Jungkook az éjjel semmit nem aludt. Aggódott Taehyung miatt, hogy mi lehet vele. Próbálta hívni de nem vette fel. Egy csomó üzenetet küldött neki, miszerint beszélni szeretne vele de hiába várt válaszra.Szinte utolsó reményében Yoongit hívta,hogy találkozzanak.
-Szopás. - mondta Yoongi miután Jungkook elmesélte neki, hogy mi is történt. - Ez szó szerint az. Tudok segíteni?
-El tudod érni, hogy Tae meghallgasson? - kérdezte reménytelenül.
Yoongi egy pár pötyögés után a telefont legjobb barátja felé fordította.
-Ezen fel tudod hívni Taet. Vagy legalább írni neki. - adta oda neki telefonját. - Azt a ribit meg kinyírom.
Jungkook hálásan nézett barátjára. Pár perc gondolkodás után feladata. Úgy gondolta, hogy ez nem olyan dolog, amit telefonon kéne megbeszélni vele.
Hirtelen felpattanva sietett Taehyunghoz. Sokszori kopogás után egy mérges Jimin nyitotta ki az ajtót.
-Jimin, mielőtt bármit is mondanál, az nem úgy volt. - mondta egyből Jungkook, mikor látta, hogy Jiminnek bizony sok mondanivalója van.
Jimin karba tett kézzel, felvont szemöldökkel várta, hogy Jungkook milyen mesével áll elő.
Jungkook sóhajtva magyarázta el az egész dolgot de tudta, hogy Jimin nem nagyon fog neki hinni.
-Vége a mesedélutánnak? - kérdezte Jimin, mikor Jungkook már nem mondott semmit csak várt.
-Ha hiszel nekem, ha nem.. Ez van. Tényleg nem másztam rá. De Jimin! Kérlek mondd, hogy Tae itthon van. - nézett kétségbeesetten Jiminre.
Jimin kissé megenyhülve nézett az előtte állóra. Egyik fele hitt Jungkooknak, viszont a másik fele nem akarta, hogy Taehyungot több bántódás érje.
-Nincs. - mondta végül.
-Hol van? Biztos, hogy tudod. Kérlek Jimin. Tényleg meg akarom vele beszélni. - gördült le egy könnycsepp Jungkook arcán.
Jimin vonakodott elmondani Jungkooknak, hogy merre találja barátját.
-Hobival van. Reggel érte jött és elvitte valahova. Nem tudom, hogy hova.
Jungkook idegesen lépdelt az első bár felé, amit talált. Az első italát kikérve játszotta le maga előtt újra és újra Taehyung szavait.
"hiba volt beléd szeretnem" akadt meg ezen a néhány szón. Ezek fajták neki a legjobban. Tudta, hogy nagyon megbántotta szerelmét, ezért is akarta minél előbb helyre hozni.
Az italokat folyamatosan kikérve engedett utat könnyeinek.
-Kook. - ült le mellé Yoongi. - Jól vagy?
-Úgy nézek ki? - mondta kicsit nehezen a sok alkohol miatt.
-Jimin meg fog ölni, ha megtudja, hogy elmondtam. - rázta a fejét. - Este felé Tae már biztos otthon lesz. Jimin estére tervezett valami programot. Nyolckor indulunk. Lehetőleg ne részegen gyere Jiminékhez.
-Yoo, annyira elkúrtam. Azt ígértem neki, hogy sose fogom bántani. Azt mondta, hogy hiba volt belém szeretnie. El fogom veszíteni. Most is azzal gyerekkel van. - adta ki magából Jungkook. - Nem akarom, hogy rajtam kívül bárki más is megcsókolja. - nézegette a pohárban lévő italt. - Mert...
-Mert? - próbálta kiszedni Jungkookból a mondta második felét.
-Mert szeretem. Én tényleg szeretem. - temette arcát tenyerébe.
-Akkor ne hagyd, hogy elmenjen. Tudom, hogy meg fogod oldani. Ha kell elrabolom neked Taet is, hogy meghallgasson.
------
Taehyung a Hoseokkal töltött délután alatt legalább egy kicsit el tudta felejteni Jungkookot. Hálás volt érte, hogy próbál neki segíteni és egy kicsit rosszul is érezte magát, mert nem mindig figyelt Hoseokra. Sokkal inkább saját gondolataiba merült.
Már késő délután volt, mikor Hoseok haza kísérte Taehyungot.
-Köszönöm a mai napot. - jelent meg egy halvány mosoly Taehyung arcán.
-Bármikor. - vonta egy ölelésbe Taehyungot. - Bármi van, csak hívj.
-Úgy lesz. - viszonozta az ölelést, majd belépett a házba. Azonban arra nem számított, ami fogadta.
___________________
Ezt a részt eredetileg holnap akartam kirakni. De nem bírok a véremmel ma😂
10K🥺amikor megláttam, csillagot is lehetett volna velem lehozatni.
Nagyooon szépen köszönöm és a sok voteokat is🥺💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
Hayran KurguJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...