U.A. és PiciShoutoCica

2.1K 89 18
                                    

Egy nappal az iskolakezdés előtt Shoutoval a szobámban dekkoltunk. Az unokatesómnak szokása nálunk csövülni. Tekintettel a helyzetre ami náluk van szívesen látjuk anyával, Todoroki már szinte itt lakik.
-Nem is izgulsz a holnap miatt?-nézett rám kíváncsian.
-Minek?-felnevettem és vállat vontam.-Ez is csak egy iskola a többi közül.-Shouto elég furcsa fejjel nézett rám.
-És még azt hittem én vagyok a sznob.
-Hát..-kezdtem de csúnyán nézett rám, mire csak védekezően feltartottam a kezem.-Szóval..-kezdtem neki mégegyszer- A U.A. is csak egy jó hírű középsuli, ahova mindenki azért jelentkezik hogy felvágjon hogy "nézzétek bénák én ide járok, ti meg a nyomi névtelen sulitokba"
Todoroki csodálkozva nézett rám.
-Kaori. Rájöttem valamire..-kíváncsian néztem rá, amolyan *na mond már* fejjel
-Kettőnk közül te vagy a sznob-gyilkos szemmel néztem rá és hozzávágtam egy párnát.
-De tényleg. Ha nem tudnám, hogy holnap te is a U.A.-ben kezdesz azt mondanám, hogy féltékeny vagy.-a válfán lógó egyenruhámra pillantott-Valld be hogy, örülsz annak hogy felvettek.
-Ácsi, te csacsi-néztem rá-egy szóval nem mondtam hogy nem örülök. Csak szerintem nem olyan nagy szám ez a suli. Vagyiiss.. Most hogy a nagy Endeavor fia is ott lesz..-az előbb eldobott párna most engem talált arcon.
-Utállak..- Shouto nem nagyon bírja a faterját. Pedig nagy arc az ürge csak a fejére ejtették mikor kicsi volt és sárgalapos lett az öreg.
-Nézzük meg kik lesznek az osztálytársaink.
-Annyi bőven elég hogy te ott leszel, már akkor fagyos lesz a hangulat-haha érted, fagyos. Jó oké nem na.
-Kaori mindjárt te fogysz nagyon megfagyni-mondta, mire csak kidugtam rá a nyelvem mint valami rossz ovis.
Todoroki rákeresett a suli honlapjára és az osztályunkra. Egész furi egy bagázs leszünk annyi szent. Ahogy olvasgattuk a többiek "bemutatkozását" a sajátomra tévedt a tekintetem nagyon kreatív volt:
Név:Nakao Kaori
Képesség: négy elem
Stb.Stb. Volt ott kép meg még pár infó rólam.
Épp az egyik leendő osztálytársunk idegbeteg fotóját nézegettük amikor nyávogást hallottunk.
-Mi a..-Shouto hírtelen felugrott és már készült megfagyasztani a..igazából azt sem tudta mi nyávog de már ugrik.
-NEM IS MONDTAAAAAM!!-pattantam fel hírtelen a hang hallatán.-Teljesen elfelejtettem.-megragadtam a karját és lerángattam a nappaliba, ahol egy nagy dobozni puha kiscica feküdt.
-SZÜLETTEK CICÁIIINK-mutattam a kis pamacsokra, mintha Todoroki nem látná őket.
Leguggolt a dobozka mellé és a cicákat kezdte szugerálni. Félve néztem, hogy most mi fog történni.
-Ezek vonyítanak..-nézett hol a macskákra hol rám.
-Shouto..vonyítani a farkasok szoktak. Ők nyávognak. Mert ők cicák-csaptam a homlokomra
-Aha..-az egyik kis szőrpamacs elkezdett Todoroki felé mászni, mire ő kinyújtotta a kezét hogy a kiscica bele tudjon mászni a tenyerébe. Jaj csak ne fagyaszd meg könyörgöm.. Eltakartam a szemem. Ég veled kis pajti. De amikor újra rájuk néztem. Shouto törökülésbe vágta magát és a cicával játszott.
Hosszan kifújtam a levegőt. Megúsztad macsek.
-Vidd hazaaa-legalább ő elvisel.-és ő is olyan felemás mint teee.-a kiscica egyik tappancsa vörös volt a másik meg fehér. Soha nem szekàltam azért mert így néz ki. Sőt amikor picik voltunk sokszor olyan akartam lenni mint ő..
-Apám nem hagyná..
-Helyesbítek. Apádat nem érdekelné. Nem ugyan az.-sóhajtott majd letette a cicát és az órára pillantott.
-Mennem kell.
-Vidd magaddal PiciShoutoCicát is-furcsán nézett rám a név hallatán.
-Majd ha kicsit nagyobb lesz..
Kikísértem Todorokit majd felmentem a szobámba. A gépen még meg volt nyitva az iskola honlapja az osztályunk tagjaival, hosszasan elidőztem egy képen.
A szőke srác úgy vicsorgott a képen mint egy veszett a farkas.. Te jó ég. U.A. milyen idegbeteg majmokat vesznek ezek fel. Lehajtottam a gépet és elmentem fürdeni. Mire végeztem anya is hazaért.
-Szia Kicsim-jött oda és egy puszit nyomott a homlokomra-Várod már a holnapot?
-Anyuu, te is tudod hogy ez csak egy átlagos *első nap a suliban nap*-anya persze kioktatott, hogy ez nem így van mert ez a U.A és igen is fontos az első nap blahblahblaaah.
Eközben szorgosan bólogattam és adtam tejet a cicáknak. Majd küldtem egy képet a PiciShoutoCicáról Todorokinak.
Ennyi volt a válasz csak.
Shouto❄️🔥:Menj inkább aludni és ne molesztáld a macskámat.
Kaori🍱: Megyek is...és viszem magammal PiciShoutoCicàt 💤
Erre már nem kaptam választ..
Elköszöntem anyától és felmentem. Állítottam ébresztőt, még egy utolsó pillantás az egyenruhára.. Bemásztam az ágyba azután viszonylag hamar elnyomott az álom.

1.A és a kollégium Where stories live. Discover now