17.Chapter - Vyzvídání

903 38 0
                                    

LUCY

„Ahoj, promiň, že jdu pozdě, ale zdržela jsem se v práci“ objala jsem svou sestru, která už na mě čekala v parku.

„Ahoj, v pohodě“ usmála se na mě.

„Tak o čem chceš mluvit?“ zeptala jsem se ji na rovinu, protože jsem o tom celý den přemýšlela a nic mě nenapadlo.

„Co je mezi tebou a tím klukem“ zasmála se „promiň, zapomněla jsem jméno“ omluvně se na mě podívala.

„Ale když ti to řeknu, tak na mě nebudeš naštvaná“ zakroutila hlavou „já vím, že nemáš ráda, když spím pokaždé s někým jiným, no a tak teď spím jen s ním, jsme kámoši s výhodami“ řekla jsem a čekala na její reakci, na její negativní reakci.

„Fakt?“ zeptala se mě. Nedokážu určit barvu jejího hlasu. Příjde mi neutrální, ale jinak než vždycky.

„Jop“ přikývla jsem „A co máš ty s Mattem?“ hned jsem se zeptala, aby to už dál nerozebírala. Teď jsem nechtěla a neotřebovala znát její názor.

„Nic“ posmutněla. What? Jak nic? Viděla můj pohled, a tak pokračovala „Jsme kamarádi“ falešně se usmála.

„A ty bys chtěla něco víc?“

„Jop, nikdy jsem ti to neřekla, ale já už ho celkem dlouho miluji“ začala se červenat.

„Ale notak, však na tom není nic špatného“ hrála jsem, že to nevím.

„Myslíš, že bych mu to měla říct?“

„Nic nemáš, nic neztratíš“ usmála jsem se nad svou radou, ale ona vypadala divně „Ano, řekni mu to, neboj, všechno bude dobrý.“ Teď už vypadala tak, že to pochopila.

Už jsme nechaly vyzvídání a bavily se normálně, jako obvykle.

MATT

„Čau“

„Ahoj“ přišla ke mně a objala mě „Co ti je?“ zeptala se starostlivě.

„Elis, já nevím. Cítím se divně. Od té doby, co mě opustila….“ Nechal jsem větu doznít a pokračoval „jsem se takto necítil, já nevím, ale bojím se, že budu zase zranitelný. Doteď jsem zvládal mít bariéru, ale teď mi do života přišla jedna neuvěřitelná dívka a já k ní asi cítím to stejné, co k….“ opět jsem to nedořekl. Nikdy nepoužívám její jméno. Elis ví, o kom mluvím a za to jsem jí vděčný. Viděla mě zraněného, bezmocného a je tu pořád se mnou. Vím, že je opravdový přítel.

„A kdo to je?“ zeptala se mě. Měla očividně radost, že jsem asi znovu zamilovaný. Kéž bych s ní tu radost sdílel.

„To ti zatím neřeknu.“ Ušklíbl jsem se na ni. Chci, aby to prvně věděla ona a až pak kdokoli jiný.

DANIEL

'Ahoj, potřebuji si něco vyjasnit-L.' přišla mi smska, když jsem zrovna byl v posilovně.

'Ahoj, a co?'

'Nechci to řešit přes chat' úplně vidím, jak udělala tu svou dramatickou grimasu a rozhodila ruce.

'OK, tak ve škole?' dobře přiznávám, nechci ji vidět mimo školu. Je dokonalá, ale já chci, aby byla dokonalá někde jinde, než v mé přítomnosti.

'HAHA, za půl hodiny u školy' už jsem neodepsal. Ještě totiž nevím, jestli příjdu nebo ne. Nechci tam, ale zároveň mě zajímá, co se mnou chce řešit. Se mnou nemá co řešit, když spolu nemluvíme,když já s ní mluvím.

LUCY

Když jsem se rozloučila s Emily, vydala jsem se rovnou ke škole. Jsem tu pět minut napřed. Vím, že už neodepsal, ale doufám, že příjde. Chci znát další odpovědi. Doteď jsem na všechno kašlala, ale já si chci dát život zase dohromady.

„Ahoj Nicolasi“ usmála jsem se do telefonu.

„Ahoj, co potřebuješ?“

„Já ehm no víš, jak jsem říkala, že to může kdykoli skončit, tak ten konec je přesně teď. Potřebuji teď pauzu od všeho, co se změnilo za tak krátký čas. Od té doby, co jsem tě poznala, je vše jinak a já chci zpátky můj starý život, promiň, ale naše výhody končí“ řekla jsem do telefonu.

„Dobře, ale kamarádi zůstat můžeme ne?“ zeptal se neutrálně.

„Jop“ řekla jsem a hned to típla. Vím, že už se s ním nikdy neuvidím, ale neměla jsem sílu na to mu říct pravdu. Poslední dobou nemám sílu na nic, jen na útěk někam pryč od všeho a od všech.

Jak jsem řekla. Dávám si život dohromady. Chci, abych vídala jiné kluky, Am a svou sestru. Od té doby, co znám jeho na všechno kašlu. Ale co pro mě bylo divné, tak to, že mi to vůbec nevadilo. Nevadilo mi to zrušit, ani kousek mě toho nelitoval, že naše výhody jsou pryč.

***

Už je o deset minut víc, než jsem mu dala. Dobře nepřišel. Je mi to líto. Chtěla jsem si vše vyjasnit. Chtěla jsem, aby přišel, ale on nepřišel. Mám slzy v očích, proč? Však jsem s ním prakticky nemluvila.

_______________________________________________________________

Hi guys :))

Další část :)) zase kratší :D ale snad se líbila :33

Taky už máte té školy po krk? Teď pořád samé testy :D před pololetím :((

Jak se vám část líbila? :OO

Odpůrci Nicolase s Lucy jsou určitě spokojený :DD

Názor na Lucy myšlenky? :O Dá si život zase do 'normálu' nebo ne? :OO

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat