12.Chapter - A odpověď?

1K 41 2
                                    

LUCY

„Co takhle kámoši s výhodami?“ řekl a já se zarazila.

„Ehm….já nevím, dáš mi čas na rozmyšlenou?“ zeptal jsem se ho. Ale kurva co to dělám? Mám ho rovnou odkopnout!

„Dobře, ale jenom do večera“ povzdechne si.

„Ok“ řeknu neurčitě a telefon odložím.

Nicolas, to je číslo samo o sobě. Chci s ním spát. Je tak dobrý, že jsem ochotná s ním spát víckrát než jednou a to mě deprimuje. Ale chci spát i s někým jiným. Což bych vlastně mohla, protože by nebyl můj kluk a nemohl si určovat, co mohu dělat a co ne.

Však na druhou stranu je to všechno špatně. Je špatně to, že s ním chci spát znovu, to, že jsem mu zavolala na číslo, které mi dal, to, že jsem se s ním seznámila, to, že jsem s ním šla na 'rande', to že teď přemýšlím o přijetí jeho nabídky, ale co mám dělat, když je v tom tak dobrý?

Ale i přes všechnu tu touhu, kterou k němu cítím, mu musím říct NE! On nepatří do mého života a nikdy by do něho patřit neměl. Už to, že jsem tímhle přemýšlením ztrácela můj volný čas je důvod mu říct NE!

MATT

Našel jsem ji. Moje záhadná dívka. Našel jsem ji v počítači mých rodičů, kde mají záznamy o zaměstnancích. Neznámá Lucy Flores chodí se mnou do školy. Jaktože jsem si ji však nikdy nevšiml? Možná je to pouze tím, že chodí o ročník níž, nebo tak něco, i když je pravda, že kdyby do mě nevrazila, tak si ji nevšimnu ani v práci rodičů.

Chci ji hned v pondělí oslovit, jenže nevím jak. Pravděpodobně si na ni počkám po škole před školou. Ale co jí řeknu, vždyť má kluka, ale ona je záhadná, tajemná a proti mně má zášť. Jestli o mně něco slyšela, tak ji to nemám za zlé, ale chci ji vidět pod sebou a chci, aby křičela moje jméno.

Ano tohle jsou moje myšlenky během sobotního odpoledne. Chci přemýšlet o někom, kdo mi dá hned a ne o ni, protože vím, že to bude tvrdý oříšek.

Budu se muset snažit s ní vycházet a předstírat zájem o ni, ne jen o její tělo. Musím předstírat přátelství. Ano mám to! Stanou se z nás přátelé a pak se s ní vyspím. Doufám, že to stihnu za týden. Ale na jednu věc v mém plánu jsem zapomněl a to na jejího přítele, ale třeba na něj zapomene, když uvidí mě, jakožto tu dokonalost.

DANIEL

Večer. Nikdy jsem tak nesnášel pomyšlení na to, že jdu s holkou do klubu. Vlastně s pěknou holkou. Ano uznávám Am je pěkná, ale nevím, jestli chci spát s někým ze školy. Kdybych tam pak našel nějakou pěknou, nejpěknější, tak by mi už nemusela dát.

„Ahoj“ přivítala mě Am, když jsme se potkali u vchodu.

První, kam mě táhla, byl bar. Kopli jsme do sebe asi pět panáků a pak mě se slovy „Půjdem najít tu hezkou holku“ vytáhla na parket. Než jsem se stačil vzpamatovat, kroutila se kolem mě a já najednou zapomněl na to, že nebudu spát s nikým ze školy a vrhl se ji na rty, polibek mi opětovala ještě nadrženěji, než já ji. A to potvrdila i tím, že se mě začala dotýkat mezi nohama. Já začal postupovat dozadu až k záchodům, kde jsem vlezl i s ní do první volné kabinky a sundal ji její černou sukni. Ona mi začala docela pomalu sundávat kalhoty a boxerky, však když si ho vzala do pusy, nic jsem proti tomu neměl.

Udělal jsem se jí do pusy a ona to spolkla. Zvednul jsem ji a dráždil ji přes kalhotky, ovšem ona vzala mou ruku, posunula ji pod kalhotky, pak si vybrala jeden prst a strčila si ho do sebe. Chvíli jsem z překvapení nereagoval, ale svůj prst jsem rozpohyboval. Vzdychala mé jméno a já ji přinášel na vrchol. K jejímu orgasmu.

Udělala se s hlasitým výkřikem, avšak hlasitý byl jen pro lidi na záchodech, ostatní to nemohli slyšet přes hlasitou hudbu.

Am si sundala kalhotky a nasměrovala můj penis do svého vchodu a já přirazil.

LUCY

Je jedenáct a já mu ještě nevolala. Znám odpověď, ale bojím se, že spletu dvě odlišná slovíčka a další den toho budu litovat. Jsem zmatená ze sebe, ale zase mě to na druhou stranu ani nepřekvapuje. Jednou to přeci musel někdo udělat. Jednou někdo tuhle otázku položit musel a já se měla připravit dřív, už před dvěma rokama.

Jelikož jsem se nepřipravila, tak má odpověď musí být ne.

Vytočila jsem Nicolasovo číslo a čekala, až to zvedne.

„Ahoj, tak jak si se rozhodla?“ s pátým pípnutím to zvedne. To si teda dával na čas. To mu to je jedno?

„Ahoj, copak si dělal, že jsi nezvedal mobil?“ optala jsem se, sama nevím proč.

„Zvedl jsem ho, nebo mě neslyšíš? A odpověď?“

___________________________________________________________________

Hi guys :))

Jak jste si užili část? :O

Názor na Am a Daniela?

Názor na Lucy? Matta? :D

Budu ráda za každou hvězdičku a kometář :))

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat