İLK SÖZ

18.3K 3.1K 919
                                    

Merhaba,

Şimdiye dek okuduğunuz bütün kitapları unutun. Algılarınızı değiştirecek bir kitapla sizlerleyim. Aradığınız ne varsa bu kitapta bulacaksınız. Aşk, dram,hüzün, ihanet, hırs, yemin, ne isterseniz bulacaksınız. Kitabı okurken bazen kahkahalar atacak, bazen gözyaşlarınıza hakim olamayacak, bazen de öfkenizi kontrol edemeyeceksiniz. Nereden mi biliyorum? Çünkü söylediklerimin hepsini yazarken bizzat yaşadım.

Kitap nasıl yazıldı?

Kitapta gerçek bir hikayeden esinlenildi. Hikaye bana geldiğinde hemen aklımda bir kurgu oluşmaya başladı. Ancak son halini alması beş yıldan fazla sürdü. Bırakmayı düşündüğüm zamanlar oldu. Ama bu hikayeye ihanet etmek olurdu. Bu hikayeyi duymaya hepinizin hakkı vardı. Sonunda bitirdim ve sizinle paylaşıyorum.

İlk bölümler biraz durağan olabilir. Ancak zamanla kitap sizi içine çekmeyi başaracak. Yeni bölümleri heyecanla bekleyeceksiniz. Bu kitapta her türden kurguyla karşılaşacaksınız. Bazen bir aşk hikayesi, bazen bir gerilim kitabı, bazen de polisiye okuduğunuzu düşüneceksiniz. Kitap size çok değişik tatlar sunacak. O yüzden sizleri şimdiden uyarıyorum. Bu kitap bağımlılık yapabilir.

Kalemimin gerçeklerine hoş geldiniz. 

İnstagram: bzkrtmslm1

Yakın zamanda instagramdan çok güzel çekilişler olacak. Takip etmeyi unutmayın.

BİR ÇINARIN FİLİZİ-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin