Patlama

652 81 54
                                    

Saat 23.10

Jewel

Saat iyice geç olmuşken herkes yatmak için odalarına çekildi. Aleksey hariç. Kafaya takmış bir şekilde frekansın kaynağını bulmaya çalışıyor. Sağlığı için endişelendiğimden onun yanında komuta odasında oturmaya karar verdim.

Önümde bana itiraz etmeden çalışmalarına devam ediyor, bazen göz kapakları ağırlaşıyor bilinci gidip geliyordu. Mekik Cester02 arada bir tıpkı hamak gibi ufaktan sallanırken, Aleksey 'in gözleri önceki kayıtlı frekansın ve flying ceres' in kayıtları arasında gidip geliyordu.

Bana da uyku bastırmaya başlamışken iki ila üç dakika sürecek bir şekerleme yapmaya karar verdim. Aslından bu kısa süreli şekerlemeler benim daha da yorgun düşmemi sağlıyordu. Belli ki vücudumun adam akıllı bir uykuya ihtiyacı vardı. Aleksey'in de...

Bilincimi bir şekilde açık tutmaya çalışırken aniden dördüncü kez vuran frekans , mekiğin on beş metre sağa doğru sürüklenmesine sebep oldu.

İkimizde bu olaya dikkat kesilirken, Aleksey 'in titreyen kol ve bacakları, etraftaki cihaz ve göstergelere çarpmıştı. Fakat kendini hemen toparlayıp mekiğin dengesini sağlamaya çalıştı. Yedek motorlar bu şiddetli sallantıyı durdurabilmek için devreye girene dek, karanlığın içinde aniden çöken o ışıklar tekrar göründü.
Ben paniğe girmiş Aleksey'e bakarken "Tanrım, sakin ol ve şu mekiği tekrar düz tut!"

" Bunu beynime söyle Jewel. Şok olan o şuanda!"

İçeriye diğerleri bir aceleyle gelirken bu sallantıyı sadece bizim hissetmediğimizi anlamıştım. Fakat ışıklar tekrardan sönmüş, uzay eski karanlığına bürünmüştü.
Aleksey, flying ceresteki hasara baktı.
" Herkes burdaysa söyleyeyim. Öyle görünüyor ki bu frekans ve dalgalar yüzünden artık Flying ceres ve mekiğimiz yoluna kör devam etmek zorunda. Önerisi olan var mı?"

Kumandan, Svetlana ve Michael hasar durumuna baktılar.

Kumandan Paul, " Dünya'ya dönme imkanımız yok.. Fazla uzaklaştık. "

Svetlana lafı devralırken sesini istemsizce yükseltmişti." Ne yapabiliriz ki! Yolumuzu belirleyen sonarlar olmadan Mekiği bodoslama uzayda herhangi bir yere sürükleyebiliriz. Hayır olmaz, bir şekilde evimize dünya ya dönmek zorundayız. "

Michael," Flying ceres 'i içeriye alalım. Ve yedek parça vardı acil durumlara karşı. Ben tamir etmeyi deneyebilirim. Yani ilk başta mekiğin takip cihazını tamir ederim sonra flying' i... "

Michael' ın bu fikrine, katılıyorum manasında elimi kaldırdım.
" Ben de tamirden anlıyorum. Dünyadaki eğitim süremiz boyunca eli hızlı olan ikimiz vardık. Beraber yaparsak eminim ki kısa sürede tamir edebiliriz. "

Kumandan ve diğerleri ilk başta tereddüt etse bile denemeye değer olduğunu düşündüler.

______________________________________

Tam teçhizat kıyafetlerimizi giymiş yanımıza aletleri almıştık. Normal basınç merkezi olan ana odayı terk edip uzaya doğru açılan kapıya vardık. Uzayla aramızda bulunan kapının açılmasını beklerken aramızdaki kapıda beraberinde kapanmıştı. Kumandan bizlere şans dileyip kapı ardına kadar açıldı. Hemen ardından kıyafetlerimiz olmasa ciğerlerimizin saniyeler içinde ezilebileceği şiddette bir basınç vurdu. Halatlarımızı bağlayıp geminin sonar kısmına doğru ağır çekimde ilerlemeye koyulduk.

_____________________________________

Kendimizi arızanın olduğu yere sabitleyip biran önce işe koyulduk.

Yeni Dünya ||Tamamlandı||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin