𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲

1.2K 72 78
                                    

(suki3nka Mills na kolejny dzien^)

.・゜゜・

・゜゜・

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

.・゜゜・




















Ava, która ostatnimi siłami tańczyła z ''ciotką' Klaudią, która dawała każdemu w kość. 

Natomiast Noah nie opuszczał Hani na krok, ciągle przy niej siedział. Caleb i Sadie siedzieli na huśtawce, wyznając sobie miłość. Za to Gaten i Joe śpiewali z wielkimi błędami 'Przez twe oczy zielone', do tego pili. Byli w swoimi żywiole. 
 


Szok i niedowierzanie wstąpiło na twarz Mills, od razu gdy się obudziła naga obok nagiego Finn'a. Westchnęła, przecierając twarz dłońmi. Z jednej strony była zadowolona, że to zrobiła własnie z Finn'em, a z drugiej nie. Po pierwsze zrobili to po pijaku,a po drugie Finn miał dziewczynę. Wstała pośpiesznie z łóżka i ubrała sukienkę, wzięła torebkę oraz telefon. Wzięła szpilki i do a, a na nogi założyła conversy. Wbiegła z pokoju, szukając swojego prawidłowego pokoju. Zeszła do recepcji po swój klucz, gdy go dostała od razu do niego pobiegła, żeby się odświeżyć. Na szczęście jej mama wszystko przygotowała i wzięła każdemu ubrania na poprawiny oraz potrzebne rzeczy do ich pokoi. 

Ubrana w czarną sukienkę do połowy uda z białą koronką w pasie i na dole oraz paskami, które ją trzymały, zaczęła oglądać pokoje. Wszystkie były zamknięte, więc na pewno już od rana się bawią. Wróciła do sali, gdzie odbywały się poprawiny. Od razu zauważyła swoich przyjaciół, którzy brali kolejne porcję alkoholu. Na jej szczęście nie było tam FInn'a. Szybko dołączyła do nich, naprzeciwko Noah'a, który spoglądał w stronę Hani. Każdy poznał nową dziewczynę Noah. Niektórzy uważali, że to za wcześnie i Schnapp będzie żałował. 

Millie i Sadie zrobiły zdjęcie w dzisiejszych strojach i wstawił kolejne sukienki na Instagrama. Polubili nowe zdjęcia Noah z Hanią, gdzie poinformował wszystkich, że ma dziewczynę. Rozpacz i szał ze strony fanek, był gwarantowany. 

Dziewczyny nie szczędząc sobie alkoholu wlały pierwsze kieliszki, dla Millie to było rozwiązanie, żeby zapomnieć chociaż na chwilę, co się stało w nocy Finn'em. Sama powinna siebie winić, bo ona sama tego chciała.

Gaten i Noah poszli w wielkie tańce z butelką wódki i śpiewali, kiwając się na boki.

— HEJ WESELE! ZACZNIEMY W SOBOTĘ, SKOŃCZYMY W NIEDZIELĘ! — zaśpiewali w tym samym czasie jak orkiestra. Gaten zauważył Natalie, która stała z przyjaciółkami i od razu porwał ją do tańca, zaczęli się kręcić wokół siebie, a następnie się wywalili. Joe zaprzyjaźnił się z Klaudią, która była od niego tylko trzy lata młodsza. Issa porwała Caleb'a do tańca, a Sink wkurzona tym zaczęła tańczyć z Millie. Od wczoraj Caleb i Sadie oficjalnie byli razem.

Finn przetarł swoją twarz, patrząc obok. Niestety, nie było tam Millie. Na wspomnienie z wczorajszej nocy, przeszły mu dreszcze, gdy tylko sobie przypomniał o jej dotyku i jękach. Boże, sam nie wiedział czemu do tego dopuścił. Westchnął i poszedł się ogarnąć. 

lights, camera, action| fillieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz