Yaz tatilinin başında tanışmıştım bu grupla. 1 ay boyunca kaç kez buluştuğumuzu hatırlamıyorum. Hepsiyle çok iyi arkadaş olmuştum. Bazılarının evinde aileleriyle birlikte yemek yemiştim. Hepsi çok sıcakkanlı insanlardı.
Ezra ile olan ilişkimiz diğerlerine göre biraz daha farklıydı. Onun yanında daha heyecanlı hissediyordum kendimi. Mesela nefesimi bir tek onun yanında tutuyordum. Ya da onun yanında hareketlerime daha dikkat ediyordum.
Onları eve davet etmek istediğim bir zaman, grubumuza mesaj attım.
arın: Yarın bana gelmek ister misiniz? :)
irem: Ya kuzum keşke daha önce söyleseydin. Bir saat önce bir tanıdığımızın düğününe gideceğimi öğrendim. Ben yokuum :(
Ardından diğerleri İrem'e düğüne gideceği için biraz sataştı. Bazıları dalga geçti. Gülerek cevap yazdım onlara.
arın: Tamam sorun değil. Zamanımız bol başka zaman gelirsiniz :)
Beş dakika geçmedi telefonum çalmaya başladı.
Telefonla konuştuğum kişiler lisedeki grubumdaki arkadaşlarımdı. Onun dışında ailemle konuşurdum.
Ezra'nın ismini görünce şaşkınlıkla ve heyecanla telefonumu açtım.
"Selam Arın. Müsait misin?"
"Selam." dedim ayağa kalkıp evin içinde dolaşmaya başlarken. "Müsaitim."
"Yarın için. Biraz baş başa kalmaya ne dersin? Seninle konuşmak istediğim bazı konular var."
Heyecanla titreyen kolumla daha hızlı yürümeye başladım evin içinde. Ona olan bakışlarımı mı fark etmişti? Ya da bu zamana kadar görmezden geldiklerini mi açıklayacaktı?
"Olur aslında. Bir sorun yok değil mi?" Dudaklarımı dişleyip cevap vermesini bekledim.
"Hayır yok. Sadece beraber sohbet edersek daha iyi olur diye düşündüm." dedi gülerek.
Ona adresimi söyledikten sonra telefonu kapattım. Heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum. Yemek yapmakta gerçekten iyi değildim.
Bir kaç saat içinde annemden aldığım magnolya tarifiyle tatlı hazırladım. Küçükken bir sürü kez annemle beraber hazırladığım için nasıl yapıldığını biliyordum.
Ardından evi temizlemiştim. Annem halimi görse gözleri yaşarırdı.
Yemek olarak peynirleri uzayan güzel bir kesme makarna yapmıştım. Bizim yöreye özeldi ve çoğu insanın bildiği bir makarna çeşidi değildi. İsminden dolayı erişte sanıyorlardı ama değildi. Hatta ben bunu makarna kategorisine bile koymuyordum. Gayet güzel olmuştu. Acemi şansı diyordu annem buna.
Gece heyecanlı bir şekilde uyudum. Ya da uyumaya çalıştım. Sabah erken bir saatte heyecanla uyandım yine. Güzel bir duş alıp bakımımı yaptım. Garip bir şekilde güzel görünmek istiyordum.
Siyah südyenimi ve siyah külodumu giyindim. Üzerime annemin aldığı ince, kırmızı ve şifon olan bluzu giyindim. Altıma mini ve siyah şort etek olan kıyafetimi giyindim.
Gözlerime eyeliner çekip yüzüme krem sürdüm. Krem kullanmayı da hiç sevmem. İyice yedirdikten sonra sildim yüzümü zaten.
Dudaklarıma koyu bordo rujumu sürdüm. Küpelerim zaten her zaman takılıydı. Kirpiklerimden şeffaf rimeli geçirdikten sonra hazır hissetmiştim kendimi.
Ezra'nın gelmesini yemekleri ısıtıp tatlıyı kontrol ederek bekledim. Biraz televizyon izledim. Öğlene doğru zil çaldı. Koşarak kapıya gittim ve küçük monitörden dış kapıya baktım.
Ezra ve annesi kapıdaydı. Tatlıyı bol bol yaptığım için sevinerek tuşa bastım. Ardından mikrofona bastım.
"İkinci kat."
Kapıyı açıp onları bekledim. Dışarısı eve göre soğuktu. Bacaklarımın açıkta kalan yerlerini birbirine sürttüm.
Asansör açılınca önce Ezra indi. Ardından annesi.
"Merhaba, hoş geldiniz." deyip Ezra'nın annesine sarıldım.
"Merhaba kızım hoş bulduk." dedi annesi gülümseyerek. Annesinden ayrılınca Ezra geçti önüme. Benden önce kollarını uzattı bana.
"Hoş geldin Ezra." dedim kısık bir sesle. Burnuma değen saçlarının kokusuyla mest olurken annesinin burada olmasının bilinciyle uzatmadan ayrıldım ondan.
"Buyurun. Geçin lütfen."
Ezra ayakkabılarını çıkarıp içeriye girdi ancak annesi girmedi.
"Bizim babasıyla işimiz var kızım. Siz işiniz bitince ararsınız, biz gelip alırız Ezra'yı."
Annesini bir dahakine kesinlikle gelmesini söyleyerek uğurladıktan sonra kapıyı kapattım.
Koridorda benden başka duyduğum nefesle artık Ezra'yla baş başa kaldığımızı anladım.
rain
Yayınlanma Tarihi: 28 Mayıs 2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be loved ▼ gxg ✓
Teen FictionKalbim bir boşluk, tüm acılarım birikiyor... +18 ▼ gxg 1 #end 07.09.20 1 #girlslove 01.08.21 2 #yuri 21.04.21 9 #gxg 21.05.21