43.rész

2.9K 190 5
                                    


-Tae, kérlek legalább egy nagyon kicsit egyél. - kérlelte Jimin.

Taehyung sóhajtva túrkálta az ételt, majd legjobb barátja kérésére leerőszakolt pár falatot torkán. Néhány falatnál többet nem tudott enni, így is kikivánkozott gyomrából a kevés étel.

Már lassan két hete, hogy Taehyung kerüli Jungkookot. Sűrűn látta azt a lányt, aki tönkre tette a kapcsolatukat. A találkozások elkerülhetetlenek voltak. Gyakran járt a cégbe és az ilyen találkozásokkor előszeretettel ültette Taehyung fülébe, hogy ő Jungkooktól jön. Hiába bizonygatta Jungkook, hogy nem igaz, amikor pár pillanatra látta Taehyungot, ő nem hitt neki. Szeretett volna hinni neki de nem ment. Még nem tudott neki hinni.

Az ilyen napokon Taehyung egyáltalán nem tudott a munkára koncentrálni, hogyan is tudott volna, amikor folyton olyan dolgok jártak a fejében, hogy egykori szerelme vagy még mindig szerelme, egy másik személyt ölelget és csókolgat.

Éppen egy ilyen napom van túl. Jimin folyamatosan próbálja győzködni, hogy egyen, képtelen rá. Nem megy le egy falat sem a torkán.

Jimin és Yoongi már nem tudta tovább nézni, ahogy Jungkook és Taehyung egyre jobban szétesik legbelül.

Yoongi megelégelve a dolgot pattant fel indulatosan a helyéről.

-Hova mész? - kérdezte Jimin.

-Mindjárt jövök. - nézett párjára.

Taehyung abban a hitben volt, hogy Jungkookhoz megy. Nem volt hülye. Tudta, hogy mikor nem mondja meg hova készülődik, akkor legjobb barátjánál van. De ma Taehyung tévedett.

Yoongi felkeresve a lányt vitte egy nyugodtabb helyre, beszélgetni.

-Yoo, de rég beszéltünk. - nyávogott a lány. - Kookie? Nem tudsz róla valamit? Rég nem beszél velem. - duzzogott a lány.

-Ezek után? Nem csoda. - horkantott fel Yoongi. - De nem bájcsevejre jöttem. - dölt előre.

-Yoo, irtó helyes vagy de nem fekszek le veled. - rökönyödött meg a lány.

-Nem is azért jöttem. Jézusom. - fintorgott a gondolatra Yoongi. - Tudom, hogy ezt Kook már közölte veled. De most nyomatékosítom. Vonszold oda a popsidat Tae elé és közöld vele, hogy a te játékod miatt látta azt, amit. - meredt a lányra.

-Hm, átgondolom. Nem. Én szeretem ezt a játékot. Tae nem fog rájönni, hogy nem feküdtem le Kookieval. - forgatta a szemeit a lány.

-Eunji,most figyelj és fogd is fel, amit mondok. Tudod, hogy az apáddal a munka miatt egész jóban vagyok. Ő pénzeli a seggedet is, ugye elég szar lenne, ha megtudná mekkora ribi vagy és a pénz, amit eddig kaptál elszállna. Ez volt az A verzió. A B, - vette elő a telefonját Yoongi és leállította a felvételt, amit bekapcsolt a találkozó előtt. - megmutatom neki ezt. Tudod, két hete Kook folyamatosan próbál Taehyunggal beszélni de miattad nem hajlandó meghallgatni. Olyanokkal kell tömni Taehyung fejét, hogy téged Kook kurogat? Beteg vagy. - állt fel Yoongi a helyéről. - Gyorsan gondold át. Nem fogok sokat várni. - hagyta faképnél a lányt.

----------

Jungkook nem adta fel, hiába nem akarta meghallgatni Taehyung, akkor is, szinte minden este próbálta hívni, írt neki. Sokszor ment Taehyunghoz is. De ma nem hozzá tartott.

-Szia, Yoongi itt van? - kérdezte Jimintől.

-Kook,mi a baj? - sétált ki Yoongi.

-Te megfenyegetted, hogy szólsz az apjának? - kérdezte kertelés nélkül.

-Igen. - mondta ki egyszerűen. - Kook, egy lelki roncs vagy. Ha nem megyek el hozzá, Tae sose hallgat meg és mindketten a bánatba haltok bele.

-Köszönöm. - ölelte meg legjobb barátját. - Nagyon sokat segítettél te is és Jimin is. De most egy utolsó segítséget még szeretnék kérni. - nézett kétségbeesetten Yoongira.

Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now