Bir erkek kardeş sadece yardımcı olmak ister.
Korben, abisinin karşısında ilk defa sesini yükseltmiş ve kendini kurtarmanın - bir umut- yolunu bulmaya çalıştı. Fakat Dejan buna fırsat vermeden, oturduğu koltuktan ayağı kalktı " Bir itirazının olduğunu düşünmüyorum. Normalde insan kendisine en iyiyi bulmak için savaşır. Ama ben, sen buna mecbur kalmadan yaptım."
Dejan, masadan aldığı bir kaç dosyayı Korben'in ellerine bıraktı. " Son bir şey daha var. "Korben, elinde tuttuğu dosyalara iğrenerek baktı. "Dahası da mı var?"
" Normalde bu akşam, sevmeyeceğin bir misafir olabilirdi. Amcamız gelecekti fakat sırf seninle bu evlilik meselesini konuşabilmek için daveti bir sonraki müsait zamana erteledim. Nedenini de sevgili yeğeninin düğün hazırlıkları dedim. Yani o gün geldiğinde yanında Jewel 'i de tut ve surat asma. Ve bir şey daha. Düğün hazırlıkların olurken, saraydan ayrılamazsın. Yani, dövüşmek ve ya birileriyle gizliden gizliye buluşmak yok. "
" Yo , hayır. " Korben, başını şiddetle salladı." Hem beni birisiyle evlendirmeye çalışıyorsun, hem de beni sarayda mı tutuyorsun! "
" Bu sadece protokol " dedi usulca."Hem evliliğiniz de aynı şekilde sadece protokolden ibaret olacak."
Korben direnmeyi bırakıp derin bir nefes verdi." Tamam, pekala. Diyelim ki ben kabul ettim. Ya Jewel? Böyle bir durumu kabul edecek mi? Beni ne zamandır tanıyor ki? Bir ya da iki gün. Yani bu ihtimali de göz önüne alırsak, evlilik meselesini yeniden düşünmek zorunda k-... "
Korben henüz lafını tamamlamamışken Dejan lafa girdi.
"İyi fikirleri asla iki kez düşünmem. Kabul edeceğinden hiç şüphem yok. Burda şüphe ve endişe duyan tek kişi..." Dejan'ın gözleri sevgiyle parladı.
"Sensin... "Şüpheyle kafası karışmış olan kardeşini odada yalnız bırakıp yanından ayrıldı. Şimdi, bu konuyu konuşmak için Jewel 'in yanına doğru gitmeliydi. Her ne olursa olsun, onu ikna etmek ve bu geceyi planladığı gibi tamamlamak istiyordu.
______________________________________
"Jewel?"
Kendisine seslenen Dejan' a - kendisine en iyi imkanları sunan bu kişiye - bir anda kulakları ve kuyruğu çıkıvermiş gibi bakmaya başlamıştı.
" Evet efendim?"Dejan, kardeşine gerçekten de uygun birisini bulduğunu düşündü. Bakışlarından bile bunu anlayabiliyordu.
Jewel 'in yanına yaklaşıp odada bir boş yere oturdu. Aynı şekilde, ayakta bekleyen çocuğa da oturması için işaret etti.Jewel, karşısında kendisine bakan adamın ifadesinden bile geçecek konuşmanın ciddiyetini sezmişti. Bir yanlış mı yapmıştı? Belki de burdan gönderilecekti? Hayır, öyle bir şey olursa evine nasıl dönerdi!
Bu düşünceler beynini kısmen işgal etmişken Dejan lafa girdi." Jewel, sen iyi birisine benziyorsun ve şuanda anlatacaklarımı anlamaya çalışırsan şayet kabul edeceğini biliyorum. Kısaca demem o ki senden bir ricam olacak."
Kendisinin önünde böyle ricada bulunan kişi koca bir galaksinin hükümdarıydı. Yani istediği şeye hayır demeye hakkı nasıl olabilirdi ki?
" Sadece söyleyin efendim. Siz bana çok yardımcı oldunuz eğer ben de bir şey yapabileceksem bu beni mutlu eder. Neden kabul etmeyeyim?"Dejan bir süre rahat bir nefes verirken konuyu nasıl toparlayıp söyleyeceğini düşündü. Sonunda da lafı dolandırmamaya karar vermişti.
" Jewel bilmiyor olabilirsin ama, ülkemde koyduğum kurallar var. Ve esir pazarlarından birisini almamak da bu kurallar içerisinde... Yani eğer, halk seni öğrenecek olursa benim düşeceğim durumu az çok tahmin ediyorsundur.."
Jewel, mahçup bir şekilde başını salladı.
" Fakat, yani senin... Kardeşimin evliliği için geldiği söylersem... "" Ne? "
Dejan, karşısında şaşkınlıkla gözlerini açan çocuğunun konuşmasına fırsat vermeden lafına devam etti.
" Hemen reddetme lütfen. Bu evlilik sadece protokol icabı olacak. Benim otoritem bu savaş öncesi dönemde sallanacak olursa çok kötü olur. Beni anlıyor musun? Bu evliliği sadece seni evine güvenli bir şekilde gönderene kadar devam ettireceksin. Lütfen... Bunu kabul eder misin? "
Bu doğru, zaten herkesin başına kendisi iş açmıştı. Ve bu teklifi reddederse daha da kötü hale gelebilirdi...
Eve sağsalim dönmek istiyordu. Arkadaşlarının ölümü, Michael'ın ölümü... Hiçbiri boşuna olmamalıydı. Eve dönmeli ve herkese herşeyi anlatmalıydı. Bunun içinde, Kral'ın yardımına ihtiyacı vardı. Onun zarar görmesi demek evine dönme ihtimalinin azalması demekti.Bir süre bakışlarını yere odaklayıp öylece düşündü.. Kendisi eşcinseldi, karşıdaki de -uzaylı bile olsa - yüzüne bakılacak haldeydi. Hem de fazlasıyla... Her iki tarafın da çıkarları varken kabul etmesine hiçbir engel yoktu.
Jewel, gözlerini tekrardan kendisinden cevap bekleyen adama çevirdi.
" Tamam. Ben eve dönene kadarsa kabul ederim."
Aklına gelen ani bir soruyla tekrar konuştu. " Fakat, kraliyet ailesinden birinin erkekle evlendiği duyulursa? Bu daha büyük bir sıkıntı olmaz mı?"Dejan, bu soruyla ilk başta şaşırdı sonra gülmeye başladı.
" Bu, nadir bile olsa olan bir şey. Babamın babası da ikinci evliliğini öyle yapmıştı. Yani bizlik bir sıkıntı yok. Sonuçta Korben tahta geçecek kişi değil. "Anladığını belli eden bir tavırla başını salladı.
" Peki sen Jewel? Bu senin için sıkıntı mı? "
" Ah, hayır. Yani benim dünyamda böyle bir evliliği başkan ya da başbakan yapacak olursa onu yönetimden indirecek topluluklar tanıyorum. Ama benim sıkıntım yok."
Dejan'ın yüzünü tekrar bir sevinç kaplarken ayağı kalktı." O zaman harika. Ben evlilik için herşeyi hazır edeceğim. Bu arada, Korben'i hala tam anlamıyla ikna etmiş değilim. Evliliğe sıcak bakmıyor. Fakat seninle ilgileniyor yani bunu hissedebiliyorum. Ve emin ol hislerimde asla yanılmam. Lütfen onu ikna etmemde bana yardım et. "
" Size nasıl yardımcı olabilirim ki? " dedi Jewel sesindeki tereddütle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya ||Tamamlandı||
Science FictionDünya Tarih 14.08.2120 Hızla artan nüfuzla beraber dünya üzerindeki yükte artmıştı. Bu yüzden insanoğlu yaşayabilecekleri yeni bir gezegen bulma arayışına girdiler. 5 kişilik bir kafile "Hubble" teleskobunun bulduğu, dünyaya %88 oranda benzerlik g...