XVII. | yara

2.4K 145 100
                                    

Gözlerimi çıplak bir şekilde yatağımda uzanırken araladım. Duşa attığımda kendimi ilk defa rahatsız hissetmiyordum.

Sonraki bir kaç hafta boyunca aynı kafeye birkaç kere daha gittim. Deniz dört kez daha evime geldi. Bir keresinde film izledik ve sohbet ettik. Birbirimize numaramızı vermedik. Çünkü biliyordum verirsek uzaklaşırdık. Ulaşmak kolay olacağı için birbirimizden soğurduk.

Denize karşı duygusallık hissetmedim. Herkes gibi ona da arkadaşım sıfatını yapıştırdım. Bana yardımcı olan arkadaşım. O zaten rahat bir kızdı. Beni ciddiye almayacağını biliyordum.

Onunla fotoğraf çekilip paylaştığımda hiç ummadığım bir şey oldu.

meriç: Manit mi yaptın?

Telefona bakarken ilk kez kahkaha attım herhalde. Meriç'in bana mesaj atmasına mı gülseydim yoksa sorduğu soruya mı.

arın: Evet.

Anında görüldü yaptığı yazdığım kısa cevap onu şaşkınlığa sokmuş olacak ki 10 dakika sonra tekrar yazdı.

meriç: Lezbiyen olduğunu bilmiyordum :d

Koyduğu işaretin ona defalarca kez söylememe rağmen iticiliğine yüzümü buruşturdum. Ayrıca direkt bir sıfat yapıştırması canımı sıkıyordu.

arın: Lezbiyen değilim. Biseksüelim.

meriç: Benim gibi.

Görüldü attım. Meriç dünyada sadece kendisinin biseksüel olduğunu falan mı sanıyordu acaba?

arın: Senin gibi değil. Kendim olarak biseksüelim.

meriç: Bunları sana ben öğrettim :d

arın: En iyisini bilirsin ki bunlar öğrenilecek şeyler değil. Ayrıca senin bir işlevin yok, sadece fark etmemi sağladın. Bana bir yardımın dokunduğunu mu düşünüyorsun?

meriç: Arın farkında mısın bilmiyorum ama profilindeki animeyi ilk ben izledim, sana önerdim. Resim çizmeyi sana ben öğrettim.

meriç: Sana şu anda hayran grupları ben öğrettim. Seni bu dünyaya ben attım neden götünü kaldırıyorsun?

Yazdığı kelimelerle şaşkınlıktan dudaklarım aralandı. Bu Meriç'in bana kaba davranırken ilk kez hakaret edişiydi. Bunu bana diyen kız, senin için böbreğimi veririm diyen kızdı.

arın: Dediklerinin farkında mısın Meriç? Ne götü kalkmasından bahsediyorsun sen? Bir şeyi ilk sevdin diye sadece sen mi sevebilirsin?

arın: Bunları nerede gözüne soktum da kuyruk acını çıkartıyorsun benden gerçekten çok merak ediyorum.

meriç: Sevgilini paylaşman bile benim eserim, Arın. Kullandığım kelimeler için üzgünüm ama bunları benim sayemde yaptığını kabul etmelisin.

arın: Kes sesini.

Düşünmeden yazdığım şeye karşın kalbim hızlı hızlı atmaya başladığında korktum. Meriç'i kaybedersem tüm çocukluğum kaybolacak gibi hissediyordum.

Bu durumda bile kendimi düzeltmeye çalışıyordum.

Ses kaydı attığını görünce neredeyse kalp krizi geçirecektim. Koltuğun üzerinde gerginlikle ayağa kalktım.

"Arın'cık Meriç üzgün olduğunu söyleyip sızdı. Sana sonra yazarmışmış. Öyle dedi."

Tanımadığım kız sesinin yayvan yayvan konuşmasıyla gözlerimin dolduğunu hissettim. Alkolden nefret ediyordum.

O gün uzun zaman sonra hıçkırarak ağladım. Üzerime sadece ceket alıp kafeye gittiğimde içeri girmeden cama yaklaştım ve hemen önümde oturan Deniz'e tıklattım. Deniz yüzüme bakınca arkadaşlarıyla vedalaşıp yanıma geldi. İki eliyle yüzümü avuçladığında gözyaşlarım daha hızlı akmaya başladı.

"Arın ne oldu?" dedi endişeyle.

Sesimi bastırarak fısıldadım. "Eve gidelim."

Hızlı hızlı evime gittiğimizde saatlerce ağladım. Kendimi bir türlü durduramıyorum. Deniz nedenini birkaç kere daha sordu ama cevap veremedim.

Meriç kalbimde bir kez daha derin bir yara açmıştı.

rain

Yayınlanma Tarihi: 29 Mayıs 2020

be loved ▼ gxg ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin