Tarih 2120
Saat 15.04
Kral Dejan, Coruscant'ın desteğiyle oraya bir üs kurmak için askeri birlik yolladı.
İşler yolunda gidiyor ve biraz da olsun ilerleme kaydettiği için mutluydu fakat Korben 'in yanında getirdiği çocuk başka bir sorun olabilirdi.Bu pazarları bizzat kaldırmak için kendisi çabalarken kardeşinin ordan bir esir aldığı duyulursa bu hiç iyi olmazdı. Ne kadar iyilik olsun diye yapmış olsada bu haber dışarı çıkar ve yayılırsa aleyhine çevrilebilirdi.
Halkla ters düşmesine bile sebep olabilirdi... Zaten etraf yeterince kızışmışken büyük bir alevin patlak vermesi için ufak bir kıvılcım yeterdi.Oturduğu yerde yorgunca başını öne eğdi. Belki de biraz kestirip dinlenmeli ve böylece dinç kafayla daha sağlıklı kararlar alabilirdi.
Lakin buna bile fırsatı yoktu. İçeriye giren istihbarat askeri Dejan'ın tekrardan eski pozisyonunu almasına sebep oldu.
Oturuşunu dikleştirirken yorulduğunu belli etmemeye çalıştı.
"Ne oldu?"Önündeki asker saygıyla selamını verdikten sonra lafa girdi.
"Amcanız Majesteleri. Sizinle konuşmak istiyor."Bu haberle Dejan 'ın üstünde bulunan bütün yorgunluk uçup gitmişti resmen.
Önündeki askere, Amcasını yanında bulunan iletişim hattına bağlaması için emretti.Kısa süre içinde iki metre ötesinde bulunan holografik alıcı devreye girmiş - sözde - amcası belirmişti.
Onca yıldan sonra bile kibirli halinden ödün vermemiş bir şekilde alay edercesine Dejan 'a selamlarını sundu.
" Alderaan' ın Yüce Kralı Dejan'a saygılarımı sunarım. Sizinle iletişime geçmek benim için ne büyük bir lütuf bilemezsiniz."Dejan, ifadesini bozmadan olabildiğince durağan bir ses tonuyla cevap verdi.
" Dalga geçmeyi bırak. Ne istiyorsun Amca? "Bu konuşmayı daha fazla uzatmamak için direkt lafa girdi.
" Biliyorsun ki hiçbir şey umrumda değil. Sadece bana hakkım olan Alderaan'ı - Tahtımı - verin."Dejan'ın, sinirden yüzü gerilmişti.
" Alderaan'ı benden almanın tek yolu savaştan geçiyor. Ve sen Amca ! Gerçekten sonsuz bir savaş mı istiyorsun? Söyle, sunduğum dirlik ve düzen daha iyi değil mi? "" Düzen ve dirlik mi? Sen sadece bu savaşın çıkmasından korkuyorsun Dejan. Korkmakta haklısın. "
Yerinden kalkıp, iletişim bağlamına yaklaştı. Kendinden emin bir şekilde konuştu.
" Halk tek kişiye hizmet etmeli Amca! Ve o kişi ben oluyorum. Bunu sen de anlayacaksın. "Zed, büyük bir kahkaha attı.
" Sen mi ? Kralım çok yaşa! "
Gülmeyi bırakıp tekrardan ciddiyetini takındı. " Seninle birlikte Alderaan da çürüyecek!"Anlaşılıyordu ki amcasına laf anlatamayacaktı. Ne kadar konuşursa konuşsun, Zed yine kendi doğruları ve fikirleri üzerine karşılık verecekti.
Dejan," Benden büyük olsanda isyanlar için yolladığın ayak takımının arasından tıpkı bir yavru kedi gibi zırlıyorsun. "
" Tahttan indiğinde bu benzetmelerini seninle tekrardan konuşacağım. Ve biliyor musun o vakit geldiğinde o çok güvendiğin halkın seni özlemeyecek. Kimse özlemeyecek! "
".... "
" ve Dejan, sevgili yeğenim. Seninle asıl konuşmak istediğim daha farklıydı. "
" Korben'in filosunu patlatmaktan mı söz ediyorsun? Ah, merak etme. Onun canına nasıl kastettiğini biliyorum. " Dejan, kollarını göğsünün hizasında birleştirdi.
" Evet malesef o talihsiz olayı ben de duydum. Ama olayda benim parmağım yoktu. Emin olabilirsin. Ben tahtı istiyorum sadece. Siz sevgili yeğenlerimin canını değil. "
Bir süre iki tarafta duraksadıktan sonra Zed lafına devam etti.
" Bugün sana bir akşam yemeğine ziyarete gelmek istiyorum sevgili yeğenim. Bugün tüm düşmanlıklarımızı bir kenara bırakıp sadece konuşmak istiyorum. "Dejan, amcasının duymayacağından emin olduğu bir ses tonuyla mırıldandı. " Hiç düşman olmayı istemedim ki amca..."
Pekala düşman olabilirlerdi fakat ne derler bilirsiniz, 'dostunu yakın tut, düşmanını daha da yakın...'
Zaten konseye bu olayların arkasındaki kişi olarak amcasını suçlayacak güçlü bir kanıt da yoktu...
Düşüncelerinden sıyrılırken kararını vermişti.
" Bekliyorum o zaman."Son sözünü söyledikten sonra iletişimi kesti.
Zed için ne kadar kötü diyebilirim emin değilim. Bilirsiniz o sadece kendi fikirleri doğrultusunda gidebilecek biri.
Umarım beğenirsiniz. Bu hikaye full Korben ve jewel 'in çevresinde dönmüyor gördüğünüz gibi...
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya ||Tamamlandı||
Ciencia FicciónDünya Tarih 14.08.2120 Hızla artan nüfuzla beraber dünya üzerindeki yükte artmıştı. Bu yüzden insanoğlu yaşayabilecekleri yeni bir gezegen bulma arayışına girdiler. 5 kişilik bir kafile "Hubble" teleskobunun bulduğu, dünyaya %88 oranda benzerlik g...