Liseden mezun olduktan sonra Meriç'le buluşunca, arkadaşlığımızın yeniden dost olan kardeşler olarak belirledik. Bu beni bir miktar üzse de beni kardeşi gibi gördüğünü belirttiği için üzerine gitmedim.
Feyza'dan daha haber alamadım. Ne yaptığını bilmiyordum. Amino'yu sildim.
Annemler beni rahat bırakmak için ikizimi alıp memlekete gittiler. Üniversite yurdu için alıştırma yapıyordum bir bakıma. İkizim hazırlık okuduğu için seneye sınava girecekti.
Annemler gittikten sonraki bir hafta evden çıkmadım. Vücudum şekillenmişti ve ben güzel gözükmek istiyordum. Evde sürekli spor yaptım. Lise boyunca karateye gitmiştim ve siyah kuşak olmuştum. Bunu hiçbir arkadaşıma söyleme gereği duymadım.
Belim incelip bel çukurlarım ortaya çıktığı bir gün kıyafetlerimi çıkarıp aynada çıplak bir şekilde kendime baktım. Bu zamana kadar cinselliğe gerçekten hiç ihtiyaç duymadım ama şu an merak ediyordum.
Belim inceydi ama kaslıydı. Karnımda çok hafif iki çizgi vardı ve kenardaydılar. Göğüslerim büyük değildi. En küçük beden südyen takıyordum, çoğunlukla sporcu atletiyle dolaşıyordum.
Kalçalarım spordan dolayı şekillenmişti ama onlarda büyük değildi. Açıkçası uzuvlarımın büyük olmayışı beni mutlu ediyordu. Belli olmalarından hoşlanan biri değildim çünkü.
O gün ne yapacağımı bilemedim. Üzerime südyen giyip siyah bir külot giyindim. Dantelli asla giyemezdim beni çok rahatsız ederdi. Zaten yoktu.
Siyah mini eteğimi ilk defa dışarı çıkarken giyecektim. İnce ama kaslı bacaklarım altında çok güzel duruyordu. Üzerine atlet giyinmeden beyaz, şifon bir bluz geçirdim. Uzun kahverengi saçlarım dümdüzdü zaten. Onları tarayıp sağ tarafıma doğru ördüm.
Hafif bir parfüm sıktım. Çok sık makyaj yapan biri değildim ama makyajı seviyordum. Yaptığımda bol bol yapardım.
Göz altlarımı kapatıp yüz hatlarımı keskinleştirdim. Hafif çekik olduğunu yıllar sonra bir arkadaşımın söylemesiyle fark ettiğim gözlerimin kapağına kirpiklerime yakın bir şekilde çok hafif bir koyuluk kattım. Hemen kirpik diplerini siyah eyeliner ile doldurdum.
Dudaklarıma bordo rujumu iyice yedirdikten sonra aynada kendime baktım. Gerçekten güzel olmuştum. İnsan yıllar içinde gerçekten çok değişiyordu.
Dışarıya adım attığımda bedenimde değişik bir enerji vardı. Nereye gideceğimi bilmiyordum.
Ayaklarım beni metroya götürdü. Kendimi bir anda Kadıköy'de buldum.
Burayı severdim ama yalnız dolaşmayı hiç sevmezdim. Özellikle alkollü mekanlar beni oldukça rahatsız ederdi. Kimseye karışmadığım hâlde gördüğüm haberlerden dolayı yakınlarında yürümek bile beni tedirgin ediyordu.
Kendimi güzel bir kafe bulup içine attım. İkili masalardan birine oturup kahve istedim. Kafe küçük ve güzeldi.
O sırada içeri bir kız grubu girdi. Gülerek geniş bir masaya oturdular. 7 kişiydiler.
Onların sesini normalde rahatsız edici bulurdum ancak şu an kimseyle konuşmuyordum. Bu yüzden onları dinlemek hoşuma gitti. Gözlerimi yüzlerinde gezdirdiğimde hepsinin güzel olduğunu fark ettim.
O sırada en solda ve bana doğru oturan kişiyle göz göze geldim.
Bu zamana kadar sevdiğimi sandığım insanlarla hep elektronik aletlerle iletişim kurmuştum. Elektrik akımının sadece devrelerde işe yaradığını sanıyordum.
Ama o an yemin ederim, gözlerinden bana bir akım geldiğini hissettim.
Kızın koyu ve masmavi olan gözleri güzel bir makyajla belirginleşmişti. Saçları erkek gibi kısaydı ama kesim tarzı kız gibiydi ve yüzünü çok narin gösteriyordu. Burnunda piercing vardı. Bana Meriç'i anımsattı bir an.
Bakışları keskindi ve onun da aynı şekilde hissettiğini kaşlarını hafif bir şekilde çatmasıyla anladım.
rain
Yayınlanma Tarihi: 28 Mayıs 2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be loved ▼ gxg ✓
Teen FictionKalbim bir boşluk, tüm acılarım birikiyor... +18 ▼ gxg 1 #end 07.09.20 1 #girlslove 01.08.21 2 #yuri 21.04.21 9 #gxg 21.05.21