37.rész

2.9K 182 69
                                    


Taehyung felvont szemöldökkel nézett a lány után és már azt tervezte, hogy miképp tépi meg, amikor Jungkook fogta meg a kezét.

-Ne foglalkozz vele. - szorított kezére. - Látom rajtad, hogy megtépnéd. Ha nem egy esküvőn lennénk, hagynám is. - húzta maga után Taehyungot.

-Megnyugtató. - suttogta Taehyung.

-Tae. - fogta két keze közé Taehyung arcát. - Kérlek felejtsd el. Mintha itt sem lenne. Hiába mondta azt, amit. Nem érdekel. - mondta mélyen a szemébe nézve az előtte állónak.

-Jó. - mosolygott Taehyung. "akkor is utálom" tette hozzá magában.

-Sziasztok. - köszöntötte őket egy fehér ruhába csomagolt lány. - Kookie, de örülök, hogy itt vagy. - ölelte meg a férfit.

-Tudod, hogy ki nem hagytam volna. - nézett végig a nagynénjén. - Nagyon szép vagy.

-Köszönöm. - mosolygott, majd Taehyung felé fordult. - Szia, Tae. Nagyon örülök, hogy te is itt vagy. - ölelte meg Taehyungot. Hamar rájött, hogy ez a család bizony szeret ölelgetni. - Minji nagyon sokat beszélt rólad, mert valaki képtelen volt meglátogatni. - nézett Jungkookra. - A húgomnak igaza volt. Tényleg nagyon helyes vagy. Hülye lennél elengedni Kook. - nézett unokaöccsére.

-Soha nem fogom elengedni. - fogta meg párja kezét Jungkook.

Taehyung ekkor még elhitte, hogy igaz, amit Jungkook mond. Ekkor még nem látta, azt amit.

Végre beérve a terembe foglaltak helyet. Kis idő múlva elindult a zene és Seoa futott oda Taehyunghoz. Kézen ragadva húzta magával és vitte táncolni. Taehyung boldogan ment vele, nagyon szerette a gyerekeket.

Jungkook a helyén ülve figyelte Taehyungot. Azt érzete, hogy soha nem fog senkit jobban szeretni, mint őt.

-Öcsi. - ült le mellé Namjoon. - Látszik rajtad, hogy szereted. - nézett Taehyung felé.

-Igen, tényleg szeretem. - mosolygott, mikor Seoa Taehyung ölébe ugorva ölelte meg. - Úgy látom, nem csak én szeretem.

-Az öcsém végre szerelmes. - bökte oldalba öccsét.

-Kookieee. - tipegett oda Eunji. - Jössz táncolni? - kérdezte nyálas hangon.

-Kivel? - nézett rá Jungkook.

-Hát velem. - nézett értetlenül a lány.

-Akkor nem. - ivott italába Jungkook.

A lány hisztizve kérleltelte Jungkookot, hogy jöjjön vele táncolni. Namjoon megelégelve a sok nyávogást cipelte el onnan a lányt,ami miatt Jungkook hálásan nézett bátyjára.

Jungkook lehúzva a pohárban lévő löttyöt sétált oda Taehyunghoz.

-Szabad egy táncra? - nyújtotta kezét Taehyung felé, aki mosolyoga fogadta el és hagyta, hogy Jungkook magához húzza.

Jungkook mosolyogva húzta magához közel és vonta bele egy tánca.

-Szépségem, a hátsód még mindig jó ebbe a nadrágban. - suttogta Taehyung fülébe. - De nélküle még jobb. - csúsztatta lejjebb a kezét.

-Legszebb bók. - nevetett Taehyung.

Taehyung mosolyogva vette észre, hogy Eunji szinte duzzogva figyeli őket. Tudta, hogy nincs miért aggódnia.Bízott Jungkookban.

Rengeteg táncolás után kifulladva ültek le pihenni.

-Mi ez a nagy mosoly? - kérdezte Jungkook.

Taehyung csak megrázta a fejét. Nem akarta elmondani, hogy győzött az általa elképzelt versenyben, amiben ő és Eunji versenyeztek.

------

Már bőven múlt éjfél, amikor Jungkook úgy döntött, hogy felmegy a szobájukba aludni. Taehyung is közölte, mindjárt megy, csak Seoával még táncol egy utolsót.

Jungkook a fürdőbe vonulva vette le a öltönyét és nadrágját fürdésre készülve, amikor hallotta, hogy Taehyung megérkezik.

-Csoda, hogy ilyen gyorsan elengedett Seoa. - ment ki a fürdőből Jungkook. - Jézusom! Eunji. - fordult el a lánytól. - Vedd fel a ruháid.

-Régen az zavart, ha felvettem őket. - lépett egyel közelebb Jungkookhoz. - Kookie, hiányzol.

-Te nem. - vágta rá Jungkook. - Öltözz fel és menj innen.

-Miért? Félsz, hogy a barátod meglátja? Lássa csak! Legalább velem leszel elfoglalva akkor. Hiányzik a vadabb éned. Hiányznak az együtt töltött éjszakáink. Tudom, hogy Mr. Jeon ott bujkál valahol. - hadarta a lány.

-Menj már innen el. Fogd fel, hogy semmi nem volt köztünk. - magyarázta a lánynak de hiába.

-Kookie,én akarlak téged. Főleg, hogy csak egy boxerben vagy. - ment egyre közelebb Jungkookhoz, aki szinte már a falig hátrált tőle. - Tudom, hogy te is akarsz. - simított végig mellkasán, mire Jungkook elkapta a lány csuklóját.

-Menj ki. - tolta a lányt az ajtó felé idegesen.

Jungkook a hirtelen kinyíló ajtóra kapta a tekintetét. Eunji egy elégedett mosolyt villantott az éppen bejövőnek.

Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz