1.rész

5.6K 312 24
                                    

-Tudod mit kell mondanod.-suttogta a nő fülébe.

-Mr.Jeon.

Ahogy a nő kimondta Jungkook csípőjét előrelendítve repítette a csillagok közé.
Hangos sóhajtásokkal, kiáltásokkal és heves lepedő gyűrögetéssel telt az éjszakájuk.

-Nem maradsz még egy kicsit? - simított végig a nő Jungkook mellkasán.

-Senkinél nem maradok éjszakára. - kelt fel az ágyból. Hátán ott éktelenkedtek a nő körmei álltal hagyott karmolások.

Begombolva az ingjét lépett ki az ajtón azzal a mondattal, hogy csodás éjszakája volt. Ezt minden egyes partnerével eljátszotta még akkor is ha nem volt igaz. Szerette biztosítani a következő alkalom lehetőségét, ha nem akadna más de ez ritka alkalom volt.

A fényekkel kivilágított utcákon lépkedve fordult minden nő után aki bulizni tartott,ez a szimpátia kölcsönös volt.

Jeon Jungkook egy nagymenő cégvezető és modell. A testvérével ketten vezetik a családi céget amit apjuk hagyott rájuk halálakor. Jungkook a hírnevét és a kinézetét kihasználta partnerek elcsábítására, ellenben testvérével aki a cég jövőjét nézte szem előtt.

-----------

-Jungkook, megmondanád, hogy miért fordul utánunk kivétel nélkül az összes női alkalmazott? - faggatta testvére az ebédlő asztal felett.

-Mert a barátnőjük egy felejthetetlen éjszakát töltött el velem.

Bátyja idegesen rácsapva az asztalra mordult a férfira.

-Nem kéne lefeküdnöd az összes alkalmazottal ebben a rohadt cégben. - Jungkook csak idegesen nevetve nézett az idősebbre.

-Figyelj ide Namjoon, nagy fiú vagyok már.. Azzal fekszek le akivel akarok és akkor amikor akarok..Attól még, hogy te nem kefélsz ilyen dögös nőkkel. - mutatott egy éppen arra tartó hölgyre, aki kihúzva magát ment tovább. - az a te hibád.. Bocs, hogy élvezni próbálom az életemet és nem akarok szüzen meghalni.-állt fel a fiatalabb és faképnél hagyta testvérét.

Rendszeres vita volt köztük, hogy nem úgy látják a dolgokat ahogy a másik. A fiatalabb inkább a bulit, az izgalmat és a szexet látta munkájában még az idősebbik inkább azt nézte, hogy a cég minél jobban menjen, a szerelmet hanyagolja,pedig akad jó pár személy aki szívesen megjárná az ágyát.

-Nincs itt semmi látnivaló. - kiáltott fel Namjoon, mert mindneki őt nézte a vita után.

Sebesen nyomkodva a telefont emelte a füléhez és sietősen távozott.

Eközben Jungkook sietősen kapta le magáról az inget és állt a kamera elé.
Fotózások alkalmával a többi nő irigykedve nézett a stylistokra,volt, hogy a férfi ing nélkül fotózkodott vagy nadrág nélkül.

-Sojin mutasd meg neki a gépen a képeket. - mondta a fotós az asszisztensének és már tovább is állt.

A nő az asztalra könyökölve mutogatta a képeket Jungkooknak.

-Szemét voltál velem, másnap nem hívtál fel.

-Mondtam, hogy ne várj hamis reményeket.. De lehetek még szemetebb is, ha akarod. - simított végig a nő hátán egészen a fenékig amibe bele markolt.

A nő nem tagadva, hogy akarja a férfit felülve az asztalra vonta egy csókba.
Nem megszakítva a csókot kezdte el kigombolni az asszisztens ingét.

"Jeon Jungkook, kérem jelenjen meg a testvére irodájában" szólt egy női hang a hangszóróból.

-Sajnálom édes de szólítanak. - vált el a nőtől.

Sojin csak csalódottan nézett a férfi után és magában átkozta, hogy ilyenkor kellett elmennie.

Jungkook felérve bátyja irodájába kényelembe helyezte magát és várta a kioktatást amit mindig megkap.

-Egy gyakornokot vettem fel. - jelentette be Namjoon.

-Ezért kellett ott hagynom valakit, hogy bejelentést tegyél arról lesz egy gyakornokod? - nevetett fel. - Te tényleg tudod, hogyan kell elbaszni egy jó bulit.

-Tévedsz Kook, nem nekem lesz a gyakornok, hanem neked. Így tényleg arra fogsz koncentrálni ami a fontos.

-Egy kölyköt vettél fel mellém csak azért,mert félsz, hogy végig megyek a fél cégen? - csattant fel a fiatal.

-Nem a felén, lassan már az egész meglesz.. Ha valamelyik kalandod kikotyogja,hogy keféled az alkalmazottak mit szólnak majd hozzá?Gondolkodj öcsi.. És nem, nem kölyköt vettem fel.. Majdnem annyi idős mint te.

-Hihetetlen vagy.

-Jobb ha bele törődsz,holnap reggel már kezdeni fog. Kim Taehyungnak hívják, legalább a nevét tudd ha már te tanítod.. És tanítani fogod nem pedig kúrogatni.

-És ha ahhoz lesz kedvem, hogy felpakoljam az asztalra?

-Egy normális embert találtam, normális célokkal aki nem azért jön ide, hogy alád feküdjön.

-Fordulj fel. - viharzott ki Jungkook becsapva maga után az ajtót.

Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang