Taehyung iszonyatos fejfájásra kelt fel számára ismeretlen szobában, ismeretlen ágyban. Nem volt elég számára, hogy ismeretlen helyen van, még nadrágját és pólóját sem találta meg."Taehyung ugye nem? Nem csináltál semmi hülyeséget,ugye? Kellett neked annyit inni." szidta magát amiért semmire nem emlékszik az estéből.
Magára húzva a takarót próbálta össze szedni magát.
Miután összeszedte minden lélekjelenlétét kikecmergett az ágyból és az első ruhadarabot magára kapta.
Az ingen az összes gombot megombolva mérte végig magát a tükörben.
"úgy nézek ki, mint aki pornó forgatásra készül." állapította meg majd kilépett a szobából.
Jungkookot a konyhában találta meg hosszas keresgélés után.
-Jézusom. - suttogta maga elé végigmérve főnökét, aki csak egy szürke melegítőbe készített reggelit.
" tuti komolyan veszi az edzést "gondolkodott Taehyung.
-Szépségem, végre ébren vagy. Reggelit? - kérdezte mosolyogva gyakornokától.
-Én.. Én csak egy pohár vizet kérek. - ült le Taehyung Jungkookkal szembe.
-Olyan fejet vágsz, mint akinek fogalma sincs, hogy hogy került ide.
-Mert mondjuk nincs is.
Jungkook elnevetve magát tette le Taehyung elé a vizet. Jobban elnevette magát, mikor Taehyung rá nézett amolyan "mondd már mi történt" tekintettel. Még egy kicsit húzva Taehyung idegeit sürgött forgott a házban.
Taehyung megelégelve a dolgot állította meg főnökét.
-Jungkook.. Ugye mi tegnap este nem... - nézett Jungkook szórakozott tekintetébe.
-Sok mindnet csináltunk tegnap.Nem tudom mire gondolsz. - húzta féloldalas mosolyra száját.
-Ne csináld már! - bökte vállon. - Ugye nem feküdtem le veled. - harapdálta nyelvét tartva a választól.
-Ja, hogy azt. Hát figyelj, az ágyamba keltél ruha nélkül.. Mit gondolsz?
-Jézusom. Jézusom. Jézusom. - ismételgette Taehyung maga elé. Nem nagyon akarta elhinni, hogy részegen lefeküdt volna főnökével.
-Ma reggel feltűnően sokat emlegeted. De nyugi, Szépségem. - simított hajára. - Nem feküdtünk le.
Taehyung majdnem összeesett a megkönnyebüléstől.
Jungkook szórakozottan ült fotelébe és újra végig nézett Taehyungon, mint már számtalan alkalomkor ezen a reggelen.
-Lenne még egy kérdésem. - ült Jungkookkal szembe. - Hol a ruhám?
-Hát. - harapta be száját. - Valahol a házban. - tárta szét karját.
-Kurva vicces vagy így korán reggel, mit ne mondjak. Mi történt velük? - húzta törökülésbe lábait.
Jungkook élvezettel nézte végig az egyre feljebb csúszó textilt Taehyung combjain, ahogy mocorgott. Bámulását az zavarta meg, hogy gyakornoka újból megismételte a kérdést csak sokkal hangosabban.
-Levetted őket. Egy kisebb sztriptízt adtál elő. De nyugi, mielőtt az alsó is repült volna megállítottalak. Annyira seggfej én sem vagyok.
-Előtte miért nem ment? - kérdezte Taehyung enyhén vörös fejjel.
-Mert élveztem? Bocs de baromi jól nézel ki, ruha nélkül meg főleg. - nézett Taehyungra bujkáló perverz mosollyal.
Ha eddig Taehyung nem volt vörös, most akkor biztosan.
Észbe kapva keresgélte ruháit majd magára kapva őket köszönt el Jungkooktól, hogy haza menjen. Vagyis csak ment volna, ha az eső nem szakadt volna.
-Esélytelen, hogy te haza menj ilyen esőben. - támaszkodott az ajtónak Jungkook.
-Nekem haza kell mennem, nem maradhatok. - nézett tanácstalanul az ég felé Taehyung.
-Megvárod ameddig eláll az eső és utána haza mész. Amúgy is. - lökte vissza magát az ajtóból. - Miért nem maradhatsz?
-Mert nem leszek egész nap a nyakadon.
Jungkook kirohva a házból kapta fel Taehyungot és cipelte vissza.
-Hidd el, örülnék, ha egész nap a nyakamon lennél. Főleg ha vissza veszed azt az inget. - kacsintott.
-Seggfej. - forgatta szemeit Taehyung, majd követte Jungkookot a nappali felé.
YOU ARE READING
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...