IX. | feyza

2.7K 165 78
                                    

Amino diye bir fan uygulaması indirdim. Asosyal olduğum daha belli olamazdı herhalde. Lise 2'de yaptığım şeylere bak.

Meriç'le olan aynı zamanda şimdi anlatacaklarım.

Feyza'nın nickini asla unutamam. Bir insana ona ne kadar değer verdiğimi görmesini istiyordum artık.

rainer: Beni savunduğun için teşekkür ederim. Gerçekten genel gruptaki insanları takmıyorum.

arın: Önemli değil. Sadece sana çok kaba davrandıklarını düşündüm.

arın: Bu yüzden onlara cevap vermem iyi olmuş. Herkes farklı grupları sevebilir.

O gün Feyza ile sabaha kadar konuştuk. Sonraki günde. Ve sonraki günde.

Hani biriyle yeni tanıştığınız zaman sabaha kadar konuşursunuz ya. O heyecan bir gün sürer. Feyza ile benim heyecanım asla bitmedi. Aylarca onunla sabahlara kadar konuştum. Fotoğraflarımızı attık birbirimize.

Çok güzeldi. Ona güzelim derken bile gülümseyişini hayâl ediyordum. Benden 1 yaş küçüktü ama önemli değildi. Beyin yaşına göre benden daha olgundu.

Kendimi artık sevilmeye ihtiyaç olduğum bir zaman ona açılmaya karar verdim.

arın: Feyza ben sanırım birini seviyorum.

rainer: Aaa kim? 

arın: Aslında bir kız.

rainer: Ne? Gerçekten mi?

arın: Evet. İğrendin mi?

rainer: Hayır ama Arın sen böyle biri değilsin.

rainer: Uzun zamandır seninle konuşuyorum ve bana erkeklerden bahsettin.

arın: Biseksüel olabilirim. Sana daha önce söylemedim.

rainer: Bence sen yine de bir düşün. Bu arada kimi seviyorsun?

O an korkularım geldi. Seni diyemedim.

arın: Sana bahsettiğim şu arkadaşım vardı ya eski yakın olan. Meriç.

Ona söylemek zorunda bile değildim. Tanımazsın deyip geçiştirebilirdim. Ama kendi bilinçaltıma Meriç'ten hoşlandığımı bu olay ile sokmuştum.

rainer: Hangisi? Fotoğrafını atar mısın?

Başka bir arkadaşımın fotoğrafını attım. Meriç'in fotoğrafını kimseye atmazdım. Kıskanırdım.

rainer: Hm güzelmiş. Ama sen yine de bir daha düşün.

Aradan bir hafta geçince Feyza'nın bana çok yazmaya hevesli olmadığını fark ettim. Ona kızlardan hoşlandığımı söyleyerek kendimden soğutmuştum belli ki.

arın: Feyza hoşlantı değilmiş. Sadece yakın arkadaş olduğumuz için onu kıskandığımı fark ettim güzelim. Yani kızlardan hoşlanmıyormuşum.

rainer: Arın çok sevindim senin adına!

Bunun ne kadar kırıcı olduğunu bilmeden yazdıklarını görünce güldüm. O andan itibaren yaşı gerçekten gözüme batmaya başladı. Benden olgun olan dediğim kız birden küçülmüştü gözümde.

Yine de sayesinde Meriç'i aklımdan uzaklaştırdım. 1 yıl içerisinde hem Meriç'i sevdim hem onu takıntı haline getirdim.

İki kişiyi düşünmek gerçekten çok zordu.

Daha sonra uzun zaman konuşmadık Feyza ile. Aradan bir kaç hafta geçti. Tanımadığım bir hesap bana mesaj attı.

süeda: Feyza'yı ben seviyorum ondan uzak dur.

arın: Sen kimsin?

süeda: Sevgilisiyim. Sana artık yazmayacağını söylemek istedim. Annesi telefonunu aldı.

arın: Bunları nereden biliyorsun?

süeda: En yakın arkadaşıyım. Evine gittim.

süeda: Bu arada bütün mesajlarınızı okudum. Feyza hesabına girmek için telefonumu kullanmıştı.

süeda: Onu sevdiğini biliyorum.

arın: Feyza çok saf bir kalbe sahip. Hiçbir şey anlamadı ben de üzerine gitmedim.

süeda: Onu bu kadar saf olduğu için seviyorum zaten.

süeda: Onu bağlamak çok kolay. İnsanlara çabuk güvenir.

süeda: Bu yüzden ona daha mesaj atma. Seni kötü biri olarak ona tanıtırım yoksa. Unut onu.

süeda: Yalnızlığında yaşamaya devam et.

Küçük bir çocuk gibi yazdıklarına gülmeye başladım kızın. Feyza'nın 13 yaşındaki başka bir arkadaşıydı sanırım.

Bir kaç gün boyunca gözlerimden yaşlar gelene kadar güldüm. En son hıçkırarak ağlamaya başladım.

Küçük bir kız bile kalbimi eline alıp bu kadar kolay ezebiliyordu.

Ben güçsüz müydüm? Neden sevilemiyordum?

rain

Yayınlanma Tarihi: 27 Mayıs 2020

be loved ▼ gxg ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin