EMILY
O dva roky později po Lucy(iné) svatbě jsme se s Tobym vzali. Nemůžu uvěřit tomu, že jsem skončila právě s ním. Ještě před deseti lety by mě to nenapadlo. Kdysi jsem se s ním chtěla jen vyspat, ale pak se vše nějak zvrtlo a zamilovali jsme se do sebe.
„Miky“ okřikla jsem našeho tříletého Mikyho. „Pojď sem“ přivolala jsem ho k sobě a objala ho. Je to moje zlatíčko, stejně jako Toby.
AM
Pamatujete si Nicolase? Ano toho Nicolase, se kterým kdysi Lucy spala, tak ten Nicolas je teď vedle mě a studuje našeho malého přírůstka do rodiny.
Chodíme spolu už tři roky a máme spolu dítě. Na svatbu jsem nikdy nebyla a ani po ní nijak netoužím. Ale Nicolase miluji vším, co mám. Nevěřila bych, že dokáži najít někoho, jako on. Rozumí mi a já ho nechci ztratit.
MATT
S Clarou čekáme už druhé dítě. Zahrnujeme se láskou. Máme holčičku, kterou jsme pojmenovali po Lucy. Je to z důvodu, protože bez ní bychom nikdy nebyli spolu. Kdyby mě nezlomila, tak nikdy nezavolám Claře, jestli nechce naši nenávist zmírnit, bez ní bychom neměli krásnou holčičku a nečekali druhé dítě. A hlavně nebýt ji, tak se do ní nikdy nezamiluji a ona do mě.
LUCY
Potom, co jsme se vzali, tak jsme se odstěhovali do Paříže. Nechtěli jsme zůstávat v NY. Bylo tam spousta špatných vzpomínek. Po dvou letech jsem prakticky ztratila kontakt se všemi, kromě rodiny. Ale s těmi už taky kontakt nemám. S Danielem spolu máme chlapečka, který se jmenuje Wiliam po mém otci. Vždycky jsem chtěla, aby se můj chlapeček jmenoval po něm. Daniel naštěstí nic proti neměl. Možná kdyby měl, tak vše skončí jinak. Možná bychom se pohádali, protože můj chlapeček se vždy měl jmenovat Wiliam.
Myslíte si, že nám to vydrželo? Tak to jste na omylu. Ono by nám to možná vydrželo, kdyby mě nesrazil nějaký idiot v autě. Ano jsem mrtvá a Daniel s Wiliamem si žijí šťastně. Teda jak se to vezme. Už jsou to tři roky, co jsem zemřela, a Wiliamovi je šest. Moc si na mě nepamatuje, ale Daniel o mně jeden rok mluvil a trápil se, pak mu do jeho práce přišla nová sekretářka a jsou spolu. Vlastně spolu čekají děťátko. Jsme ráda, že není smutný a našel si někoho, s kým může být. Jsem šťastná, že nezůstal sám a někoho si našel. Možná bych to neměla říkat, ale kdyby zůstal sám, tak by se trápil a to by zase trápilo mě.
DANIEL
Jsou to tři roky, kdy zemřela, ale její hlas mě budí ze snů, její hlas mě strašívá před spaním. Není to tím, že bych se jí bál, ale že mi chybí.
Našel jsem si za ni 'náhradu', ale nikdy to nebude jako s ní. Kate miluji, ale ona byla ta, která mě dostala do stádia schopného mít city. Ona ve mně probudila něco, o čem jsem si myslel, že je dávno mrtvé. S ní jsem měl pocit, že mi nic nechybělo, ale s Kate mám pocit, že mi chyví jedna věc, osoba. ONA.
„Navždy budeš v mém srdci Lucy“ řekl jsem, když jsem byl u jejího hrobu. Dnes jsou to přesně tři roky. Kdybych někdy potkal toho parchanta, co jí to udělal, tak bych udělal jemu to stejné, jenže já ani nevím, jak vypadá. Nikdy jsem ho nespatřil. Už nikdy si nikoho nebudu schopen vzít, anebo milovat tolik, jako ji. Byla moje první a nikdy nebudu schopen na ni zapomenout.
Kdybych měl jedno přání, tak budu chtít vrátit ji. Mám teď Kate, ale i tak bych chtěl zpět ji.
BERTE S NADHLEDEM, ŽE TAM MÁTE POHLED LUCY, I KDYŽ JE MRTVÁ, DĚKUJI!!
PŮVODNĚ:
- Nicolas neměl být důležitý a Lucy mu vůbec neměla volat
- Lucy a Matt měli být kámoši s výhodami
- Matt a Emily měli skončit spolu
- Lucy Patricka měla potkat až ve Francii a tam se s ním usadit
- Matt měl vidět Lucy a napsat to Danielovi
- Lucy měla být zasnoubená a ne zadaná (když se potkali s Danielem na hřbitově)
- Matt měl Emily a Danielovi "promluvit do duše"
- Lucy neměla psát Mattovi, ale jenom občasně mluvit s matkou
- Lucy měla být ve Francii místo Anglie
- Daniel měl přijet pro Lucy v její svatební den a ukrást si ji
- Daniel si neměl Lucy vzít
- Lucy a Daniel se neměli přestěhovat do Paříže
- Lucy neměla umřít
STRAŠNĚ MOC DĚKUJU VŠEM, KTEŘÍ ČETLI TENHLE PŘÍBĚH.
DĚKUJU VÁM ZA VŠECHNY HVĚZDIČKY A KOMENTY, KTERÉ VŽDYCKY POTĚŠÍ :333
DĚKUJU ZA 10K reads... :33_____________________________________
Hi guys :33
Snad se vám i Epilog líbil, budu ráda za každou hvězdičku, koment :33 (a za váš názor :))
ČTEŠ
F*CK
Teen FictionProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...