3.Chapter - Emily

1.5K 47 1
                                    

„Fajn, odpovím ti“ řekne, když už jsem skoro zavřela dveře. Vítězně se usměju a nasednu zpátky do auta.
„Clara je dcera nějakých známých od rodičů.“ řekne s těžkým povzdechem a já jen přikývnu na znak toho, že poslouchám. „Oni chtějí, abych s ní chodil, protože je z bohaté rodiny, jen o trochu víc než mi.“ On je bohatý? Tak to jsem nevěděla. „A pro ně by to bylo dobré I pro jejich firmu.“ je značně nervózní z tohoto rozhovoru.
„A ty s ní nechceš chodit, protože....“
„protože je to umíněná, namyšlená děvka“ dopoví se značným odporem v hlase „Ale ona se mnou též nechce chodit, je to vzájemné, naštěstí.“ dodá a já se zasměju. Sundám si z nohou ty tenisky a zvednu je nahoru. 
„Děkuji za příjemnou noc cizinče.“ předám mu boty a znovu vystupuju z auta.
„Já taky“ stihne říct, než zabouchnu dveře. Čekám, než odjede a vydávám se k Am.
Vezmu klíče z pod jednoho kamene, kde nechává náhradní a jdu k ní. Vezmu si svoje včerejší oblečení a zbytek svých věcí.
'Včera se stalo něco divného, až se vzbudíš, zavolej-Luc' napsala jsem na lísteček a přilepila jsem ho na zrcadlo v koupelně. Vím, že tam půjde, protože se vždycky opije. Jdu domů. Od Am bydlím asi pět minut středně rychlé chůze. Ona ale na rozdíl ode mě bydlí sama. Já bydlím s mamkou a sestrou. Mám je ráda nadevše, ale někdy potřebuju svůj vlastní klid, který najdu u Am.
Vyjdu do druhého patra a odemknu si dveře, je tu až moc podezřelé ticho. To se u nás nestává. Většinou jede alespoň televize. Dojdu do svého pokoje, kde se převlíknu do pohodlných tepláků a do trička, který mi nechal cizinec, líbí se mi a na doma je ideální. Navíc je v něm vzpomínka na úžasný sex v koupelně. Vyjdu zpátky na chodbu, na levé straně od mého pokoje je pokoj Emily. Přejdu k němu a zaklepu, když se nic neozývá, vejdu dovnitř a najdu tam Emily, jak je schovaná na posteli do deky a polštářů. Přijdu k tomu kopci a sednu si na kraj postele. Opatrně odkryju kousek deky, kde doufám, že má hlavu. Začnou z pod deky vykukovat její blonďaté vlásky, které ji závidím. Já mám něco mezi hnědou a rezavou, ale plánuju si je nabarvit.
„Emily?“ zeptám se opatrně a ona na mě vykoukne s červenýma očima od pláče. Když uvidí, že jsem to já, vrhne se mi kolem krku. Já ji též obejmu a hladím ji po zádech nahoru a dolu. Nevím, co se stalo, ale očividně něco hrozného, ale co může být hrozné pro sedmnáctiletou holku?
„Řekneš mi, co se stalo?“ přikývla „Ale jinde“ zasmála jsem se „Fajn, tak se převlíkni a já si jdu pro věci.“ Hodlám jít v tom, co mám na sobě, však půjdeme jenom tady kousek do kavárny.
***
Máme objednáno a sedíme u stolu naproti nějakým klukům, kteří mě rozptylují od Emily, protože vypadají jak bohové a já na ně mám chuť.
„Tak copak se stalo?“ zeptám se, když nám číšnice donese naši objednávku a zase odejde.
„Mamka.“ aha, to toho vím.
„A dál?“ 
Emily chvíli mlčela „Četla mi deník.“
„Ty máš deník?“ podivila jsem se. Doteď jsem to nevěděla. V jejím věku jsem ho neměla. Nepotřebovala jsem ho. Měla jsem kluka, kterého jsem milovala a byla jsem nejšťastnější. No pak se stali nějaký sračky a já se rozhodla, že mi každou noc postačí jiný kluk.
„Mám, někam se potřebuju vyzpovídat.“ nepatrně se usmála.
„Máš mě“ hned jsem řekla, protože jsme si velice blízké a říkáme si hodně věcí. Ona o mě ví I to, že jsem spala s půlkou kluků, co chodí do stejných barů jako já.
„Já vím“ usmála se na mě.
„Ale podle tvého pohledu poznávám, že je tam něco co nevím“ ušklíbla jsem se na ni.
Přikývla, ale hned změnila téma „Tak co včerejší noc?“
„a dnešní ráno“ uškrnula jsem se na ni. „Bylo to perfektní“ usmála jsem se nad svou nocí „Ale ne, že někdy budeš jako já!“ přikázala jsem jí. Říkám jí to často, nechci, aby dělala co já.
„Neboj, nemá to v plánu.“ Vím, že teď to nemá v plánu, protože je panna, ale co za čtyři roky, až jí bude jak mě? Ale já to vlastně též neměla v plánu. V plánu jsem měla zůstat celý život s ním, ale byla jsem moc najivní.
„A jméno?“ usmála se. Vždy jí to říkám, ale teď se mi nechce. Ale co, mohl to být jakýkoli Matt na téhle planetě.
„Nějakej Matt“ mykla jsem rameny.
„Matt?“ zeptala se.
„Jop proč?“ zarazila jsem se.
„Nevím, jen mi to jméno něco říká“ taky pokrčila rameny.
„jdu jenom na záchod“ usmála se na mě.
„Jasně“
Když odešla, navázala jsem oční kontakt s jedním s těch kluků a začala s ním flirtovat. Je fajn být hezká. Po chvíli jsem na ubrousek napsala 'Volala Am, hned jsem zpátky.' a přešla k tomu klukovi.
„Co takhle si to rozdat na záchodcích“ zavrněla jsem mu do ucha.
Hned vstal, něco řekl těm ostatním a táhl mě k dámským toaletám. Tam jsem ale nemohla, tak jsem ho popotáhla za ruku na druhou stranu k pánským.

______________________________________________________________________

Názor na část? Byla bych strašně ráda, kdyby jste se k ni vyjádřila, ať už negativně, nebo pozitivně :) Bud vděčná za názor.

Jaký máte zatím názor na Emily?

A proč byla Emily, taková jaká byla při zmínce Mattova jména?

Proč je Lucy taková jaká je?

Máte je rádi? Nebo třeba jenom Emily, nebo Lucy?

Těšíte se na Vánoce? Já jop :D Teda hlavně na jídlo. Miluji tyto svátky díky spoustě jídla, dárkům a PRÁZDNINÁM!! :D Ale nesnáším nakupování dárků a ten shon všude možně. ;)

+písnička, kterou jsem milovala asi pře třema rokama :D ale psala jsem to při ni :)) tak vám ji tu přikládám :))

Děkuji všem, kteří čtou, jak můn příběh, tak i tyhle kecy na konci :D

Budu vďěčná za každou hvězdičku, koment nebo dokonce sdílení :))

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat