III. | internet

5.3K 238 165
                                    

Medya: Ruelle-Madness

7. sınıfa geçtiğimizde elime babamın kullanmadığı Lumia telefonu geçti. Meriç'in numarasını kayıt edip onunla konuşmaya başladım.

Bana müzikler önerdi. Arkadaşlarından bahsetti. Her şeyi bana o kadar zıttı ki. Ama onunla her türlü arkadaş kalmak istiyordum.

Meriç resmini çok geliştirmişti. Artık okulda en yakın onunlaydım. Öğle teneffüsü çok para ödediğimiz yemekhaneye gitmek yerine otomattan gong alıp yanına gidiyordum. Meriç resim çizerken onu izliyordum.

Meriç iki erkeği çok yakın bir şekilde çizmeye başladı. Bana hiç garip gelmiyordu. O zamanlar ne olduğunu anlamamıştım.

"Love Stage diye bir anime var." dedi bir gün bana. "Erkeği kız kılığına sokup bir çocukla evlilik reklamı çektiriyorlar."

Eve gidince hepsini izledim. O zaman anladım yaoi'nin ne demek olduğunu.

Meriç piercing taktıracağını söyledi. Okulda yasaktı. Takma piercing takıp gelmeye başladı. Dudağının sol tarafında takıyordu. Ona çok yakıştırıyordum.

Okulumuzun havuzu ve sinema salonu vardı. Meriç havuza girmezdi. Beden derslerinde havuza girmeyenler sinema salonunda otururdu. Meriç girmeyince bende girmemeye başladım.

Orada birbirimize komik ya da korkunç hikayeler anlatırdık. Arkadaş grubumuz ile.

Annemle o sıra moda olan beyaz bir bot satın almıştık. Okula onu giydim. Meriç botumu çok beğendi. Ben tahtaya yüz üstü yaslanmış tebeşirle öğrettiği şekilde resim çizerken Meriç eğilip ayakkabıma sarıldı.

Kahkaha atarak güldüm. O sırada rehberlik öğretmenimiz girdi sınıfa. Biraz garip bir şekilde baktı.

Yıllar sonra annemden öğrendim ki, rehberlik öğretmenimiz anneme o gün benim içim Meriç'ten uzak durmamı söylemiş. Biraz fazla yakın temas olduğu için.

Annem bana bunu yıllar sonra söyledi.

7. sınıfın ikinci döneminde Meriç saçının sol tarafını kazıttı. Ona her türlü saç çok yakışıyordu. Her türlü güzeldi. Değişik ceketler giyerdi. Bana buna emo dendiğini söyledi.

Onunla bazı sorunlarımız oldu ama hepsini atlattık. Ben hoşlandığım bir erkek yüzünden onu yanlış anladım ama sorun halloldu.

Meriç bana internet arkadaşlarından bahsetti. Biri kedi kesip kanını içiyormuş. Ona inanmadım. Ama inanmış gibi yaptım.

Daha sonra bana buluştukları resimleri gösterdi. Hepsinin değişik tipleri vardı. Benim gibi odası pespembe bir kız için çok gariptiler. Meriç hariç hepsi tuhaf geliyordu.

8.sınıfta her şey daha açık olmaya başladı. Artık bazı kavramları algılayabiliyordum. İnternete girip LGBT'nin ne anlama geldiğine baktım.

Daha sonra yaoi mangaları okumaya başladım. Erkek erkeğe ilişkiler kız kıza ya da erkek kıza ilişkilere göre daha hoş gelmeye başladı gözüme.

O sıralarda Meriç'ten bir itiraf geldi.

"Bu insanlardan bıktım. Ne olur sanki beni böyle kabul etseler? Benim Sunay diye bir arkadaşım var. Ben onu seviyorum. Sence biz iğrenç miyiz Arın? "

"Hayır," dedim ona. "Siz çok renkli ve güzelsiniz. Ben her zaman senin yanındayım."

Bana Sunay'ın numarasını verdi. Onunla da konuşmaya başladım. Çok tatlı bir kızdı. Bana sürekli Meriç'i sevdiğini söylemeye başladığında ondan sıkıldım.

rain

Yayınlanma Tarihi: 27 Mayıs 2020

be loved ▼ gxg ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin