Mind a ketten kipirult arccal, egyenletlen légzéssel léptek ki az öltözőből.-Te tudtad, hogy már bezárt a kávézó? - kérdezte Jungkook.
-Persze. Nem a legnagyobb forgalomban fekszek alád. - ment vissza a helyükre Taehyung.
-Nem csak feküdtél. - mosolygott Jungkook.
-Ohhoo.. Állj! Nem akarom hallani, hogy milyen módon döngeted. - szólt közbe Yoongi.
Jungkook nevetve figyelte legjobb barátja fintorgó arcát.
-Végre! - ült le nagy hévvel az asztalhoz Jimin. - Van róla fogalmatok, hogy hány ember akart bemenni oda? Mert nektek amúgy zárás előtt kellett hancurozni. - meredt Jimin Taehyungra, aki nagy szemekkel figyelte.
-Ezt a tüzességet Yoonginak tartogasd. - mosolygott Taehyung.
Jimin némán meredt Taehyung, aki ugyanúgy nézett legjobb barátjára. Miután némán megbeszélték a dolgokat egy aprót biccentettek egymás felé.
-Ez mi volt? - nézett Yoongi párjára.
-Épp azért nem mondtuk ki hangosan, mert nem rátok tartozik. - mondta Jimin.
-Tae. - fordult Jungkook Taehyung felé, miközben Jimin és Yoongi vitatkoztak. - Ezt előbb is meg akartam kérdezni de neked jobb ötleted volt. - simított vállára mosolyogva. - Hétvégén eljössz velem Namjoonhoz?
-Mármint ezen a hétvégén? Amikor anyukád is ott lesz? - zavarodott össze Taehyung, hiszen egy ilyen kérdésre nem számított.
Jungkook kicsit félénken bólintott, mert félt, hogy egy ilyen kérdéssel messzire üldözi gyakornokát, azt meg nem szerette volna. Egy része már Taehyunghoz tartozott, Taehyung egy része pedig Jungkookhoz, még akkor is, ha nem vallották még be.
Amikor látta, hogy Taehyung sokat hezitál a kérdésen megfogta a kezét és elkezdte mondandóját, hogy felejtse el, tegyen úgy, mintha semmit nem mondott volna az előbb. Taehyung hiába próbálta leállítani főnökét, mindig a szavába vágott. Mosolyogva húzta magához közel és tapadt ajkaira. Elválva látta meg Jungkook döbbent arcát.
-Hadartál és nem hagytál szóhoz jutni. - magyarázta Taehyung az előbbi tettének okát.
-Többször is hadarni fogok. - mosolyodott el Jungkook. - Mit szerettél volna mondnai? - kérdezte mikor látta Taehyung rosszalló pillantását.
-Én szívesen elmegyek veled.. - mondta Taehyung egy kis pirral az arcán.
-Csak? - kérdezte Jungkook mikor érzete, hogy nincs befejezve a mondat.
-Csak.. Mi lesz, ha nem fog kedvelni az anyukád? - nézett főnökére. - Ha többek leszünk egymásnak, mint amik most vagyunk és ha nem fog kedvelni az anyukád és a bátyád sem akarja, hogy legyen valami köztünk és.. - hadart össze - vissza Taehyung.
Jungkook Taehyung ajkaira tapadva folytotta belé a szót.
-Ne nézz így rám. Ki akartam próbálni, hogy tényleg hatásos-e. - nevetett Jungkook. - És Tae. - húzódott közelebb Taehyunghoz. -Az, hogy utaltál arra, hogy egyszer többek is lehetünk.. - nézett mosolyogva Taehyungra, aki vörösebb arccal ütött meg. - Bocs, bocs. - tette fel a kezét védekezően. - De hidd el, hogy anyukám kedvelni fog téged. Namjoont meg ne is hozzuk szóba,bassza meg..mit tudna vele kezdeni.. Meg amúgy is,az a lényeg, hogy én kedvellek téged. Nem a bátyámnak kell kedvelnie. - nézett Taehyung szemeibe, aki az előbbi kijelentésre elvigyorodott.
-Azt mondtad kedvelsz? - nézett Jungkookra mosolyogva.
Hirtelen Jimin felől egy hangos, nyüszítő hang jött és hozzá egy csillogó szempár társult. Taehyung és Jungkook ijedten néztek felé, mert teljesen megfeledkeztek róla, hogy ketten szem- és fültanúi voltak az iménti beszélgetésüknek.
-Bocs.. Bocsánat. - vakargatta tarkóját. - Yoo,felnőtt a kicsikém. - dramatizálta túl Jimin.
-Jimin és komolyan mondom, ha haza értünk kinyírlak. - meredt legjobb barátjára Taehyung.
Yoongi mosolyogva rángatta el onnan a még mindig dramatizáló Jimint.
-Olyan aranyosak. - hallották a kávézó másik végéből Jimin hangját.
-Szóval.. - nézett vissza Taehyungra Jungkook.
-Elmegyek. - határozta el Taehyung.
----------
Ahogy közeledett a hétvége Taehyung úgy izgult.
-Tae.. Itt van Kook. - kiabált Jimin barátjának.
Jungkook szinte alig kopogott már Taehyung nyitotta ki az ajtót.
-Mi a baj? - kérdezte Jungkook meglátva Taehyung fura arckifejezését.
-Röviden? - lépett melléjük Jimin. - Annyira izgul, hogy mindjárt a nadrágjába csinál.
-Egyszer kinyírom. - mormogta Taehyung.
Jungkook nevetve ragadta meg Taehyung kezét és indultak el Namjoon háza felé. Jungkook egész idő alatt nyugtatgatta Taehyungot több-kevesebb sikerrel.
Taehyungon az izgalom akkor lett teljesen úrrá, amikor Jungkook bekopogott bátyja házának ajtaján.
YOU ARE READING
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...