V. | kaba

3.7K 191 91
                                    

Medya: Joji - Will He

Lise sınavından sonra okullarımız ayrıldığında aslında bana o kadar değer vermediğini fark ettim.

Meriç güzel sanatlar lisesini kazandı. Ben de başarılı bir Fen Lisesi'ne girmiştim. Lise'nin ilk yılı onu çok kıskandım ve özledim.

Çoğunlukla her akşam konuşuyorduk. Ama garip şeyler olmaya başladı. Meriç bana kaba davranıyordu bazen.

"Şu an yazma."

"Sonra konuşalım."

"Müsait değilim."

Bir müddet sonra ona görülme atmaya başladığımda benden özür diledi.

"Babam eve geri döndü. Hiç iyi değilim. Sana kötü davrandığım için üzgünüm."

O zaman ona hak verdim.

Meriç ortaokuldayken bir gün sınıfa geldiğinde yanağında kırmızı bir el izi vardı. Saçının uzun kısmı orayı kapatıyordu ama ona en yakın ben durduğum için gördüm.

"Ne oldu yanağına?" diye sordum elimi uzatıp. Dokunmama izin vermedi.

"Bir şey yok. Kızardı." dedi.

İlerleyen zamanlarda bir sohbet arasında bana babasından artık bıktığını, eve hiç gelmediğini ve gelince de görünüşü ve hareketleri yüzünden ona vurduğunu söyledi. O zaman bu sorunun lisede de devam ettiğini anladım.

Aylar sonra buluştuğumuzda o değişik saç rengini ve burnuna taktırdığı piercing'i görünce neredeyse bayılacaktım.

Benim yanımda bana hiç yakışmayan bir insan gibi duruyordu. Bir kere erkeğe benziyordu ama bunların hepsi tanımadığım insanların görüşleriydi.

Bence beraber çok güzel duruyorduk.

Çok fazla manga okumuştum ve LGBT hakkında her şeyi biliyordum artık. Meriç beni gördüğü an elimi tuttu. Herkesle beraber yürüdüğümüz halde bir tek benim elimi tutuyordu. Bana sarılıyordu.

Herkes onunla yakın olmak istiyordu ama Meriç'in en yakını bendim.

Daha sonra neden yaptığımı bilmeden fake hesap açtım. İnstagram'dan Meriç'in çoğu arkadaşına istek attım. Hepsini kıskanıyordum. Meriç onlarla değişik fotoğraflar atmaya başlamıştı.

Bir tanesinin profilinde sadece Meriç'in fotoğrafı vardı. Fotoğrafının altında 'daddy<3' yazıyordu.

Ondan sonra Meriç'i sevdiğimi söyleyen bir hesap daha açtım. Oraya Meriç'in bazı fotoğraflarını koyup yorum attım. Her şeyi yeni e-posta açıp açık vermeden yapıyordum.

Meriç bana mesaj attı.

meriç: Kimsin sen? Dalga geçiyorsun biliyorum :d

meriçingölgesi: Meriç sen beni hiç fark etmedin ama ben seni 5 yıldır seviyorum.

meriç: Yalancı. Hemen belli ettin kendini. Aptal.

meriç: Eğer 5 yıldır beni seviyor olsaydın ortaokuldan olurdun. Oradan çok az kişiyle görüşüyorum ve hiçbiri lezbiyen değil.

Ortaokulumda lezbiyen olduğunu öğrendim. Ama bir işime yaramadı.

meriç: O okuldan tanığım tek lezbiyen yakın arkadaşım onun dışında görüştüğüm en yakın kişinin lezbiyen olması mümkün değil.

meriç: Sen koca bir aptalsın.

meriçingölgesi: Hiç aklına gelmeyecek biriyim Meriç. En imkansız kişiyi düşün. O'yum.

meriçingölgesi: Her şeyini biliyorum. En yakınınım ben senin. Uzun zamandır görüşemiyoruz ama sen bana her şeyini anlatıyordun.

meriç: Sen gerçekten koca bir aptalsın. O okuldan en yakın olduğum kişi Ceyda ve o da şu anda yanımda. Beni kandıramazsın.

O an kalbim ilk defa gerçekten acıdı.

rain

Yayınlanma Tarihi: 27 Mayıs 2020

be loved ▼ gxg ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin