Medya: Post Malone - Die For Me (ft.Halsey)
Benim onu sevmeme ihtimal bile vermiyordu. Aklına bile gelmiyordum.
meriçingölgesi: Senin başka arkadaşın yok mu Meriç?
meriç: O okuldan tek yakınım Ceyda.
Aynı dakikada kalbim ikinci kez kırıldı. Yemin ederim saf arkadaşlık duygularım paramparça olmuştu.
Meriç bana en yakınım sensin demişti. Yüzüme söylemişti.
"Eğer böbreğine bir şey olsaydı sana benimkini verirdim. Sen kardeşim gibi değerlisin benim için. Melek gibi bir kalbin var. Seni tanıdığım için çok mutluyum Arın. Kimseyi yargılamıyorsun. Sen renkler için kuşak olmuşsun."
Meriç bunları bana demişti.
Hepsi yalanmış.
Bir kaç gün Meriç'e mesaj atmadım. O da bana atmadı. Zaten ilk mesajı hep ben atardım. Bazen onu sıktığımı bile düşünürdüm. Dayanamadım ve yine mesaj attım. Hiç konuşmayı bırakmamışız gibi sohbet etmeye devam ettik.
Sapık gibi paylaştığı her fotoğrafın ekran fotoğrafını alıyordum. Her videosunu kaydediyordum.
Bir gün hikayesinde içki fotoğrafı paylaştı. Boğazıma bir yumru oturdu.
meriçingölgesi: İçiyor musun?
meriç: En yakınım olduğuna göre bilmiyor musun?
meriçingölgesi: Seni en son bıraktığımda içki ve sigaraya karşıydın. Asla kullanmayacağını, çok zararlı olduklarını söylerdin.
meriç: Sen çok geride kalmışsın kızım :D
meriç: Evet belirli aralıklarla alkol kullanıyorum ve sigara içiyorum.
O an siyah Hello Kitty'li kalem kutu kana bulandı sanki. Bir daha canım yandı. Hem manevi olarak hem de kendisine zarar verdiği için üzüldüm.
Ama bu bile beni Meriç'ten soğutmadı. Artık ona arkadaşlık ötesi duygular beslediğimi fark ettim. Meriç'ten hoşlanıyordum. Bunu kabul etmem lise 3'ü buldu.
Daha sonra çok büyük bir hata yaptım. Kendi kendimi soğuttum bir bakıma.
Meriç bir erkekle çok yakın fotoğraflarını paylaşınca bir site açtım ve Meriç için yazı yazdım.
yazılış tarihi: 27 haziran 2018
Eğer bulursa Meriç'e,
Yıllardır seni tanıyorum. Gerçekten sadece seni arkadaşım zannettim sonsuza kadar öyle kal istedim.
Ama gerçekten o kadar kalbimi kırdın ki.
O kadar çok kırıldım ki.
Kimliğimi seninle keşfetmiş olmakla birlikte beni o kadar kolay bir şekilde kenara atabildin ki.
Sana olan sevgimi o kadar güzel kullanıp beni unuttun ki.
Beni takmadan günlerce mesajıma cevap vermeyip başka hesaptan sana yazdığımda saniyeler içerisinde o kadar çok cevap verdin ki.
Beni o kadar çok yaraladın ki.
Bir arkadaş olarak beni o kadar çok üzdün ki.
Beni bu kadar incitmene nasıl izin verdim bilmiyorum ama sana değer veren bendim, senin bir suçun yoktu.
İyi ki var olduğumu söylediğinde boş boş bakıyorum ekrana.
Gerçekten iyi ki var mıyım?
yazılış tarihi: 13 ağustos 2019
O kadar çok gözyaşı dökmeme sebep oldun ki.
Beni o kadar çok üzdün ki.
Çok kırıldım ama bunlar önemli değil.
Senin mutlu olman önemli değil mi?
Ben ölürsem gerçekten üzülür müsün?
yazılış tarihi: 18 kasım 2019
Ben seni başkalarına anlatırken bile hayranlık duyuyorum.
Bu gerçekten bir arkadaş olarak nasıl üzüldüğümün bir kanıtı.
Senin fark etmeden insanları nasıl kırabildiğinin kanıtı.
Senin bunları hâlâ fark etmediğinin.
Gerçekten çok üzgünüm.
İyi ki senin gibi bir insan bu zamana kadar arkadaşım oldu.
Ama sonunda üzülen ben oldum.
Beni unuttun.
Ben hiç olmadım.
Boşlukta kaldım.
rain
Yayınlanma Tarihi: 27 Mayıs 2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be loved ▼ gxg ✓
Teen FictionKalbim bir boşluk, tüm acılarım birikiyor... +18 ▼ gxg 1 #end 07.09.20 1 #girlslove 01.08.21 2 #yuri 21.04.21 9 #gxg 21.05.21