Jungkook nagy mosollyal kopogott be Namjoon ajtaján. Biztatás képpen Taehyung hátát simogatta.-Szépségem, nyugi. Anya szerintem az őrületbe fog téged kergetni,ahogy majd kérdezősködik. - suttogta Taehyungnak.
Namjoon mosolyogva nyitotta ki az ajtót, majd engedte be a házba őket. Jungkook anyja, ahogy meglátta fiatalabbik fiát sietett elé és ölelgette meg, úgy mint az idősebbet.
-Anya, elég. - mondta a sokadik puszi után Jungkook.
-De fiam. Annyira rég láttalak. - mondta kedves hangon a nő.
-Anya, ő Taehyung.. - kezdte Jungkook, mikor el tudott szabadulni anyjától, de a nő meg sem várta fia mondatát, magához húzva Taehyungot vonta be egy meleg ölelésbe.
-Te biztos Kook barátja vagy. Annyira örülök, hogy valakit talált magának. - mondta még midnig Taehyungot ölelgetve.
-Anya. - mondta már sokadszorra ez alatt a pár perc alatt. - Nem, még nem a barátom de, ha elijeszted nem is lesz. - nevetett Jungkook.
Taehyung egy halvány pírral az arcán nyugtázta magában, hogy Jungkook anyja nem utálja őt az első perctől kezdve.
-Most azonnal le kell ülnünk. Meg szeretném ismerni a leendő barátod. - lelkesedett Jungkook édesanyja.
-Kezdődik. - súgta oda Taehyungnak Jungkook.
-Taehyung. - állította meg Namjoon mielőtt az ebédlőbe menne. - Örülök, hogy eljöttél és annak is, hogy valahogy egymásra találtatok. Ez alatt a rövid idő alatt Kook sokat változott. Ne haragudj, ha úgy jött le, hogy mindent ellenzek, ami köztetek van. Én csak azt akarom, hogy Kook kicsit..
-Komolyodjon? - fejezete be Taehyung Namjoon helyett.
-Valami olyasmi. - nevetett fel Namjoon.
-Igen, az ráférne.
Namjoon mosolyogva lépett be az ebédlőben Taehyunggal, aki megilletődve figylete a hirtelen rátámadó nőt.
-Milyen modortalan vagyok. Be sem mutatkoztam. - csapata homlokon magát. - Minji vagyok.
Taehyung mosolyogva hajolt meg a nő kedvességétől.
-Mostmár üljünk le. - sietett a nő leülni. - Taehyung, hogy ismertétek meg egymást Kookkal? - kérdezte, miután már mindenki az asztalnál ült.
Taehyung kissé félrenyelve a vizet idézte fel azt a bulit, ahol Jungkook ráhajtott. Jungkook könyörgőn nézett a mellette ülő Taehyungra, hogy ne azzal kezdje, hogy egy buliban akarta felszedni egy éjszaka erejéig.
Végül Taehyung annál maradt, hogy a cégnél ismerte meg, amikor a főnöke lett.
-De előtte is ismertétek egymást, nem? Jungkook fura mód őrült neki, Taehyung meg érthető okokból nem. - mesélte Namjoon.
Jungkook az asztal alatt megrúgta testvérét, jelezve, hogy maradjon inkább csöndben.
-Annyira nem. Pár szót beszéltünk egy buliban. Ennyi. - rövidített az információn Taehyung.
Ezek után Taehyungnak nagyon sokat kellett még magáról mesélnie. Namjoon és Minji is ugyanolyan érdeklődéssel figyelték Taehyungot. Jungkook mosolyogva figyelte, hogy családja mennyire örül Taehyungnak és, hogy anyja az első perctől kezdve körülötte zsongott.
Minji szorosan megölelte Taehyungot, amikor arról mesélt, hogy anyja mennyire nincs kibékülve vele, hogy az apja nem igazán látogatja őt, az anyja hibájából.
-Tae, te már a harmadik fiam vagy. - simította meg hátát kedvesen.
A férfi egyre jobban oldódott fel, látva, hogy teljes mértékben elfogadják. Nem tudta biztosan, hogy az alkohol miatt, amit beszélgetés közben fogyasztottak vagy Jungkook miatt, aki időközben az asztal alatt fogta kezét.
-Ugye nem ijesztett el anya? - kérdezte Jungkook Taehyungtól, amikor egyedül maradtak.
-Nem vagyok ijedős. - kacsintott Taehyung.
-Ti nem jöttök a nappaliba? - jött be Jungkook anyja. - Fiam, állj meg egy kicsit. - szólt Jungkook után, mikor Taehyung eltűnt a nappaliba.
Jungkook kérdőn fordult az anyja felé és várta mit mesél.
-Annyira örülök nektek. - mondta őszintén a nő. - Nem akarod elhívni Jiyun esküvőjére? - kérdezte hirtelen fiától, aki meglepődve meredt rá. - Tudod jól, hogy a nagynénjéd nálam is jobban tud örülni, hogyha valakit haza hozol. - tette csipőre a kezét.
-Igen, tudom. - nevetett Jungkook. - De nem túl gyors ez? Mármint neki. Anya, én tényleg nem akarom vele ezt elronatni. - nézett komolyan Minjire.
-Látod te, ahogy rád néz? Persze, hogy nem látod. Férfiből vagy. Én mondom neked, ha ma kérnéd meg a kezet rögtön igent mondana, úgyhogy nem sieted el. - túlzott Minji. - Az esküvőig van még két hét. Addig gondold át. Nagynénjéd is biztos örülne neki. És fiam. - tarta szét a karját. - ez az első, hogy ennyire aggódsz egy kapcsolat miatt. - mosolygott a nő. - Szerintem gondold át.
-Átgondolom. - fogadta meg anyja tanácsát,majd a nappaliba leülve Taehyung mellé figyelte mit mond.
YOU ARE READING
Mr.Jeon-TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionJeon Jungkook nem tagadja meg az élet adta örömöket.Megismerkedik Kim Taehyungal akit Jungkook bátyja vesz fel, mint gyakornok. Bátyja úgy véli kell egy kis komolyság Jungkook életébe és nem mindig a bulival kell foglalkoznia. -🔞 tartalmú❗ ~#1-tae...