21.rész

3.8K 232 25
                                    


-Legalább tudni fogod ami itt elhangzik.Kook nem hinném, hogy sokszor figyel. - dörzsölte homlokát gondterhelten. - Amúgy..-nézett fel rájuk Namjoon. - Ti tegnap hol voltatok?

-Együtt voltunk. - ahogy ezt Jungkook kimondta, Taehyung eltörte tollát a meglepődéstől.

-Kook, - sóhajtott Namjoon egy hatalmasat. - Egy hónapja van itt és te már lef..

-Nem. - vágott szavába Taehyung. - Do...Dolgoztunk.

-De még mennyire. Kérdezd meg Taet, hogy mennyire lebilincselő volt velem...dolgozni. - kacsintott Jungkook a mellette ülőre.

Taehyung meredten bámult főnökére, hogy fejezze be mielőtt olyat mondana, amit nem kéne.

-Azért nem jöttetek be dolgozni, mert dolgoztatok? - húzta össze szemöldökét.

-Csak plusz munka. - legyintett Jungkook.

-Ennek örülök. Kook sokkal komolyabb lettél, ahogy látom. - dicsérte öccsét.

Namjoon a megbeszélésbe bele kezdve mutogatta a mappákban lévő eladási statisztikákat, meg az eladásokból befolyó összegeket.

Jungkook teljesen hidegen hagyva bátyja prédikálását hívogatta be asszisztensét mindig más okból.

Taehyung és Namjoon elképedve nézték, hogy a nőnek minden egyes visszajövetelénél mélyebben volt kigombolva az ingén. Jungkook csak nevetve élvezte a dolgot.

-Vajon egyszer ing nélkül jön be ki? - kérdezte nevetve Jungkook.

-Nem díjaznám. - dörmögte maga elé Taehyung.

-Tae, ne légy féltékeny. - fordult Taehyung felé Jungkook.

-Soha. - horkantott Taehyung.

Namjoon sóhajtva folytatta a megbeszélést. Egy idő után már mind a ketten unták magukat. Taehyung egy lapra firkálgatott,Jungkook a plafont bámulva forgolódott a székével.

Hirtelen Taehyung azt érezte, hogy valami combjára nehezedik. Lenézve pillantotta meg főnöke kezét. Felváltva kapkodta a tekintetét főnöke és a háttal álló Namjoon között.

Lehámozva magáról Jungkook kezét meredt mérgesen rá.

-Nyugi. - suttogta Jungkook. - Ha erre is nézne akkor sem látna, takarásban vagyunk, Szépségem. - kacsintott gyakornokára.

Közelebb húzva magához Taehyung székét tette rá újra kezét combjára. Apró köröket rajzolgatva belső combjára haladt egyre feljebb. Taehyung szájába harapva próbálta elfojtani sóhajait. Száját egy kósza nyögés hagyta el, amikor Jungkook ágyékára tévedt.

A még mindig háttal álló Namjoonra kapta tekintetét, hátha hallotta de szerencséjére el volt merülve a számokban és a róluk való magyarázásban.

-Egy perc és jövök. - sietett ki Namjoon, amikor asszisztense szólt, hogy keresik.

-Pörgessük fel ezt a napot. - fordította meg Taehyung székét és a férfi ajkaira tapadt.

-Jungkook, mit csinálsz? - kérdezte Taehyung két csók között.

-Szórakozok. - kelt fel a székéből és Taehyung fölé hajolt. - Tudod mit bírok még ezekben a székekben?

Taehyung kérdőn nézett fel Jungkookra és várta válaszát.

Jungkook a szék támláján lévő apró kart meghúzva döntötte hátra Taehyunggal együtt. Mosolyogva hajolt közelebb a kissé meglepődött gyakornokához.

-Jungkook, már így is úgy néz ki a nyakam, mintha meg akartam volna fújtani magamat. És miattad. Meg Namjoon vissza fog jönni. - tolta el egy kicsit magától főnökét.

-Tae,öt menetet is lezavarunk mire visszajön Nam. - hajolt vissza Taehyung nyakára.

-Jungkook. - szólt főnökére. - Namjoon mindjárt itt lesz. Elég. - ült fel Taehyung.

Jungkook egy csalódott sóhaj kiséretében húzta vissza a szék támláját és huppant le helyére.

Amikor pillanatokon belül Namjoon lépett vissza a szobába Taehyung egy "én mondtam" nézéssel jutalmazta Jungkookot.

-Még néhány mondatot lezavarok és akkor szabadok vagytok, ígérem. - ült le Namjoon sietősen. - Kook, ezeket még nyálazd át, hogy biztosan megvan minden. Taehyung, kérlek majd segíts be neki,ha csak rá hagyom sose nézi meg. - Taehyung mosolyogva bólintott. - Szuper. - csapott tenyerébe Namjoon. - Akkor én megyek. - sietett a dolgára.

Taehyung felpattanva helyéről szedegette össze a mappákat. Jungkook maga felé fordítva Taehyungot ültette fel az asztalra.

Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin