10.Chapter - Co ode dneška očekáváš?

1.1K 36 4
                                    

LUCY

Konečně pátek po škole. Dneska byl testovací den. Všichni učitelé se shodli, že dnes je nejlepší den si napsat všechny písemky. Nesnáším takové dny. Ale teď už si jdu v klidu domů.

„Ahoj“ zakřičím do bytu, když přijdu domů.

„Ahoj“ přicupitá ke mně mamka „Jak bylo ve škole?“ zeptá se. Jak typická rodičovská otázka.

Překroutila jsem očima „Strašný“ zasmála jsem se „Jaký to asi může být ve škole?“ hned jsem se na to však optala.

„Počkej, až budeš chodit do práce“ mamka se zasmála.

„Já už do ní chodím“ vyplázla jsem na ni jazyk a odcupitala k sobě do pokoje. S mamkou mám dobré vztahy, takže vypláznutí jazyku je u nás normální.

Do ruky jsem si vzala ty tepláky, které jsem tenhle týden nosila. Podívala jsem se do kapsy, kde by měl být ten ubrousek, na který jsem psala ten vzkaz, když jsme byly s Emily v té kavárně. Vyndala jsem ho, ale ještě něco mi vypadlo na zem. Zvedla jsem to a mrkla na to 'tel. číslo zavolej kotě :*' usmála jsem se. Vytáhla telefon a naťukala jeho číslo.

„Ahoj?“ zeptal se.

„Ahoj, tady Lucy“ usmála jsem se.

„Jo ahoj“ taky se usmál. Popravdě jsem nečekala, že si mě bude pamatovat. „Nevěděl jsem, že zavoláš“

„No…víš, já to číslo našla až dneska“ zasmála jsem se.

„Aha.“ Chvíli bylo ticho „Nezašla bys na rande?“ zeptal se. Jak ho mám odkopnout? Je fajn, ale na rande s nikým v zásadě nechodím. „Lucy?“ zeptal se. Asi jsem byla moc dlouho potichu.

„No víš, já na rande nechodím.“ Řekla jsem celkem nervózně.

„Aha, ale do klubu a na záchody bys zašla viď?“ zasmál se a já s ním.

„Jop“

„Tak ten klub platí?“

„Jop“

„V Night Life v osm“ řekl a zavěsil.

Možná, abych nemohla odporovat, nebo možná, abych si to všechno nakonec nerozmyslela. Vůbec nechápu, co to má znamenat. Od kdy já sama volám nějakým klukům ze záchodů? Od kdy já přijímám pozvání na 'rande'?

***

Stojím před vchodem do klubu a čekám, kdy se ukáže. Na sobě mám rudé šaty bez ramínek a lodičky s vysokým podpatkem (obrázek na boku, představte si to bez těch ramínek :D). Ano tohle je vše, co mám na sobě. Tohle místo mám kousek od domu, takže jsem se neoblékala, ale teď toho lituji.

„Ahoj“ chytl mě zezadu za boky.

„No konečně“ zasmála jsem se na něj „Málem jsem zmrzla!“

„Pardon. Máš se víc oblékat.“ Řekl a táhnul mě dovnitř.

Konečně teplo. Došli jsme až k baru a Nicolas něco objednal a já si mezitím sedla na barovou židli. Barman nám podal džus s vodkou. Uchechtla jsem se. Tohle jsem v baru ještě nikdy nepila. Vždycky si dávám jen tvrdý chlast. Vypila jsem to a otočila se na něj.

„Já nevím, jak se zeptat, nebo mi to příjde alespoň blbé“ nejistě jsem se na něj podívala a on se mi začal dívat do očí „Co ode dneška očekáváš?“ vychrlila jsem tak rychle, že si nejsem úplně jistá, jestli rozuměl.

MATT

Pátek YES!

„Elis, co takhle dneska zajít do baru?“ zeptal jsem se ji.

„Jasně“ řekla a my se vydali na cestu do nejbližšího baru.

Kdo je Elis? Je to asi něco mezi kamarádkou a přítelkyní. Občas spolu spíme, ale není to nijak často, takže to rozhodně není moje kamarádka s výhodami. Častěji spím s někým jiným, než s ní. Ale zase to není jen moje kamarádka. Proč něco mezi kamarádkou a přítelkyní? To je velice jednoduché. S přítelkyní přeci spíte málo, ale jsou v tom city. Kdežto s kamarádkou nespíte vůbec, ale nejsou v tom city, myslím tím něco jako láska. Na lásku už nevěřím. Není možné milovat. Teda je, ale nikdy to nedopadne dobře.

Došli jsme před klub Dark Star a vešli dovnitř. Elis mě táhla rovnou na parket, kde jsme spolu začali tancovat.

DANIEL

Pátek. Normálně v pátek chodím do klubu, ožeru se a další den nevím, co jsem dělal, ale tenhle pátek to mám jinak. Am mě vytáhla ven, jenom tak ven na povídání. Přijal jsem to ale jenom z jednoho důvodu, a to protože jsem potřeboval zjistit něco o škole, do které jsem právě nastoupil. Potřebuji vědět něco o učitelích a o tom, jak to vše chodí. Za jiných okolností bych ji odpálkoval.

Celý den jsme chodili po parku, nebo tam seděli na lavičce. Bylo to tak nepřirozený. Bylo to něco, co já normálně nedělám. A rozhodně už dělat nechci. Zítra už se musím jít opít, nebo nepřežiji další týden ve škole.

AM

Dneska jsem toho Daniela vytáhla ven. Chtěla bych ho sice do postele, ale tohle není můj styl. Kluka, se kterým lezu do postele, chci alespoň trošku znát. Většinou s ním nevlezu do postele hned v klubu, ale až po druhé. Divíte se, že to tak dělám. Že možná to vypadám, jako bych byla stejná jako Lucy, ale já to dělám z toho důvodu, že pokud mi je nesympatický třeba podle toho, jak se mnou mluví, jak se chová, tak já to prostě nepoznám podle jednoho gesta. Já jich musím vidět sto a až pak si všimnu, že je podle mého nechutný. Daniel se zatím zdá být v pohodě. A hlavně co je úplně nejlepší, že ho Lucy neměla. Popravdě ano závidím ji, že se dokáže vyspat s naprosto kýmkoliv. I když si řeknou jen jméno, nebo ahoj. Ale Daniela neměla a já ho chci mít.

_______________________________________________________

Hi Guys :33

Jak jste slavili Nový rok? :OO

Názor na část? :))

Pěkně se nám postavy vybarvují :D

Názor na Am? a Daniela? a Nicolase? :))

Názor na celou story? :OO

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat