-Haver, vannak itt még dögös nők. - lépett be Jungkook oldalán legjobb barátjával az épületbe.-Tudom, ezért szeretek ide járni.
-Na és mesélj csak nekem. - csukta be maga mögött az iroda ajtaját. - Három napja nem is találkoztunk.
-Yoo.. Mit akarsz mit meséljek? - pillantott Jungkook legjobb barátjára.-Folytatom az életemet úgy ahogy eddig.
-Gondoltam, hogy sok nőt fektetsz meg.. Arra vagyok kíváncsi, hogy akadt olyan akivel nem egy éjszakára tervezel? - ült le Yoongi.
-Nem. - vonta meg a vállát a férfi. - Minden nő ugyanolyan akivel találkozok. Egyéjszakás.. És minden férfi is.
Ekkor egy férfi lépett be az irodába lecsapva a vaskos mappákat főnőke asztalára. - Mr.Jeon. - fújtatott dühösen és már távozott is.
-Ezzel meg mi van?
-Nem hívtam fel másnap. - emelt fel egy mappát,hogy átnézze.
-Ezért hívott Mr. Jeonnak? Jézusom Kook, te sose javulsz meg.A fura és perverz dolgaid örökre megmaradnak-nézett a csukott ajtóra Yoongi. - Azt hittem nem kedveli a férfiakat.
-Mostmár igen. - emelt fel egy cetlit amin egy telefonszám díszelgett. - Tessék rakd el, a nehezebb időkre.
-Ennyi izgalom volt az életetben, hogy csak így osztogatod a számokat? Mondd.. Nem volt olyan aki kikosarazott?
-Engem? - nevetett fel Jungkook. - Vagyis. - tette le az eddig kezében tartott mappát. - Tegnap volt egy srác, nagyon jól nézett ki és kikosarazott.
-Jeon Jungkookot ki merte valaki kosarazni?
-Most mondd meg.. - dőlt előre a férfi. - De akkor is, ha következő alkalommal találkozok befűzöm. Izgató volt, hogy nem volt könnyen kapható. Meg a kikosarazás után találtam magamnak három csajt. És ha még Ő is ott lett volna.. - gondolkodott el.
-Te perverz állat.Tudod mit? Magadra igy hagylak a perverz gondolatoddal együtt. - állt fel a székből. - Legközelebb kapd el. - ezzel a bíztatással hagyta magára a férfit.
Jungkook újból felvéve a mappát merült el a papír munkába.
-Uram,itt van a gyakornok.-szólt fel az asszisztense a főnökének.
-Küldje fel.-mondta unott hangon.
"Jobb dolgom is van,mint egy gyakornokot tanítani"gondolkodását egy kopogás zavarta meg.A gyakornok megérkezett.
-Gyere be.-szólt a férfi.
-Kook itt van a gyakornok. - lépett be Namjoon oldalán egy új tudásra éhező férfival.
-Ahaa, szuper. - fel sem nézve a mappákból ignorálta őket.
-Jungkook.. Legalább figyelnél ilyenkor ide.-osztotta ki testvérét. - Sajnálom Taehyung, az öcsém nem tudja mikor kéne figyelni.
Jungkook unottan felnézve a lapok közül pillantotta meg gyakornokát. Amint realizálta kit lát felpattant székéből és a férfi elé sietett.
-Szia Szépségem. - modta nyálas hangon.
-Ez biztos valami tévedés, ezzel a seggfejjel leszek? - fordult Namjoon felé Taehyung.
-Látom ismeritek egymást. - sóhajtott Namjoon. - Kook, okosan. Kérlek ne mássz rá,ő kivételesen nem azért van itt.
-Még mindig a magad dolgával kéne törődni.
-Bánom is én. - mondta lemondóan az idősebb és magukra is hagyta őket.
-Akkor tegnap hol is hagytuk abba? - közeledett Taehyung felé aki egészen a falig hátrált.
Amikor már nem tudott hova menekülni Jungkook közeledésétől egy mappát tartott maga elé.
-Milyen kis ártatlanok lettünk hirtelen. - tolta el a mappát Taehyung arca elől.
-Akkor még nem voltál a főnököm. Örülnék neki ha nem akarnál rám mászni, legalább most nem. Csak csinálj úgy mintha tegnap nem is találkoztunk volna.
-Ha ezt a játékot akarod játszani, legyen. -lépett hátra. - Jeon Jungkook, a főnököd. - nyújtotta a kezét Taehyung felé.
-Kim Taehyung, a gyakornokod.-forgatta meg szemeit. - De hívj Taenek.. Nem szeretem a Taehyungot.
-Ahogy akarod, Tae. - ült vissza a székébe Jungkook és folytatta munkáját. - Téged sem hagylak munka nélkül. - nézett fel a gyakornokra. - Hozz nekem egy kávét.
-A gyakornokod vagyok, nem az asszisztensed.
-Szuper, akkor gyakorold hogyan kell kávét hoznod.
Taehyung letéve mappáját indult ki az ajtón.
-Seggfej. - morogta az orra alatt.
-Hallottam. Ne tagadd, hogy oda vagy értem úgy csak rosszabb lesz.
"Na persze" ezzel a gondolattal lépett ki az ajtón.
Taehyung a folyosón körül nézve nem látott semmilyen olyan helyiséget ahol lehetne kávét kapni.
Szerencséjére egy éppen arra járó asszisztens segített útba igazítani a férfit. A nőnek ennyira megtetszett kedvessége, hogy Taehyung akarata ellenére is oda adta a telefonszámát neki.
"Ezek komolyan csak pasizni járnak ide?" kérdezgette magától.
"Valamilyen szinten meg lehet érteni őket, Jungkook helyes"-gondolkodott miközben arra várt, hogy kész legyen a kávé.
"Ha nem lenne ekkora seggfej..."
"De csak egy alkalom"
"Nem, végeztem az egy éjszakás kalandokkal"
"Akkor is jól néz ki"
"De egy beképzelt pöcs"
Vitatkozott magában a kávéval az iroda felé tartva.
Taehyung háta mögött össze-össze súgtak a régebben ott dolgozók. A fülét beszélgetés foszlányok ütötték meg.
YOU ARE READING
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...