EMILY
Odjela a já mám Matta jen pro sebe. Na tohle jsem čekala tak dlouho, ale teď se bojím. Co když se mnou nebude mluvit? Už nechci další odmítnutí. Stačilo mi jedno.
„Ahoj“ řekla jsem do telefonu, když to zvedl.
„Ahoj, co potřebuješ?“
„Nechceš jít ven?“
„Víš, kdo je Daniel?“ zeptal se.
„Jop, Lucy mi o něm kdysi něco řekla.“
„A zavedeš mě k němu?“
„Jasně“ hned jsem souhlasila, protože jinak by asi nikam nešel. Ale pořád mám nějakou naději, i když nejspíš jen malou.
„Za deset minut jsem u tebe“ řekl a položil to.
MATT
Když jsem dorazil před její panelák, už čekala venku.
„Ahoj“ hodila se mi kolem krku. Já ji objal za boky.
„Ahoj, tak jdeme?“ nechtěl jsem nic jiného, než najít toho zmetka.
***
Došli jsme před nějakou posilovnu a ona mě táhla dovnitř. Vešli jsme dovnitř a ona se začala rozhlížet. Nakonec přišla před nějakého kluka.
„Ahoj“ pozdravila ho.
„Ty jsi?“ podíval se na ni zhnuseně.
„Emily, Lucy(ina) sestra“ usmála se na něj.
On na ni jen nevěřícně koukal, ale pak pohledem zamířil na mě a toho jsem využil. Přiblížil jsem se k němu a vlepil mu pěstí do jeho zasraného ksichtu tak, že spadl na zem. Se svou prací jsem byl spokojen, a proto jsem se vydal na odchod. Emily mě chtěla následovat, ale ten kretén ji oslovil.
„Emily můžu s tebou chvíli mluvit?“ mávla na mě a otočila se za ním. Nechápu, proč s ním ztrácí její čas.
Co jí tak může říct? Nezná mě a ani neví, kdo jsem, takže to o mě asi nebude. A tím pádem mě to ani nezajímá.
DANIEL
„Co chceš?“ zeptala se nevrle.
„Ty víš, kde je Lucy?“ zeptal jsem se ji. Bylo těžké tuhle otázku vyslovit a to nejen, protože mě bolela ta tvář, do které mě ten někdo uhodil. Proč mě mlátí někdo, koho ani neznám?
„No víš, já tak nějak, ne“ rozpačitě se na mě usmála.
„Jak to?“
„Nebavila jsem se s ní, než odjela, ale teď toho lituji, možná bych jí ten odjezd vyvrátila, ale já potřebovala čas, než se uklidním, ona mi ho nedala.“ Posmutněla, ale ne nijak moc.
„Aha, tak nic.“ Řekl jsem. V mém hlase byl určitě poznat smutek. Chtěl jsem, aby mi to řekla. Potřebuji ji zpátky. Z nějakého důvodu mám pocit, že jí můžu věřit, a že bych jí nedokázal zlomit. Pozdě, už se stalo. Dodalo mé podvědomí.
„A nechceš se jít projít a promluvit si?“ nabídla mi Lucy(ina) sestra. Přikývl jsem.
MATT
„Ahoj, jsem doma“ křikl jsem do bytu.
„Ahoj“ přišla ke mně mamka, co se stalo? „Přišla Clara“
„Dobře.“ Nebyl jsem zhnusený, je mi to jedno. Teď mě jen zajímá, co bude s Lucy a jestli mi napíše.
EMILY
Když jsem vytáhla Daniela ven, tak jsme mluvili o Lucy, o Mattovi a vlastně celkově o našich problémech. Bylo fajn se někomu svěřit. Když odjela Lucy, tak jsem se neměla komu svěřit, protože on byl pořád s Rebecou
Ale je mi strašně líto, jak jsem se k Lucy chovala. Ona v tom neměla žádnou vinu, nechápu, jak jsem si mohla myslet opak. Protože jak jsem dnes zjistila, tak má ráda Daniela. Ale lítost mi je teď k ničemu. Musím ji najít. Musím zkusit všechno, aby se vrátila. Je to moje sestra.
_____________________________________________________
Hi guys :33
Další díl :))
Doufám, že se líbí :)
Názor na Daniela a Matta? Emily a Matta? Matta a Claru? Daniela a Emily?
Budu ráda za každou hvězdičku a koment :))
ČTEŠ
F*CK
Teen FictionProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...