4.rész

4.3K 260 33
                                    


Taehyung háta mögött össze-össze súgtak a régebben ott dolgozók. A fülét beszélgetés foszlányok ütötték meg.

"Irigy vagyok az alakjára."

"Így könnyű volt bejutni a főnökhöz"

"Újabb kaland lesz?"

"Jól néz ki.."

"Ha így néznék ki kihasználnám"

"Milyen kis ártatlannak néz ki"

"Mr. Jeon újra akcióban?"

Minél előbb próbált vissza érni helyére. Nem akarta hallgatni, hogy lassan már azt hiszik, hogy csak azért van itt mert le akar feküdni az egyik cégvezetővel.

-Tessék, a kávéd. - tette le az asztalra.

Nem figyelve gyakornokára ivott bele kávéjába de az arca azonnal elárulta Taehyung számára, hogy mehet egy újabb kört.

-Tegyél bele cukrot. - nyújtotta oda a kávét.

-Tudod, ha egy asszisztenst kérsz meg erre.. Nem kéne még hatszor vissza rohannom.

-Mozgás nem árt.

"Hatalmas seggfej.. Mit gondoltam én az előbb?" lépett ki grimaszolva az ajtón.

Ahogy kilépett az ajtón még mindig hallotta, hogy Ő a téma a nők körében.

"Ameddig nem halljuk, hogy üvölti Mr. Jeon addig tényleg csak dolgozni jött ide"

"Tuti csak halkak voltak"

"Mr. Jeonnál halk lenni? Lehetetlen."

Amikor oda és vissza fele is ezeket hallgatta kezdett elege lenni belőle.
Egy kis idegességgel lépett be újra az irodába.

"Ha megint nem lesz jó én ráöntöm" gondolta miközben mosolygva vitte oda a löttyöt.

-Mr. Jeon. - mondta egy kis gúnnyal a hangjában.

-Igy egész máskor szoktak szólítani. - nézett gyakornokára a férfi. -És véletlen felfedeztem a hangodban egy kis gúnyt. Ez a másik körülményekben nem jelentkezik. - húzta féloldalas mosolyra a száját.

-Elnézést akkor az itt dolgozók biztos egészen máshogy szokták. Esetleg egy kis olyan hangsúllyal, hogy rohadjon meg Mr. Jeon.

-Még mindig nem talált. - tette le a mappát és végre Taehyungra figyelt. - Ne kisértsd a szerencsét.

Taehyungot könnyű volt felidegesíteni és Jungkook tökéletesen értett ehhez már az első pillanattól. Ha Taehyung ideges onnantól nem tudja befogni a száját sem.

-Akkor biztos valahogy így szokták a nők.. Mr. Jeon. - nyögte Taehyung beharapva szája szélét.

Jungkook úgy komolyodott el ahogy Taehyung nyögte a nevét. Elsötétült tekintettel lépdelt felé, aki csak egy mappát tartott maga elé.

Jungkook Taehyung csuklóját elkapva terítette végig az asztalon.

-Tetszik a kis játékod Tae,de most az enyém jön. -nyalt végig alsó ajkán.

-Kook a jelentést leadtad? - nyitott be a szobába Namjoon.

Taehyung a lehetőséget kihasználva pattant fel az asztalról.

-Itt meg mi történt? - nézett kettejükre Namjoon.

-Semmi nem történt Nam.

-Azért néz rád ilyen undorral?

-Ez a kezdetektől megvan.-szólt bele Taehyung.

-Ez megnyugtató. Lehet kivételesen az öcsém mégsem akar megfektetni valakit?. - lépett Jungkook mellé. - Kösz, hogy most az egyszer felnőtt módjára viselkedsz.

-Igazán nincs mit. - húzta mosolyra a száját. - Akkor magunkra is hagysz, hogy továbbra is felnőttesen viselkedjek?

-Csak ezt viszem el. - vett fel egy mappát. - És itt sem vagyok. - lépett ki az ajtón. Ahogy Namjoon elhagyta a szobát Jungkook újra közeledni kezdett Taehyung felé. - Azt még el akartam mondnai. - jött vissza a szobába. Jungkook csak egy ideges pillantással jutalmazta. - Többet lehetnél ilyen Kook.

-Igazán? - lepődött meg Jungkook. - Te is akarod, hogy többet legyek ilyen?-kérdezte Taehyungtól, aki csak undorodva pislogott rá.

-Akkor sziasztok. - hagyta őket magukra.

-Hol is tartottunk? - kérdezte Jungkook.

Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Onde histórias criam vida. Descubra agora