29.rész

3.6K 224 16
                                    


Taehyung egész nap Jungkook ideges arcát kémlelte. Mikor Jungkook rámosolygott látta, hogy nem őszinte. Idegességtől csillogó szeme elárulta Taehyungnak.

-Jungkook, mi a baj? - kérdezte a sokadik műmosoly után.

-Semmi. - vonta meg a vállát Jungkook.

-Baromi rosszul hazudsz.

Jungkook sóhajtva ült az asztalra, kezeit Taehyung dereka köré fonta.

-Utálok veszekedni de vele lehetetlen normálisan beszélni. Ráadásul anya hétvégén jön. Nem akarok még előtte is veszekedni Namjoonnal.

-Miért nem beszélitek meg? - birizgálta Jungkook haját.

-Sose tudtunk normálisan beszélgetni. Túlságosan különbözünk,mindig volt egy kis szakadék köztünk de mióta apu meghalt, ez a szakadék sokkal nagyobb lett. - húzta el a száját.

Taehyung közelebb lépve Jungkookhoz ölelte át szorosan. Jungkook meglepetten fonta szorosabban Taehyung dereka köré a kezeit.

-Ezt miért kapom? - dörmögte Jungkook Taehyung nyakába.

-Csak. - tolta el magától főnökét, hogy szemébe tudjon nézni. - Nem akarom, hogy szomorú legyél. Amúgy is.. Élvezd ki, ameddig lehet.

Jungkook mosolyogva csúsztatta lejjebb kezét.

-Nem azt mondtam, hogy tapizz le. - forgatta szemeit Taehyung.

-Azt mondtad élvezzem ki, ameddig lehet. Azt teszem. - nézett ártatlan szemekkel Taehyungra.

-Én most elmegyek Jiminhez. - bújt ki Jungkook öleléséből. - Gyere. Megmutatom mi jó egy nehéz nap után. - fogta meg Jungkook kezét és magával húzta.

----------

-Csoda, hogy nem egyedül jössz ide be, tisztára nyúzott képpel. - tette le Jimin a nagyobb bögre kávét Jungkook és Taehyung elé.

-Te ezt mind megszoktad inni? - mutatott a bögrére Jungkook. - Ha ezt megiszom, ma nem alszok.

Taehyung mosolyogva húzta Jungkookot az egyik boxba és hallgatta főnöke panaszkodását. Jungkook nagy beleéléssel magyarázta a bátyja és közte lévő viszonyt. Hogy Namjoon folyton a munkára gondol, míg Jungkook inkább bulikkal üti el az időt.

-Jungkook neked egy kis komolyság kéne, Namjoonnak meg egy kis lazaság. Egy napra cserélnetek kéne. - iszogatta a kávéját Taehyung.

-Szépségem, én nem engedem meg, hogy Namjoon tapizzon téged. - nézett komolyan Taehyungra.

-De látod erről beszélek. - ütött meg Jungkook vállát. - Csak legyél néha komoly.

-Ennyire komolyan még nem mondtam semmit. Tényleg nem engedem meg, hogy mondjuk itt hozzád érjen. - tette a kezét Taehyung combjára. - Vagy itt. - csúsztatta feljebb a kezét.

-Min ügyködtök? - ült le Yoongi hozzájuk.

-Hát az úgy kezdődött, hogy a kezem rátévedt Taehyung... - kezdte a mesélést de Yoongi félbe szakította.

-Jimin!Siess! - kiabált Yoongi oda Jiminnek. - Mielőtt Kook elmeséli mit csinálnak itt.

Jimin megérkezése után teljesen elmerültek a beszélgetésben. Egy unalmasabb pillanatban Taehyung óvatosan az asztal alá nyúlt és Jungkook combjára tette kezét. Jungkook a hirtelen jött érintés miatt összerezzent.

-Minden rendben? - kérdezte Yoongi.

-Persze. - nyelt vissza egy nagyobb sóhajt, mert Taehyung keze egyre feljebb tévedt.

Taehyung egy mosoly kíséretében simított végig Jungkook ágyékán. Jungkook a meleg löttyött félre nyelve próbált nem megfulladni.

-Biztos minden rendben? - nézett rá Jimin aggódó arccal. - Nem jó a kávé? - tippelt Jimin.

-De, csakh.. - fújta a ki a bent tarott levegőt. - Túl jó. - harapta alsó ajkait.

Taehyung nevetve nézett Jungkookra.

-Túl jó? - kérdezte szórakozottan Taehyung. - Mi annyira jó rajta? Biztos segít Jiminnek, ha más is elmondja. - nézett Jiminre egyfajta megerősítést várva, mire Jimin lelkesen bólogatott.

Jungkook felvont szemöldökkel nézett Taehyung, aki csak megvonta a vállát és várta mit mond Jungkook.

Mikor Jungkook elkezdte a mondandóját Taehyung főnöke férfiasságára markolva folytatta bele a szót.

-Jimin,te tettél valamit a kávéba? - nézett Yoongi párjára.

-Nem én. - tette fel a kezét védekezően.

Taehyung nevetve figyelte Jungkook egyre pirosabb színben pompázó arcát.

-Oké, Kook itt haldoklik folyamatosan,Tae pedig egyfolytában nevet. Mi van veletek? - vonta fel a szemöldökét Yoongi.

-Semmi. - mosolygott Taehyung. - De én most megyek hátra. - szorította meg Jungkook combját és a hátsó szobába sietett.

-Ha jót akartok - nézett Jungkook Jiminre és Yoongira. - nem jöttök hátra. - csúszott ki a helyéről és Taehyung után ment.

-Most a te legjobb haverod... - nézett Jimin utánuk.

-Megdönti a te legjobb barátod,az öltözőben. - fejezte be a mondatot Yoongi.

Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt