Hirtelen Yoongi zúgott be Jungkook irodájába. Nem érdekelte kik nézik őrűltnek, mert végre Jungkook olyan hirekkel szolgált, amire régóta várt.-Ugye nem csak vicceltél az előbb. - kérdezte lihegve a sok futás miatt.
-Yoo, te futottál? Amikor azt mondtam sürgős,nem úgy értettem, hogy rohand át a fél várost.
-De! Végre elhatároztad magad. Szóval.. Ugye nem vicceltél? - ragadta meg Jungkook vállát.
-Jézus, nem!Nyugi. - hökölt hátra Jungkook.
-Fel kell hívnom Jimint. - emelte a füléhez a telefont. - Ne ellenkezz! - lépett hátra, amikor Jungkook ki akarta venni kezéből a telefont. - Jimin Tae legjobb barátja, ha valaki, akkor Ő tud segíteni.
Amikor már Jimin is félőrűlt módjára rontott be az irodába Jungkook komolyan elgondolkodott, hogy miért kellett legjobb barátjának szólnia.
Jimin alapos kioktatás után elhalmozta rengetek információval, hogy milyen ételeket, italokat, programokat szeret Taehyung.
Jungkook minden figyelmét Jiminnek szentelte, de még így is sikerült belekeverednie a sok információba.
-Gucci? - akadt meg egy információ foszlányon.
-Ja, bocs. Ez már nem lényeges. Sikerült követni? Mégegyszer nem mondom el. - kérdezte Jimin.
-Me.. Meg? - bizonytalanodott el Jungkook.
-Látszik,hogy ti ketten haverok vagytok.Nem figyeltek sose. - rázta a fejét hitetlenkedve Jimin. - Akkor? Mehetünk?
Jungkook, Jimim és Yoongi szélsebesen hagyták el az irodát és rohantak el.
-Kook, hova mész? - állította meg Namjoon.
-El. - kerülte volna ki de bátyja visszarántotta. - Ma és holnap nem jövök be. Más dolgom van, ne mondd, hogy pont most kellenék.
-Hova mész? - kérdezte újból, reménykedve, hogy talán normális választ kap.
-Fontos dolga van. Végre 23 év után megtalálta a tökét a nadrágjában. - mondta Yoongi és elhurcolta a sokkolt Namjoon elől.
Összeszedték a szükséges dolgokat Jungkook otthonába és elrohantak a Jungkook által elképzelt helyre, hogy minél előbb és minél szebben meg tudják csinálni.
----------
Miután Jimin egyedül hagyta Taehyungot az unalom úrrá lett rajta. Egy csomó sorozatot, doramát, animét nézett meg. Még kedvenc animéje, a One Piece sem kötötte le őt.
Unalmában már bekapcsolta kedvenc zenéjét és beleült a habbal teli kádba.
Pihenését üzenetek hada zavarta meg.
"persze eddig nem írt vissza és most nem hagy békén" gondolta magába Taehyung, amikor Jimin egy csomó üzenettel lepte el.
Az egyik üzenetet elolvasva majdnem kádba ejtette telefonját. Jungkook üzent neki, hogy holnap jönni fog érte,amit a nagy unalmakban el is felejtett.
Kikecmeregve a kádból várta haza Jimint, aki szokásához híven késett.
-Itt vagyok. - ült le a kanapéra Taehyung mellé.
-Merre jártál? - dőlt Jimin vállára.
-Yoongival voltam. - "vele is" egészítette ki magában. - Tudod, randi meg ilyenek.
-Ez egyre szomorúbb rám nézve.
-Ha valaki randira hívna igent mondanál? - kérdezte Jimin.
-Ha az a valaki egy 70 éves bácsi, akkor nem. - húzta el a száját Taehyung.
-És, ha Jungkook lenne az?
Taehyung felkapta a fejét Jimin válláról és elgondolkodva nézett maga elé.
-Szerintem igen. - döntötte el végül.
-----------
Másnap reggel Jungkook izgalommal és egy kis idegességgel állt Taehyung háza előtt.
-Úgy csinálsz, mintha sose kérdezted volna meg soha senkitől. - nevetett rajta Yoongi.
-De vicces vagy. Rég volt, hogy nem csak az ágyamig vittem valakit.
-Tudod én mondtam. Ezek a szikrák.
-Honnan tudjam mi ez? - tarta szét a karját Jungkook.
Pár pillanattal később Jimin nyitotta ki az ajtót és invitálta be őket.
-Tae még alszik. Sokáig maradt fennt este. De menj csak be. - intézte szavait Jungkooknak.
Jungkook óvatosan ment be Taehyung szobájába, nehogy felébressze. Maga mögött becsukva az ajtót nézte az alvó Taehyungot. Mosolyogva guggolt az ágy elé és lágyan Taehyung meztelen hátát simogatta, felkelésre biztatva.
Taehyung a lágy érintésre felsóhajtva bújt jobban bele a párnába.
-Tae. - suttogta Jungkook végigsimítva Taehyung gerincének vonalán.
Egy újbóli sóhaj kíséretében mocorogni kezdett, félig lerugva magáról a takarót.
Jungkook kihasználva a helyzetet nézett végig Taehyung combján.
-Tae. - suttogta újból, haját simogatva.
Taehyung lassan kinyitotta a szemét.
-Most álmodok vagy tényleg egy Jungkook van a szobámban. - kérdezte álmos, rekedt hangon.
-Tényleg itt vagyok. - tért vissza háta simogatásához.
-Miért? - kérdezte lehunyt szemmel Taehyung.
-Csak.. Választ akarok a kérdésemre.
-Milyen kérdésre? - húzta össze szemöldökét.
-Eljössz velem ma egy randira? - kérdezte Jungkook zakatoló szívvel.
STAI LEGGENDO
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...