něco zeptat a ona na mě vyjede. Vím, že jsem se včera nezachoval nejlíp a ona to asi ví, ale nemusí tady po mě štěkat!
AM
Co si to ten hajzl vůbec dovoluje, absolutně nechápe, co způsobil. To kvůli němu je teď bůhví kde a ne vedle mě. Normálně bychom řešili sice totální blbosti, ale byla by tu! Asi si po chvíli zvyknu, že odešla, ale já si nechci zvykat, já ji chci tady.
„Dobý den“ pozdravila nás učitelka. Ani jsem si nevšimla, že zvonilo, nebo že by přišla do třídy. „Am, proč Lucy ukončila studium, šlo jí to výborně, byla šikovná?“ oh kurva, nenapadlo mě, že by se mě na to mohl někdo zeptat, teda z učitelů. Bylo divné to od někoho slyšet.
„Něco jí do toho vlezlo“ řekla jsem víceméně pravdu.
Ani nechápe, jak je těžký, když mi všechno řekne a já si to musím nechat jen pro sebe.
„Dobře“ podívala se na mě ta zrůda přede mnou (učitelka). Očividně nebyla spokojena s mou odpovědí, ale co jí je do toho?
DANIEL
Cože? Ona ukončila studium? Proč? Že jí do toho něco vlezlo….to je jen chabá výmluva Am. Am stoprocentně ví, co jí do toho vlezlo. Odhadem jsem to já, proto na mě byla Am tak protivná. Teda asi. Je to moje teorie. Chtěl bych, aby tu seděla, ale když se rozhodla skončit, tak ať si skončí.
MATT
„Am?“ zeptal jsem se ji, když kolem mě procházela.
„Jop?“
„Kdo ji zlomil?“
„Co?“
„Včera u mě byla a omluvila se mi, tak kdo ji zlomil?“
„Daniel“ špitla a běžela pryč.
Kdo je sakra Daniel?
'Ahoj, měla bych ti ty prachy vrátit, nechci ti nic dlužit' už zase. Tohle mi píše snad po stopadesátý. Píše mi na facebooku. Neřekla mi, kde je, ale aspoň s ní mám kontakt. Vím, že ho nemá ani Am, a proto jsem rád, že ho mám já. Ale taky vím, že je to jenom, protože jsem jí poslal ty peníze. A to je důvod, proč je nechci zpátky. Hned jakmile by mi je poslala zpět, tak by mi už nenapsala.
'Ser na to! Já je nepotřebuju'
'Dobře, ale tak s to užiješ se mnou' What? Jak si to užiju s ní? I když ta představa, že je pode mnou a vzdychá mé jméno se mi líbí.
'Co?'
'Budu ti posílat fotky. Ne hned, když na tom místě budu, ale až potom, nechci, abys věděl, kde jsem'
'Proč?'
'Protože ti za to alespoň něco málo chci dát. A přitom nechci být nalezena'
______________________________________________
Hi guys :33
Další díl je tady :))
Názor?
Názor na Lucy a Matta?
Názor na Daniela? Am?
Budu ráda za každou hvězdičku a komentář :)
ČTEŠ
F*CK
Teen FictionProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...