DANIEL
Najednou mi někdo skočil na záda, ale hned pak slezl. Otočil jsem se a tam ve své kráse stála Lucy. Byl jsem tak šťastný, že jsem ji našel, teda spíš ona našla mě.
„Ahoj“ ztratil jsem slova. Na víc jsem se nezmohl. Byla nádherná.
„Ahoj, co tu děláš?“ zeptala se mě a dala si vlasy za ucho.
„Hledám tě.“ řekl jsem a mykl rameny. Nevěděl jsem, co očekávat.
„No vidíš a já našla tebe“ zasmála se a já musel s ní.
„Kde máš toho tvého přítele?“ zeptal jsem se uraženě, protože jsem doufal, že nikde.
„V obchodě“ ukázala na jeden obchod poblíž. Buď teď anebo nikdy!
„Vrať se se mnou do NY, dám ti všechno, co budeš chtít, jen se prosím vrať, všem chybíš a nejvíc mě. Lucy já tě miluju, kvůli tobě se usmívám“ políbila mě. Nevím proč mě políbila, ale polibky jsem jí oplácel.
„Taky tě miluju“ řekla, když se ode mě odtrhla.
„Tak proč chodíš s ním?“ zeptal jsem se ublíženě.
„Protože s ním mám jistotu, že mě nezlomí“ řekla neurčitě.
„Taky ti ji zajistím“ usmál jsem se na ni.
„Já vím“ znovu mě políbila. „Jen mi dej vteřinku.“ Někam odběhla a já zůstal stát na místě. Nemohu uvěřit tomu, co se stalo, jede se mnou domů.
LUCY
Vím, že mě hledal už celý měsíc. Od Matta jsem dostala upozornění už, když odlétal z NY. Jsem strašně ráda, že to udělal. Věřím mu ve všem, v tom, že mě nezraní, že mi dá všechno, co budu chtít a i to, že mě miluje. Věřím, že nám to vyjde.
„Patricku, promiň, ale myslím si, že by nám to dál neklapalo. S mýma věcma si dělej, co chceš, já se vracím domů.“ Usmála jsem se na něj, ale on se na mě zrovna přívětivě nedíval.
„Co tak najednou?“ vyprskl. Věděla jsem, že není nejlepší se s ním rozcházet takhle, ale já to udělat musím.
„Víš, že už to mezi námi není dlouho dobré, hádáme se a já na to už nemám.“ S tímhle jsem se otočila a zamířila k Danielovi.
Říkala jsem mu ale jen pravdu. Mezi námi to není dobré od té doby, co mi Matt napsal, že mě Daniel šel hledat. Od té doby jsem jenom čekala na den, kdy se mu to konečně povede. Chtěla jsem, aby mě našel. Chtěla jsem to tak moc. Každý den jsem chodila na procházky po městě, abych měla větší šanci, že mě najde.
„Nevadí, když poletíme už dneska domů?“ zeptala jsem se ho a očividně ho vytrhla z myšlenek.
„Ne“
***
Přišli jsme na letiště a já mu řekla, aby na mě počkal, že jdu na záchod. Popravdě jsem na záchod nešla. Šla jsem nám koupit letenky domů. Vím, že ho cesta za mnou stála spoustu peněz a já mu dlužím alespoň tu pitomou letenku zpátky domů.
***
„Tak jsem tady a už jsem rovnou koupila letenky“ usmála jsem se na něj a hned ho políbila. Líbal dokonale, jako vždy. Nikdy nebudu mít dost jeho rtů, jeho těla a jeho celého.
„Miluju tě“ řekla jsem, když jsme se od sebe odtáhli kvůli nedostatku kyslíku.
„Já tebe taky“ letmo mě políbil. Nemůžu uvěřit tomu, že je to pravda, že mě šel hledat, že mě chce, a že mě miluje. Vždycky jsem chtěla někoho takového. Někoho, kdo pro mě půjde až nakonec světa, i když nemá jistotu, že jsem jeho. Jen jsem přestala doufat, že někdo takový může existovat.
***
V letadle jsem se pohodlně usadila tak, že moje hlava byla na jeho ramenu. Byl to úžasný pocit.
DANIEL
Cítím se nejlíp, jak jsem se kdy cítil. Nemůžu uvěřit, že se mnou odjela. Nemůžu uvěřit, že moje city opětuje. Nemůžu uvěřit, že teď jedeme společně domů.
'Děkuju, vracíme se' poslal jsem Mattovi a pak telefon vypl.
_________________________
Hi guys :33
Názor na Daniala a Lucy?
Názor na Lucy?
Doufám, že se část líbila :))
Budu ráda za každou hvězdičku a koment :33
ČTEŠ
F*CK
Novela JuvenilProlog „Nemusíš odlítat“ „Musím“ odporovala jsem své matce „Mám k tomu své důvody“ mírně jsem se na ni usmála. Nesnáším to tady a to jen kvůli jednomu špatnému rozhodnutí a dvěma slovům, které jsem nikdy neměla vyslovit. Potřebuji něco nového....nov...