Deniz arkadaşlarının araması üzerine sabaha karşı evi terk etti. Hafta sonu olduğu için şanslıydım. Ağlama nedenimi bile saçma buluyordum. Meriç için ağlamak artık her türlü saçmaydı.
Öğlene doğru mesaj geldi.
meriç: Arın çok özür dilerim. Kafam yerinde değildi seninle konuşurken. Yazdıklarımı hatırlamıyorum bile.
arın: Sarhoş muydun Meriç?
Meriç görüldü attı. Benden çekinmesi için bunu mu yazmam gerekiyordu illa? Birkaç dakika sonra cevap yazdı.
meriç: Evet. Bir arkadaşımın partisindeydim.
arın: Sarhoş olunca yapılan şeylerin aslında yapılmak istenilen şeyler olduğunu söylerler Meriç. Benden daha iyi bilirsin sen.
meriç: Senin hakkında öyle düşünmüyorum. Sana ne kadar değer verdiğimi biliyorsun.
arın: Bana ne kadar değer verdiğini bilmiyorum Meriç.
arın: Bana değer verdiğini bile bilmiyordum.
arın: Tek bildiğim şey benim sana verdiğim değerin milyonda biri kadar bana değer vermediğin.
arın: Ben seni kendi arkadaşlarımdan bile kıskandım. En çok seni sevdim.
arın: En son ne zaman bana nasılsın diye sordun Meriç?
meriç: Bana karşı bu kadar dolduğunu bilmiyordum.
arın: Sen beni salak yerine koyuyorsun Meriç. Hakkında sadece bana gösterdiğin kısmı bildiğimi sanıyorsun.
arın: Sana yaptıklarımı söylersem küçük dilini yutarsın.
arın: Ben seni tanıyorum ama sen beni hiç tanımıyorsun.
arın: Yazdığım onca şey arasından bile takıldığın şey sana ne kadar çok dolduğum.
arın: Gerçekten senin eserini duymak ister misin?
arın: Evet sayende daha internetin ne olduğunu algılayamayan o yaşımda gidip pornografik mangalar okudum. Ders çalışmak yerine aklımda dönüp dolanan şey erkek erkeğe ilişkilerdi çünkü. Sırf sen kendini kestin diye hiçbir sorunum yokken ben de kendimi kestim. Niye? Çünkü Meriç yaptı. En yakın arkadaşım o, herkes ona hayran ve o beni çok seviyor.
arın: Sen benim zihnimi kararttın Meriç.
arın: Tek yaptığın çöplerini bana atmak oldu. Ben çöplerini toplayıp kutuya attım.
arın: Senin aile sorunlarını ben dinledim. Benim aile sorunlarımı kim dinledi? Ona anlattığım zaman daha da kötü olan aile durumunu söyleyip beni bastıran Meriç'e. Gerçekten bana değer verdiğini söyleyebiliyor musun Meriç?
Nefes nefese telefona bakarken parmaklarım uyuşmuştu. Yalan değil yıllardır içimde tuttuklarımın hepsi fırlamıştı birden.
Gerçekten üzerimden tonlarca yük kalktığını hissediyordum.
Meriç'in görüldü atması tam 8 saat sürdü. Onu gerçekten şoka mı sokmuştum bilmiyorum ama saatler sonra mesaj attı.
meriç: Arın her şey için özür dilerim. Gerçekten bunca şeyi nasıl fark etmedim bilmiyorum. Yazdıklarını okudukça her şey netleşti. Ben sana karşı bu kadar kaba davrandığım için üzgünüm.
meriç: Beni affeder misin bilmiyorum ama seni kaybetmek istemiyorum. Sen benim çocukluğumsun Arın. Ben en masum zamanlarımı seninle yaşadım. Bulunduğum ortamı sevdiğimi mi sanıyorsun? Güzel sanatların ortamı gerçekten çok kötüydü ama yalnız kalmamak için alışmak zorunda kaldım.
meriç: Buraya geldiğinde sadece ikimiz buluşalım olur mu? Seninle konuşmak istiyorum.
arın: Tamam.
rain
Kendime inanamıyorum şu an. Kalmış 29 gün benim yaptığım şeye bak.
Yayınlanma Tarihi: 29 Mayıs 2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be loved ▼ gxg ✓
Genç KurguKalbim bir boşluk, tüm acılarım birikiyor... +18 ▼ gxg 1 #end 07.09.20 1 #girlslove 01.08.21 2 #yuri 21.04.21 9 #gxg 21.05.21