İnstagram|karmaşehrinbaby
Medyada hikayemizin tanıtım fragmanı mevcut. İlk defa yaptığım için biraz acemi olabilir ama geliştireceğim.🤷🏻♀️ Video ve bölüm hakkında yorum yapmayı unutmayın canlarım.🖤
🥀
Sevilmenin ve sevmenin bin türlü hâli vardı. Her seven insan bambaşka olan duygularla karşılaşıyordu. Acı,mutluluk,yalnızlık,kaybetme korkusu...Eyşan'a göre ise Behzat hem mutluluğu hem de acıyı yaşamıştı. Yaşananların başka bir anlamı olamazdı. O gözlerde ki duyguları görmüştü. Behzat öyle bir çıkmazın içindeydi ki en sonunda kendini de o çıkmazda kaybetmişti. Peki kendisi neden bir türlü toparlanamıyordu? Yaşananların onunla bir ilgisi olmamasına rağmen tarif edemeyeceği başka şeyler içine oturmuştu ve gitmek bilmiyordu.
Çalan telefonun sesiyle düşüncelerinden sıyrıldığı sırada gözleri ekrana yansıyan isimde takılı kaldı. İçinde beliren açmama isteği öyle ağırdı ki...Yine de o tarafı bastırarak telefonu eline alıp arama sonlanmadan cevapladı. Sesine neşeli bir ton katmaya çalışarak konuştu. "Birileri sesimi özlemiş galiba. Sürekli aramalarının başka bir sebebi yoksa tabii?"
"İzmir'e geldiğimi söylemek için aradım sevgilim. Bu akşam seninle baş başa yemeğe gidelim istiyorum. Müsait misin?"
"Aslında bu akşam başka bir davete gideceğim..."
"Hadi ama Eyşan! Bir aydır neredeyse benim ve senin işlerin yüzünden görüşemiyoruz,"diyen Ufuk'un sesi hem sitemli hem de itiraz istemeyen bir tondaydı. "Bana ayıracak bir akşam saatin bile yok mu? Seni ara sıra aramasam kendimle nişanlandığımı sanacağım."
Ufuk'un haklı sitemleriyle kısa bir an susan Eyşan parmaklarını kıvırıp iç çekti. Bu akşam Meral'in bahsettiği Seval Hanım'ın sitede partisi vardı. Oraya gitmeyi planlıyordu ancak Ufuk'un sözleri içini pişmanlıkla doldurmuştu. Gerçekten ilişkilerinde hep uzak duran taraf o olmuştu. Fakat aile bağlarını güçlendirmek için yapılan bir evlilikte ne kadar mutlu olabilirdi ki? İlk başlarda Ufuk'la buluşarak eğlenmişti ama işleri ciddiye alacak kadar değildi. Ailesi...Onların sözünden asla çıkamıyordu. İlk duyduğunda karşı çıkmıştı ve sonucunda ağır anlar yaşanmıştı. Babası öfkesinden dolayı kalp krizi geçirirken ilk defa onun öfkesiyle tanışmıştı. Babasını hiçbir zaman o şekilde görmemişti.
"Ben yoldan yeni geldiğin için bu akşam dinlenmeni istiyordum. Madem kendini iyi hissediyorsun buluşalım. Nereye gideceğiz?"
"Ben seni evinden alacağım."
"Pekâla."deyip Ufuk'un araya sıkıştırdığı sevgi sözcüklerine kısa cevaplar verip aramayı sonlandırdı. Müzik odasında ki masasından eşyalarını aldıktan sonra kabanını giydi. Saat henüz altıydı ancak eve gitmesi ve hazırlanması yeterince zamanını alacaktı. Didem'le vedalaşıp kaldırımın yanına park ettiği arabasına binip çalıştırdı. Hafiften çiseleyen yağmur eşliğinde evin yoluna giderken aklına Behzat'ın durumu geldi. O andan sonra sabah onu yine yakalayamamıştı ve sanırım bu gece de onu göremeyecekti. Oysaki Seval Hanım'ın davetine katılırsa onu görecek olmanın ihtimaliyle kendini gün boyunca rahatlatmıştı.
Siteye arabasını soktuğunda boş olan bir yere park edip indi. Islanmamak için hızlı adımlarla binaya girerek asansöre bindi. Kat numarasına basıp beklerken aynadan dağılan kahküllerini ve yüzünde ki az miktardaki yağmur damlalarını kuruladı. Kata geldiğini belirten asansörün sesiyle kapılar iki yana açıldığında karşısında davet için hazırlanmış Meral'le göz göze geldi. "Parti erken başlayacak sanırım? Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim,"diyen Meral kenara çekilip Eyşan'ın asansörden inmesine izin verdi. Onun bedenini kısaca süzüp tek kaşını kavislendirdi. "Sen gelmeyecek misin? Seval Hanım senin Behzat'la olan durumunu öğrendikten sonra tanışmak istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Davası|Tamamlandı.
RomancePiyanonun tuşlarında ince zarif parmaklarını gezdirirken tam karşısında yer alan adama kıvrımlı kirpiklerinin altından baktı. "Kalbini kırabilirim." "Zaten kırık." ⅋ Geçmişim kayıptı. Geçmişimde ki ben kayıptı. Geçmişimde ki aşk kayıptı. Ben şimdi...