MATT
„Ahoj, je Lucy doma?“ zeptal jsem se.
„Ahoj, ne, není“ zakoktala se dívka stojící ve dveřích „Teda vlastně ano, ale je tu nějaký kluk a teď bych je nerušila“ mrkla na mě a už chtěla zavřít dveře, avšak v tom jsem ji zabránil.
„A můžu dál? Že bych na ni počkal a třeba ty bys mě zabavila?“ zeptal jsem se.
„Jistě“ znervóznila ta dívka.
„Mimochodem jsem Matt“
„Jop, já Emily, Lucy(ina) sestra a ty za ní jdeš protože…..“ nechala nakousnutou větu. 'Já za ní jdu, protože ji chci vošukat.' tak tohle ji říct nemůžu.
„Jsem její kamarád a tak mě napadlo ji pozvat ven, ale už má asi společnost.“ Jo ty debile, třeba toho jejího přítele.
EMILY
Co tady dělá? Tu jeho výmluvu mu nebaštím, ale to je jedno. Je tady a baví se se mnou. Cítím se tak úžasně a přitom si nejsem jistá, co říct, nebo co udělat.
„Dáš si pití?“
„Jo, stačí voda“ usmál se na mě.
LUCY
„Ano, rychleji, jo tam“ snažila jsem se být, co nejtišeji, ale nevím, jestli to fungovalo.
Naše vzdechy jsme tlumili polibky.
Přirážel tvrději a tvrději a já byla pokaždé o kus blíž k orgasmu (jak nečekané :D). Rukama jsem mu drápala do zad. Snažila jsem se jemně, ale nešlo mi to. On byl tak tvrdý a úžasný a já nemohla ani vzdychat.
„A“ chtěla jsem vykřiknout ano, ale stihla jsem jen A, než mi vrazil jeho jazyk do pusy, abychom byli potichu. Když se taky udělal, vylezl ze mě a lehl si ke mně na postel. Objala jsem ho a lehla si na jeho hruď. Těžce jsme oddechovali a zklidňovaly naše dechy.
„Měl bych jít“ usmál se na mě po pěti minutách ničeho nedělání.
„Ale, už sis užil, tak zdrháš jo?“ podívala jsem se na něj naoko naštvaně, ale on mi to věřil, protože se začal tvářit alá a co ještě chceš dělat? „Dělám si srandu“ zasmála jsem se „Máš pravdu, měl bys jít“
Po tomhle jsme oba vstali a oblékli se. Vyšli jsme ze dveří a potichu šli chodbou k těm hlavním. Došli jsme tam a Nicolas se začal obouvat, když v tom do chodby přišel Matt a Emily jako ocásek za ním.
„Kdo to je?“ zeptal se Matt.
„Co je ti do toho?“ opáčila jsem docela naštvaně.
Nicolas si mě majetnicky přitáhnul k sobě a políbil mě. Polibek jsem mu opětovala. Líbal úžasně, božsky, dokonale! Když nám oboum došel dech, odtrhli jsme se od sebe a zrychleně dýchali.
„Nebuď na něj naštvaná“ řekl mi a políbil mě na tvář „Měj se, zítra?“
„Jop, napíšu“ usmála jsem se a Nicolas otevřel dveře „Ahoj“ křikla jsem ještě, než nima prošel a odešel. Nechal mě tu na pospas těm dvoum. Jak to mám vysvětlit Emily? 'Hele Emily, nemysli se, že jsem se zamilovala, nebo tak něco, je to jen kámoš s výhodami!' Tak tohle by asi nešlo. A Matt? Myslí si, že chodím s tím klukem ze záchodů. Možná bych mu měla začít říkat Daniel, ale kluk ze záchodů je lepší. A počkat, když už jsme u toho Matta, co tady vlastně dělá? Brzy jsem si všimla, že tady nemá být.
„Kdo to byl?“ zeptal se znovu Matt.
„Kluk? A co tady vlastně děláš ty?“ mykla jsem rameny a dál si držela neutrální tvář, nechtěla jsem nic prozradit.
„Vy spolu chodíte?“ zeptala se Emily, dřív než Matt stihl odpovědět.
„Ehm no…“ co mám odpovědět? „Ne“ nakonec jsem řekla.
„Tak co to bylo?“ zeptala se a já na ni koukla pohledem to nechceš vědět.
„Ale však se s ním znovu uvidíš.“ Řekla už spíš zoufale.
„Jop, problém?“
„Jen to nechápu.“
„Ani chápat nechceš“ uškrnula jsem se na ni a ona se ještě víc zašklebila. Nesnášela, když jsem před ní něco tajila. Jenže tohle bylo něco, co někomu jen tak neřeknete.
Matt na nás koukal, jak kdybychom spadli z Marsu.
„CO?!“ nakonec křikl Matt. Jelikož bylo úplný ticho a já byla ve svých myšlenkách, tak jsem se strašně lekla, až jsem nadskočila. „Nemáš nějakého toho kluka z klubu?“ zeptal se mě. Sakra, já doufala, že zapomněl.
„No…ne, to byla jen výmluva.“ Cmuckla jsem na něj a odešla do svého pokoje. Už mě nebaví ty jejich kecy! Nemůžou mě prostě nechat žít? Je to můj život a ne jejich!
MATT
Co to mělo znamenat, takže ona je nezadaná? Jsem z ní zmatený a to se mi často nestává. Já nebývám zmatený a už vůbec ne z nějaké holky, kterou prostě musím dostat!! Jsem na ni tak moc nadržený. Jen ji vidím a mám chuť ji opřít o první věc, co najdu.
„Takže už půjdeš?“ koukla se na mě smutně ta holka ehm…Emily.
„Chceš, abych zůstal?“
„Jestli nikam nemusíš“ pousmála se na mě.
„Rád zůstanu“ zašklebil jsem se na ni. Zůstávám tu jen z jediného důvodu a to, že zjistím informce od Emily, protože Lucy je.......
Odešli jsme nejspíš do jejího pokoje.
LUCY
'Ahoj, zítra stejně?' hned jsem mu napsala.
Nevím, co si teď Emily myslí a je mi to celkem jedno. Jen doufám, že to neřekne mamce. Je pravda, že ji neřekla ani to, co dělám normálně, ale teď, když ji to nechci říct? Možná ji to řeknu a pokusím se ji udobřit tím, že ji něco řeknu o tátovi, ale i tak se mi do toho nechce, jenže co ji mám říkat, je to kamarád, co mě líbá?
'Ahoj, určitě a kdo byly ty lidi?' Vyrušilo mě pípání mého mobilu.
'Moje sestra a jeden debil' odeslala jsem. Jemu taky není nic do mého života!
'A ten debil je tvůj kdo?' hned mi přišla odpověď. Bože snad nežárlí….on asi vážně myslel KAMARÁDI s výhodami.
'Spolužák z vyššího ročníku a doteď jsem nevěděla, že on ví, že existuju' nad tím jsem se zasmála.
Už neodepsal. Nebrala jsem to jako něco špatného. Spíš naopak. Byla jsem až moc ráda. Nechápu, co do mě vjelo, ale nechtěla jsem, aby mi psal, aby se se mnou bavil. Chtěla jsem ho jen na sex. Brala bych ty výhody a ne kamaráda s výhodami.
__________________________________________________
Hi guys :))
Jak jste přežili školu ? :OO
Názor na Nicolase a Lucy?
Názor na Matta? Emily? :))
Snad se část líbila :))
ČTEŠ
F*CK
Novela JuvenilProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...