**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
Patrzyła w mokre plecy Finn'a, który z każdą sekundą się od niej oddalał. Łzy lały się po policzkach, a w gardle miała wielką gule, która nie chciała odejść.
Najgorsze było to, że cała ekipa Stranger Things to widziała oraz słyszała. Szok, niedowierzanie, reszta nadziei była wypisana na ich twarzy. Nie mogli uwierzyć własnym uszom, że właśnie Finn Wolfhard, ten Finn Wolfhard nie kochał Millie Bobby Brown.
Noah wkurwiony do granic możliwości wyszedł z ich 'kryjówki'. Poleciał jak strzała do Finn'a, a dziewczyny do Millie, która zalewała się łzami. Chłopcy pobiegli za nim, widząc jego wkurwionego. Jednak Noah był szybszy, złapał Finn'a za ramię. Wolfhard odwrócił się w jego stronę, a Schnapp szybko powiedział.
- Mam coś dla ciebie - powiedział, a następnie walnął Finn'a w twarz. Wolfhard odleciał na metr, a Schnapp już się zbliżał do niego z kolejnym ciosem. Jednak Joe go powstrzymał, łapiąc go za dłonie. Schnapp wyrywał się, a Finn wytarł krew, która popłynęła z jego dolnej wargi.
- Czy ciebie do końca pokurwiło? - warknął so swojego przyjaciela, który cały czas się wyrywał.
- Mnie?! Co ty kurwa odpierdalasz?! Millie wyznała Ci miłość, a ty wylatujesz, że kochasz Oone?! Przecież sam ryczałeś całymi dniami i nocami, żeby Cię wreszcie pokochała! Gdy w końcu Ci to powiedziała, to takie coś odwaliłeś?! JESTEŚ GŁUPI CZY GŁUPI DO CHUJA?!
W tym samym czasie Sadie, Natalia, Maya oraz Cara przybiegły do Millie, która trzęsła się z emocji oraz z zimna. Dziewczyny od razu zagarnęły Brown w ramiona. Jedynie ona patrzyła na miłość swojego życia, która kłóciła się z jej najlepszym przyjacielem.
Gdy dwójka nastolatków kłóciła się, przybył Nick, który również był wkurwiony. Szedł szybkim krokiem do młodszego brata. Nie sądził że jego brat jest taki głupi i wybierze Oone.
Złapał mocno Finn'a za ramiona i odwrócił w swoją stronę.
- TY JAKIŚ CHORY JESTEŚ? MIAŁEŚ KURWA PIERDOLNĄĆ TĄ CAŁĄ OONE W DUPE! A NIE SIĘ OŚWIADCZAĆ JEJ NA OCZACH KILKA MILIONÓW LUDZI! GDY MATKA URODZIŁA CIĘ PIERDOLNĘŁA CIĘ W ŁEB, ŻE TAKI GŁUPI JESTEŚ?! SAM MÓWIŁEŚ, ŻE KOCHASZ MILLIE!
- ZMIENIŁEM ZDANIE, OKEJ?! - krzyknął mu w twarz, a Nick zacisnął mocniej rękę na jego ramieniu. Wolfhard syknął z bólu, a dosłownie po chwili przybyła Oona z pierścionkiem na palcu.
- JESZCZE TA SZMATA PRZYSZŁA?! - krzyknął Schnapp, na co Finn skarcił go wzrokiem. - CZEGO SZUKASZ TU SZMATO?! MAŁO NAMIESZAŁAŚ?!
- Nie krzycz na mnie - powiedziała, podchodząc do Finn'a. - Jestem w ciąży i nie mogę się denerwować.
- MOŻE PRZYZNAJ SIĘ JAK OSTATNIO SIĘ SPOTKAŁAŚ Z ROBINSONEM! - wykrzyczał Noah, wyrywając się z uścisku Joe'go. Gdyby byłby wolny zajebałby Finn'a i Oone na miejscu.
- Czekaj, że co?! Jakie kurwa dziecko?!- krzyknął brat Finn'a, po czym spojrzał na niego.
- Ja i Finn'ek będziemy rodzicami! - pisnęła aż uszy zabolały.
- Niestety Finn, nie dożyje bycia ojcem. A na pewno tego bachora!
- NIE NAZYWAJ BACHOREM MOJEGO DZIECKA! - krzyknął młodszy Wolfhard, a Nick'a krew zalała.
- MASZ KURWA SIEDEMNAŚCIE LAT I KURWA NIE BĘDZIESZ OJCEM TEJ MAŁEJ DZIWKI! - wykrzyczał, po czym złapał dłoń Oony i zdjął pierścionek z palca. Po czym go wyrzucił go kanalizacji. - DO TEGO NIE BĘDZIESZ SIĘ ŻENIŁ Z TYM JEBANYM KARPIEM, BO CI PRZYPOMINAM, ŻE MASZ SIEDEMNAŚCIE LAT! MYŚLISZ, ŻE JESTEŚ TAKI DOROSŁY, BO PRZELECIAŁEŚ OONE! O NIE MÓJ DROGI! TERAZ BIORĘ CIĘ DO DOMU, NIECH MATKA I OJCIEC CIEBIE WYJAŚNIĄ, BO WIDAĆ, ŻE CI SŁAWA DO GŁOWY UDERZYŁA!
☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎ ☾︎ ☽︎
krótki początek drugiej części!
CZYTASZ
lights, camera, action| fillie
Fanfiction━━ ⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆ 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴, 𝘤𝘢𝘮𝘦𝘳𝘢, 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯! 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘻𝘦 𝘨𝘳𝘢𝘮𝘺 𝘯𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘪𝘦, 𝘢𝘭𝘦 𝘤𝘻𝘺 𝘳𝘰𝘸𝘯𝘪𝘦𝘻 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘻𝘦 𝘻𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮𝘺 𝘸 𝘻𝘺𝘤𝘪𝘶? © cuutemillie 2020