-Beugrunk kávéért. - köszöntötte Jungkookot.-Jó, de akkor oda ahova múltkor. Beszélnem kell valakivel. - indult el Jungkook a kávézó felé.
------------
Taehyung gondterhelt arccal és egy hatalmas sóhajjal ült le szokásos helyére barátja kávézójában.
Jimin elkészítve az extra adag kávét méregette Taehyungot.
-Neked aztán jól sikerült a randid.
-Jimin, még nem is voltam. - nézett értetlen arccal. - Munkából jövök.
Jiminnek a kezéből majdnem kiesett az egyik bögre.
-Te lefeküdtél Jungkookal? - emelte fel hangját, amire páran odakapták tekintetüket.
-Mi? Dehogy,nem,miből következtetted ki. - hadarta Taehyung.
-Először is. Borzalmasan hazudsz. És, ha nem voltál még a randin gondolom nem ment fel hozzád egy menetre. - vezette le Jimin, hogy miképp jött rá. - Ja igen, azt kihagytam, hogy a nyakad elég árulkodó.
-Most miről beszélsz? - nézett felvont szemöldökkel legjobb barátjára.
Taehyung felpattanva sietett a mosdóba, hogy megnézze miről beszél Jimin.
Meglátva nyakát egy cifra káromkodás kíséretében rohant ki a mosdóból.
-Most így, hogy találkozok Hoseokkal? - akadt ki Taehyung.
-Háh, szóval beismered.. Lefeküdtél vele. - mosolyodott el elégedetten Jimin.
-Nem, vagyis ha nem jött volna be valaki akkor de.-simított végig tarkóján. - Én majdnem lefeküdtem vele.
-Pont akkor amikor valakivel randiznál.- nevette el magam Jimin. - Te aztán tudod hogyan öld meg a randit. - veregette vállon a kissé sokkban lévő barátját.
-Ezt csúnyán elszúrtam. Ha legközelebb látom,kinyirom a főnökömet- túrt a hajába Taehyung.
--------
Jungkook oldalán legjobb barátjával lépett be a kávézóba.
-Miért vannak itt mindig ilyen sokan? - mérgelődött Yoongi.
-Kit nézel te ennyire? - kérdezte Yoongi miután leültek egy szabad asztalhoz.
-Mindjárt jövök. - sietett Jungkook az egyik pincér lányhoz.
Hátát megsimogatva varázsolt arcára egy megnyerő mosolyt.
-Szia, légyszíves szólj Taenek, hogy keresik annál az asztalnál. - mutatot asztalukra.- De ne mondd el, hogy én. Köszi. - kacsintott és azzal ott is hagyta őt.
A lány csalódottan kullogodt hátra, hogy szóljon Taehyungnak. Reménykedett benne, hogy miatta van ott Jungkook.
-Ez mi volt? - fordult Jungkook felé Yoongi.
-Ha én nem tudom megtalálni itt Taet, akkor Tae fog engem. - vonta meg a vállát.
Taehyung mosolyogva lépett az újonnan érkező vendégekhez. Amikor meglátta főnökét egy szempillantás alatt hervadt le a mosoly arcáról.
-Nem. - fordult sarkon Taehyung mielőtt elönti a düh.
-Ezt megbeszéltétek. - nevetett fel Yoongi.
A következő pillanatban Taehyung sietett el előttük.Jungkook szemével végig követte, hogy Taehyung egy másik férfi elé siet.
Összehúzott szemöldökkel figyelte, hogy mosolyogva váltanak pár szót majd kimennek az épületből.
-Kook, mi lenne ha nem nézel így utánuk?
-Miért? Tae a jó seggével most sétált el egy másik férfival. - mordult fel hirtelen Jungkook.
-Jól hallom? Féltékeny vagy? - pislogott nagyokat Yoongi.
-Csak akkor leszek, ha ő előbb járja meg mint én. - itta ki megmaradt kávéját.
-Ne csináld, hogy csak ezért néztél így Taehyung és a másik fickó után. - vonta fel egyik szemöldökét Yoongi. - A legjobb haverom vagy már sok éve Jungkook. Tisztán látni köztetek egy...-kereste a szavakat állat dörzsölve. - egyfajta szikrát.
-Mondd, te tényleg kávét kaptál? - jelent meg arcán egy halvány fintor. - Én ebben nem vagyok biztos, hogy jól látod.
-Lehet, de egy dologban biztos vagyok. - vigyorodott el. - ma iszunk. - veregette vállon Jungkookot.
-Na látod, ebben én is.
BINABASA MO ANG
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...