11.Chapter - Friends with benefits

1.1K 42 5
                                    

LUCY

„Já nevím, jak se zeptat, nebo mi to příjde alespoň blbé“ nejistě jsem se na něj podívala a on se mi začal dívat do očí „Co ode dneška očekáváš?“ vychrlila jsem tak rychle, že si nejsem úplně jistá, jestli rozuměl.

„Já nevím“ nejistě se na mě podíval.

„Ale víš“ hned na to jsem vyhrkla. Poznala jsem to podle jeho očí.

„Sex“ řekl a já vykulila oči.

„Tohle přání ti mohu splnit“ oslnivě jsem se na něj usmála. Jeho úsměv se ještě zvětšil. Nevím, jestli si myslel, že mu řeknu něco ve smyslu, že je debil a už ho nechci vidět, ale pro sex já jsem dost často. A kord, když ho umí tak dobře.

„Ale co si nejprve zatancovat?“ přikývla jsem a už ho táhla na parket.

***

Další tři hodiny jsme tancovali. Neuvěřitelné. Většinou netancuji s někým hodinu, na tož tři. Dost jsme se za tu dobu poznali a já nějak ztratila touhu se s ním vyspat. Teď by to nebylo takové jako 'Ahoj jsem Lucy, jdeme do postele?' ano, takhle to většinou probíhá. Nemám zájem se s nima seznamovat, když je vidím poprvé a naposled.

On je jiný. Nebo já jsem jiná k němu? Ztrácím se v sobě. Najednou na to s ním přestávám mít chuť, protože jsem ho poznala. Znám ho lépe jak všechny kluky, se kterými jsem spala (kromě jednoho), dohromady. Nesnáším se za to, že ho mám ráda. Nikdy bych to nepřiznala nahlas, ale ano mám ho ráda. Jako kamaráda, ale s kamarády já nespím. Riskujete tím všechno. Mám chuť jít domů, do postele a už nikdy z ní nevylézt. Co se to se mnou stalo, od kdy jsem tak emocionální?

„Na“ podal přede mě malou skleničky s průhlednou tekutinou. S děkovným pohledem jsem si ji vzala a rychle to do sebe kopla.

„Nechceš jít ke mně?“ zeptal se mě. Nechci ho odmítnout, ale nemůžu s ním spát.

„Já asi bych už měla jít domů“ zakoktala jsem se.

Svraštil obočí „Proč?“

„Poznala jsem tě“ a s touhle větou jsem se dala na odchod, jak nejrychleji jsem mohla.

„Haló“ řekla jsem podrážděně.

Který kretén volá v deset hodin ráno, když má spát? Nevzbudil mě, ale je brzy na mluvení.

„Ahoj“ nejistě řekl do telefonu. Hned jsem ten hlas poznala a teď jsem litovala toho, že jsem si číslo neuložila. Kdybych věděla, že volá on, tak to nezvednu.

„Potřebuješ něco?“ řekla jsem nezaujatě, i když mě zajímalo, proč mi volá, když mohl ojet jakoukoli jinou holku v klubu.

„Já to nechápu.“

„A copak“ já taky nechápu spoustu věcí, ale nevolám jemu, aby mi je vysvětlil.

„Proč se mnou nechceš spát, když mě znáš? City by v tom nebyli stejně.“

„Protože to není můj styl.“ Dobře vím, že je to chabá výmluva. Pravda je, že se toho bojím. Bojím se, že se vyspím s někým koho alespoň trochu znám a pak…pak už o něm nikdy nic neuslyším. Jsem divná, vím to.

„HAHA“ ironicky se zasmál „Pravdu.“

„To je pravda“ stála jsem si za svým.

„Fajn, tak pro tebe mám nabídku a jako odpověď neberu, není to můj styl“ zasmála jsem se „Povídej“

„Co takhle kámoši s výhodami?“ řekl a já se zarazila.

EMILY

Vrátila se sice pozdě, ale vrátila. Začíná mě překvapovat čím dál víc.

Když s někým spí, jde k Am a pak až ráno se dostaví domů, ale když s nikým nespí, tak přijde klidně ve dvě ráno. Její logiku nechápu, ale aspoň vím, co dělala v noci.

Já vím, že jsem moc vlezlá na tohle, ale já to opravdu nesnáším a chtěla bych, aby to nikdy nezačalo. Chtěla bych, aby ji on nikdy neopustil a ona se tak nezačala chovat a on byl pořád s ní. Aby jejich láska byla pořád tu. Ale on ji musel zlomit srdce a ona se stala děvkou. Kdybych se mohla vrátit v čase a jeho zastavit, tak bych to udělala. To on ji zkazil a já ho za to nesnáším. Byl stejný, jako všichni. Ale pro ni byl výjimečný, což jsem nikdy nechápala.

AM

'Dneska klub? Obstarám ti tu nejvíc sexy holku :*' a odesláno.

'Tak fajn, vezmi tu tvou kamarádku' tak na to zapomeň chlapečku. Dneska tě opiju tak, že nebudeš vědět o světě a vyspíš se se mnou. Ne s ní, ale se mnou.

Lucy mám ráda nadevše, ale chci být jednou ta, která se vyspím s tím sexy klukem. Chci to pro jednou být já, která bude přitažlivá pro všechny okolo. Dobře to sice často jsem, ale nemám to sebevědomí jako Lucy. Lucy je sebevědomá a to kluky přitahuje. Já ne. Přitahuju kluky, ale nejsem sebevědomá, takže když jdu s ní, tak ona je středem pozornosti a na mě všichni serou, ne doslova.

______________________________________________________

Názor na část ? :OO

Názor na Am? Lucy? Nicolase?

Příjime Lucy jeho nabídku? :OO

Děkuju všem, kteří to čtou, hvězdičkují, nebo komentují :))

Budu ráda za každou hvězdičku a koment :))

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat