9.Chapter - Znám ji, jen nevím, kdo to je

1.2K 45 2
                                    

LUCY

Ráno jsem se probudila s dobrou náladou. Málokdy se mi to stává, protože opravdu nejsem ranní ptáče a nejradši bych spala až do oběda, ale škola mi v tom brání.

Udělala jsem si jednoduchou snídani, cereálie s mlékem. Snědla jsem to a nádobí po sobě zase umyla. Přešla jsem do koupelny a udělala ranní hygienu, s čímž jsem se i namalovala, sice jen lehce, což znamená řasenka, tužka na oči a make-up, ale nelíbí se mi, když jsem přemalovaná.

Přesunula jsem se k sobě do pokoje a teď nastává ta nejtěžší část mého dnešního rána. Oblečení. Nikdy nevím, co na sebe a je to strašně těžké něco vybrat. Je konec září, ale já mám chuť se trošku odvázat. Vzala jsem si tedy mou fialovou kostkovanou sukni těsně pod zadek a k tomu černé tílko s výstřihem, které jsem zakasala do sukně. Ještě hnědé silonky, černé bolerko a lodičky. Koukla jsem se do zrcadla a byla jsem spokojená. Ano chválím se v zrcadle. Někdo by si o mně mohl myslet, že jsem namyšlená, ale já vidím své chyby a nedostatky a to namyšlené holky nedokáží.

Vzala jsem si ještě svou černou kabelku přes rameno a vydala se do školy. Tedy prvně k Am a pak do školy.

***

Dorazily jsme do třídy mezi posledními, ostatně jako obvykle. Am nikdy nestíhá, teda já většinou taky ne, ale dneska ano. Jsem na sebe pyšná.

Přišla učitelka Loorencová, kterou máme na design kuchyně, a vedle ní šel nějaký kluk. Neznám ho naštěstí, ale byl pěkný. Všechny oči se tam samozřejmě podívaly a jak jinak než, že všechny holky začaly slintat. Neviděla jsem mu do obličeje, ale podle toho, co jsem viděla, tak měl vypracovanou postavu a tmavě hnědé vlasy až černé, ano podle tohohle jsem usoudila, že je pěkný. Učitelka se zastavila u svého stolu a toho kluka otočila k nám.

DANIEL

Celou cestu jsem měl sklopenou hlavu. Nesnáším, když to někdo dělá, ale teď jsem byl já ten, kdo ji měl sklopenou. Všechny oči byly na mě. Vím to, cítil jsem to. Když jsem se nenápadně podíval na stranu, viděl jsem, že holky slintaly. Došli jsme až před její stůl a otočili se. Všichni se na mě koukali, jak na svatý obrázek, ale jedna holka ne, dívala se na mě zděšeně. Neřešil jsem to, protože mi byla upřímně u prdele!

„Dobrý den třído, děkuji za krásné přivítání“ řekla ironicky učitelka a pár holek se uchechtlo. Byli tu asi jen dva kluci a oba to ignorovali, bylo jim to jedno. Taky by mě nezajímal nějaký chlap, který se jim vetře do revíru, i když nevypadli, že by se s nima holky bavili….

„Tohle je Daniel a on se vám rád lépe představí sám“ řekla, obešla stůl a sedla si na židli.

„Jsem Daniel, jsem z Londýna, mám rád sex a jsem v něm dobrej“ mrknul jsem tak do publika, pár holek jen zběsile zamrkalo řasami a jiným se ještě více rozšířil úsměv. Ta co se na mě předtím dívala zastrašeně, se teď usmívala jak pošinutá a já to nechápal, ale co z toho.

LUCY

„Jsem Daniel, jsem z Londýna, mám rád sex a jsem v něm dobrej“ mrkl do davu a mě se rozšířil úsměv, ale řekl věc, která mě byla naprosto jasná. A vlastně jsem si tu věc i ověřila. Nevadilo by mi s ním spát znovu. Není to můj styl, ale očividně si mě nepamatuje. Jakoby mi to vadilo, nebo jakoby to byla nějaká novinka, že si mě opilý kluci nepamatují. Mám vlastně ověřený, že si mě nepamatují i střízlivý idioti, jako je Matt.

„Tak to by stačilo“ řekla přísně učitelka, ale bylo na ní vidět, že jí to pobavilo. Nebyla o moc starší, než mi. Vypadala na to, že zrovna vyšla ze školy, Mohlo ji být tak maximálně dvacet osm. „Začíná výuka“

***

Po hodině se kolem Daniela shukl kroužek kecajících a nabalujících holek, ale mě to bylo fuk, kdyby tak věděli, že já už ho dávno měla a mohla ho cítit.

„Co včera v práci?“ zeptala se mě najednou Am.

„V pohodě, akorát jsem tam potkala Matta.“ Mykla jsem rameny. Chtěla jsem tím vždycky naznačit: Je to jedno a je mi to fuk, hlavně to neřeš.

„Počkej Matta jako Matta?“ zasmála se.

„Ano Matta Turnera“ zasmála jsem se na ni a ona jen šokovaně vykulila oči.

„Cože? On je Matt Turner? Ty jsi spala se synem tvých šéfu“ zakřenila se na mě.

Protočila jsem nad ní oči „Ale on si to nepamatuje“ a vyplázla na ni jazyk.

„To je už jen detail.“ Vyprskla Am.

„Neruším?“ podívala jsem se právě na toho, kdo nás vyrušil a pan neznámí ze včerejška.

„Jop rušíš“ řekla jsem „Tam máš seskupení holek, které ti dají, tak běž k nim“ cmuckla jsem na něj, i když jsem věděla, že i já a Am by jsme mu daly.

„S těma už jsem mluvil a“ na chvíli se zastavil a asi hledal ta správná sova „a stačilo mi to“ podotkl tiše. Já s Am jsme se zasmáli.

„A copak žádáš od nás?“ zeptala jsem se ho a Am vyprskla smíchy. On se na ni podíval pohledem ala da fuck? Zasmála jsem se nad tím pohledem.

„Mluvit o něčem jiném, než o mém těle, obličeji, vlasech nebo ksichtu“ udělal divnou grimasu, kterou nedokáži popsat, ale na něm vypadala krásně.

„Fajn, tak co třeba šminky“ řekla Am a já se uchechtla „Potřebuji novou řasenku, neznáš nějakou dobrou?“ hned se mě ale zeptala.

„Jistě že znám, můžu ti ji potom ukázat, nepamatuji si značku“ snažila jsem se zachovat neutrální pohled, což se mi taky povedlo.

On se na nás díval jako na dva blázny, co právě utekli z blázince. Am už to nevydržela a vyprskla smíchy tak, že se na nás půlka třidy otočila a já se musela taky začít smát. On jen udělal svůj typický úšklebek místo úsměvu a sledoval nás s protočením očí.

DANIEL

Byly fajn, ale každý tě jednou zlomí a ty ho už mít nebudeš. Poznamenal jsem si pro sebe. Nemůžu jim věřit. Nedokáži jim věřit. Ale ta jedna dívka. Ona mi strašně někoho připomínala, jen nevím koho. Ty studánkové oči, ve kterých se topím, ty rty do srdíčka a ty křivky, sakra, jako bych ji znal, jen nevím odkud a ani kdo to je.

_______________________________________________________

Hi guys :33

Doufám, že se část líbila :))

Názor na Daniela? :OO

 Názor na celou část ? :)) Názor na celou story? :OO

Budu ráda za každou hvězdičku a koment :))

Chci poděkovat všem, kteří čtete mou story :)) jsem za to neuvěřitelně ráda. Popravdě jsem nečekala, že by se mohla takto uchytit. Pak chci poděkovat @Veronica_1D_LOVE a @crazy_mad_yeah za úžasné komentáře a zprávy, které mi psaly. Vždycky mě to strašně potěšilo :))

Přeji vám hodně štěstí, lásky a úspěchu (ať už v čemkoli) v novém roce, doufám, že pro každého bude rok 2015 lepší než ten letošní. A hlavně vám přeji hodně zdraví :))

+ Doufám, že se mnou zůstanete i v dalším roce :))

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat