-Jól vagy? - jött egy hang Taehyung háta mögül.-Persze, miért kérdezed?
-Azért,mert még dél sincs és te egy üveg bort szorongatsz. - ült fel ő is Taehyung mellé.
-Jungkook én teljesen jól vagyok. - húzta meg újból a bort.
Jungkook elvéve gyakornoka elől a bort mosolyodott el. Taehyung az alkohol után kapva nyúlt el Jungkook válla felett. A férfi messzebb nyújtotta kezét, hogy a másik ne érje el. Taehyung morcosan főnöke szemébe nézve ment közelebb hozzá. Nagyot nyelve nézte közeledő gyakornokát.
Taehyung a masik kezét is átvezette Jungkook válla felett.
-Többet ne vedd el. - kapta ki a kezéből a bort és vissza ült helyére.
Jungkook felnevetve fordult Taehyunghoz.
-Kedveled? Mármint Hoseokot. - kérdezte kalapáló szívvel kissé tartva a választól. Maga sem értette, hogy miért.
Taehyung sóhajtva kocogtatta a boros üveg szélét.
-Azt hiszem. - vonta meg a vállát. - Nem tudom. Szerintem igen.
-Azért az Azt hiszem és a Igen, kedvelem között nagy különbség van.
-Tényleg nem tudom. - hajtotta Jungkook vállára fejét. Jungkook habozva de lassan felvezette kezét Taehyung hátán, és óvatos köröket írt le rajta. - Aranyos, de nem érzem azt amit... - gyorsan elharapta a mondat véget mielőtt kicsúszikba száján, hogy Jungkook érzéseket vált ki belőle.
-Amit egy kapcsolatban kéne? Éreztél már így valaha? - nézett Taehyung csillogó szemeibe.
-Nem mondanám. - húzta el a száját. - amúgy jól áll neked. Ez, hogy nem játszod meg magad. Azt hittem már érzéseid sincsenek. - villantotta meg doboz alakú mosolyát.
-Ez fájt. Attól még, hogy érzelem nélkül fekszek le emberekkel, még vannak érzéseim. - húzta féloldalas mosolyra száját.
-Te éreztél már valaki iránt komolyabban? - csúszott ki a kérdés Taehyung száján.
-Nem, még nem. - dünnyögte Jungkook. - nem szoktam addig elmenni, hogy valaki bármiféle érzést is megmozgasson bennem.
Taehyung felemelte fejét főnöke válláról és a szemébe nézett. Valamit meglátott főnöke szemébe. Valami olyat, ami eddig nem volt,Taehyung sem értette, hogy mi lehet ez. Mindenesetre meleg bizsergető érzés járta át a testét tőle.
Jungkookot is ugyanolyan melegség öntötte el. Lassan felvezette a mellette ülő határol a kezét egészen az arcáig. Hüvelykujjával végigsimított a férfi állának vonalán. Taehyung tarkója alá vezetve kezét túrt puha hajába.
Elnyíló ajkakkal szüntette meg azt az apró távolságot is ami köztük volt. Jungkook gyakornoka ajkait most sokkal puhábbnak és édesebbnek találta, mint máskor.
A két férfi egymást vonta bele újabb csókokba.Mind a ketten megijedtek ezekről az érzésektől, szükségük volt az erősítésre, hogy csak le akarnak feküdni egymással és nem kepzelnek bele többet.
YOU ARE READING
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...