34.rész

3.2K 204 22
                                    


-Tae, fel kéne kelni. - ébresztgette Jungkook.

-Csak még pár perc. - dünnyögte Taehyung.

-Ha elkésünk, rád fogom. - nevetett Jungkook.

-Jungkook, tegnap álmodtam vagy tényleg akartál valamit kérdezni. - emelte fel a fejét Taehyung.

-Tényleg akartam. Meg is kérdeztem, csak bealudtál. - simított végig Taehyung derekán.

-Mit kérdeztél? Ha nem ért rá reggelig, biztos fontos volt. - ült fel Taehyung.

-Mindegy. Most nem lényeg. - kelt fel az ágyból Jungkook. - Majd hétvégén megtudod. - nyomott egy puszit Taehyung arcára.

------

Taehyung a hétvége miatt izgult, mert tudta, hogy Jungkook valami fontosat akart kérdezni tőle.

Jungkook egész héten ejtett el kisebb jeleket, hogy mit szeretne hétvégén kérdezni de Taehyung nem volt benne biztos, hogy tényleg azt akarja, hogy egy pár legyenek vagy csak félre érti főnökét.

Időközben Yoongi és Jimin is csatlakoztak hozzájuk. Taehyung és Jungkook is titkon örültek, hogy ott vannak.

-Kajálni viszel? - kérdezte Jimin Yoongitól.

-Egész nap ettél. Szó szerint mindig eszel. - mondta mosolyogva Yoongi.

-Kell az energia. - vonta meg a vállát Jimin.

-Mire? Nem látlak sportolni. - kérdezte Taehyung.

-Én látom. Abban a sportban nagyon jó. - vágta rá lazán Yoongi.

-Csak én nem sportolok minden helyen, ugye Tae? - nézett Jimin legjobb barátjára.

-Ha minden helyen csinálnám, most azonnal leteperném Jungkookot. - biccentett fejével főnöke irányába. - Jungkook, ez nem az a hely. - mondta, mikor Jungkook keze lejjebb tévedt.

-De, ha most ők ketten nem néznek ide, simán menne. - nézett Jungkook Taehyungra.

-Nem! Nem akarunk elő pornót. - nézett rájuk ijedten Jimin. - Meg terhes Taet sem. - tette hozzá.

-Jimin, én egyszer tényleg kinyírlak. - fordult Jimin felé.

-Tae, túlságosan szeretsz ahhoz. - mosolygott ártatlanul Jimin.

-Majd ezt hazudom a rendőröknek.

-----

Az étteremben mindenki furcsán méregette a nagy hévvel érkező Jimint, és Yoongit, aki próbálta visszafogni párját.

-Szia, négyszemélyes asztaltok van? - lépett oda Jungkook a pulthoz.

A lány tetőtöl talpig végigmérte az előtte állót és amikor eldöntötte, hogy tetszik neki, a legszebb mosolyát elővette és flörtölő pillantásokkal illette Jungkookot. Jungkook hiába mondogatta, hogy nekik egy asztal kell és nem a lány, ő nem adta fel.

-Fogd meg a karját és ne engedd el. - mondta Jimin Yoonginak, amikor Taehyung észrevette a lány tettét és elég csúnyán nézett rájuk.

Mielőtt még Yoongi karjára foghatott volna a pult felé indult.

-Szia, kérlek ne dugd meg a szemeddel, hanem adj egy négyszemélyes asztalt, ahol kajálni tudunk. Köszi. - mosolygott a lányra Taehyung, aki megilletődve nézett rá, majd vezette őket egy asztalhoz.

-Ha beleköp a kajámba, Tae... Veled etetem meg. - ült le Jimin az asztalhoz.

-Szerintem, azt a lányt nem fogjuk már látni. - nézett hátra Yoongi.

-Annál jobb. - forgatta a szemeit Taehyung.

-Tae, csak nem féltékeny vagy? - karolta át Jungkook.

-Soha. - rázta a fejét Taehyung.

-Akkor biztos nem baj, ha oda megyek hozzá. - kelt volna fel Jungkook de Taehyung kezénél fogva rántotta vissza és mérgesen nézett rá.

Jungkook nevetve nyomott egy puszit Taehyung hajába.

-Már éhen haltam. - mondta Jimin, miután kihozták az ételt.

Miután végeztek az étteremben egy közeli parkban ültek le. Jungkook számára elérkezett az idő, hogy megkérdezze,amit már egész héten megakart.

-Tae. - kezdett bele, miután magukra hagyták őket Jiminék. - Két hét múlva lesz a nagynéném esküvője. Eljönnél velem? - nézett az ölében fekvő Taehyungra.

-Persze. - mosolygott Taehyung.

-És.. Úgy, mint a párom? Úgy eljönnél velem? - kérdezte Jungkook.

Taehyung felülve meredt Jungkookra.

-Igen. - mondta ki elpirulva.

Jungkook a választ alig hallotta hangos szívverése miatt. Taehyung mosolyogva hajolt közelebb Jungkookhoz és egy lágy puszit nyomott szájára.

Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now