LUCY
Skoro každý den jsme chodili někam s Nicolasem. Dobře tak každý den no. Pak jsme zašli ke mně nebo k němu a tím končil náš den. Nesnášela jsem se za to, co dělám. Chtěla jsem s ním jen spát a ne se s ním bavit jako s kamarádem. Už jsem si na to sice zvykla, ale pořád jsem z toho mimo. Není to prostě můj styl. Není to něco, co chci. Ale já chci hlavně ten úžasný sex s ním.
Ve škole jsem se každý den snažila promluvit s Danielem, ale ten jakoby nic. Prostě a jednoduše mě ignoroval. Bylo to od něj hnusný. Co jsem mu udělala, že mě ignoruje?
K Emily teď praktický každý den chodí Matt. Nevím, co spolu mají a je mi to jedno. Hlavně, že se mi Matt neplete do života. Dobře, možná mi to není tak úplně jedno, protože se bojím, že ji jen využívá, ale snažím se zapomenout na ně dva a předstírat přede všemi i před sebou nezájem.
EMILY
Lucy je pořád někde venku s tím klukem, myslím, že se jmenuje na N, ale nejsem si tím jistá. Nevím, co spolu mají, ale hodlám to zjistit. Ano zajímá mě to, i když před ní předstírám opak. Kdyby viděla, že chci vědět, kdo to je a co s ním má, neřekla by mi to.
Většinu dne teď strávím s Mattem. Je to zlatíčko a je fajn kamarád. Ano je kamarád. Za prvé nemám odvahu mu říct o čemkoli, co k němu cítím a navíc nevypadá jako kluk na chození. Když jdeme venku, tak se otáčí za každou hezkou holkou, která kolem nás projde. Nemám mu to za zlé. Je svobodný a má na to právo. Nějak si musí najít 'tu pravou'. Prostě na každou z nich žárlím. Vím, že spolu nic nemáme, ale chtěla bych abychom měli.
Toby a já se teď moc nevídáme, protože on zase chodí s Rebeccou. Ano zase. Oni spolu chvíli chodí, pak ho odkopne a pak spolu zase chvíli chodí. Nechápu, že se na ni už nevysral. Já bych to asi udělala. Vždycky je tak ztrápený, protože si myslí, že spolu budou do smrti. On je ale šíleně naivní, ale i tak ho mám ráda.
AM
Lucy mě pěkně za pár dní naštvala. Ve škole se se mnou baví, ale po škole jde ven s tím Nicolasem a já jsem sama. Nechodí se mnou už ani do klubu. Kdysi jsem nadávala, že všichni kluci jdou po ni, ale co bych za to dala teď. Ve škole ji vždy pozdraví ten Matt Turner, ale ona ho ignoruje. Nevím proč. Poslední dobou mi ani nic neříká. Rozhodla jsem se tedy na ignor. Chci, aby věděla, že jsem naštvaná. Už pár dní ji ignoruji, ale ona vypadá, že si toho ani nevšimla!
Pak je tu další věc. Snaží se mluvit s Danielem, který zase úspěšně ignoruje ji. Nechápu, proč s ním chce mluvit, nebo co s ním vlastně chce dělat. Je výborný v sexu, ale to je tak vše. Mluvit se s ním moc nedá. Ještě vypadá jak samotář. Počkat on vlastně samotář je!
MATT
Celé dny chodím s Emily někam. Je fajn holka, ale je to ten typ, který bych nikdy do postele nevzal. To mi připomíná, že bych měl jít někoho ošukat. Už tak dlouho žádná nevzdychala mé jméno, ale já teď chci dostat jen Lucy. Od Emily se vždy snažím něco dozvědět a vždy se mi to aspoň trochu povede.
Teď chci ale hlavně vědět, kdo je to ten Nicolas a hádejte, kdo mi to zjistí, samozřejmě, že Emily. Určitě je dobrá holka, ale nevyzná se v lidech. Ona mi věří a já ji prakticky jen využívám k dostání toho, co chci, k Lucy.
Ve škole se snažím s Lucy vždy promluvit, ale marně. Ignoruje mě a já nechápu proč. Však jsem jí nic neudělal. Jen využíváš její sestru. Dodalo mé podvědomí.
DANIEL
Nesnáším trávení přestávek ve škole. Lucy se se mnou pokouší bavit, ale já ji zatím úspěšně ignoruji, ale jak mám ignorovat tu sexy holku, co mi stojí před očima, vystrkuje na mě ty její úžasný kozy anebo ten luxusní zadek. Pak ty její oči, ve kterých se každý musí topit a rty, které řvou, ať je políbím. Jak někoho takového mám ignorovat?! Jsem z ní frustrovaný.
Po škole jdu většinou do posilovny, kde si slíbím, že ji budu další den ignorovat no a večer si to jdu stvrdit šukáním s někým jiným. Jsou to ideální dny pro mě. Ale už někdo jen odpočítává dny, kdy ji ojedu. Chci to, ale musím se přemoct. Už jednou jsem se vyspal s někým ze školy a to bohatě stačilo. Sice byla dobrá, výborná, ale já chci ty, které mi padnou do náruče sami a ani neznám jejich jména a ony moje.
___________________________________________________
Hi guys :))
Další část :33
Snad se líbila :))
Názor na Daniela? Lucy a Nicolase? Matta a Emily? Am?
Co bude dál? :OO
Budu ráda za každou hvězdičku a komentář :))
ČTEŠ
F*CK
Teen FictionProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...