Bölüm Şarkısı : Nightcore - In The End
İyi okumalar 🧡
○○○
Kalbim kırık geçen bir geceden sonra Edis beni gitmemiz için uyandırdı.
Kar tutmamış ve en kısa sürede evde olmalıymışız. Hızla hazırlanıp çıkmıştık. Şu an arabada o önde ben arkada oturuyordum. Sanki dünkü olay yaşanmamış gibi davranıyordu. Sanki o beni öpmek istememiş gibi...
Yüzümu koltuğa dönüp yatmıştım. Uyumak iyi gelecekti.
Edis Saruhan
Yolu yarılamıştık ama Aylin hala uyuyor. Dünkü olanlardan sonra hiçbir sey yokmuş gibi davraniyorduk ikimizde.
Dün gece olanlar?
Dün gece az daha hayatını mahvediyordun Edis Saruhan. Hay sikeyim...
Onun hayatını daha mı berbat etmiştim. Sikeyim...
Direksiyonu daha da sıkmaya başladım. Elimde olsa yumruklayacaktım. Ama uyanacak diye ses çıkartamıyordum.
Rahatlamam lazımdı. Zihnimi boşaltmalıydım. Radyoyu sessizce açtım.
Nightcore - In the End çalıyordu.
Özür dilerim. Özür dilerim...
Hayatına girdiğim için özür dilerim Aylin Yılmaz...
Aylin Yılmaz
Eve girdiğimizde gözüm kulübeye gitti. Adam değişmiş miydi? Hadi canım. Bir kızı tutamadı diye kovmazlar herhalde dimi.
Adam bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu. Hızla yukarıya çıktım. İçeri girer girmez Edis'in abisi ve geçen günkü Edis'in yanındaki kızı görmem bir oldu.
Çakma sarışın 1.65 boy topukluyla 1.68 boylu ela gözlü kumral tenli bir kızdı. Gideri var mı? Belki minnacık ama Edis'e uygun mu? Hayır tabii ki de.
-"Oo kimler gelmiş?" Dedi , Edis'in abisi olduğunu umduğum kişi. Cevap vermedim o da cevap alamayınca elini uzattı.
-"Ben Okan Saruhan" biraz tereddüt etsem de elini sıktım. O sırada Edis içeri girdi.
-"Abi niye kapıdasınız hadi geçin içeri" dedi. Çakma sarışın Edis'e kocaman güldü ve aşkım diye boynuna sarıldı.
-"Aşkım çok özledim seni" dedi. Edis ne diyeceksin? Bende seni desene. Hadi de. Şu çakma sarıyı sevdiğini söylesene.
Okan'ın çağırmasıyla Edis bir sey diyemeden salona gitmek zorunda kaldık.
-"Zeynep'cim istersen sen yukarıya çık bu özel bir ko-" dedi Okan abi ama Zeynep sözünü kesti.
-"Edis senin dudağına nolduu!" Bu çakmanın kafası neresinde? Hayretle başımı Edis'e çevirdim. İiraf edeyim gülmemek için kendimi zir tutuyordum.
-"Ne olmuş?" Dedi Edis. Sanki bilmiyor. Hayrete düşmüş gibi yaptı. Evet dün dudaklarım dudaklarındaydı çakma sarı. Ve biliyor musun o iz benden.
-"Uçuk çıkmış hayatım " dedi çakma sarı. Gözümü devirdim. Aslında benim de dudağımın iç kısmında küçük bir uçuk vardı ama Edis'inki daha görünürdü.
-"Tamam önemli değil " dedi Edis. O sırada Okan boğazını temizledi.
-"Evet Zeynep'cim sen yukarı çıksan diyordum" dedi ve merdiveni gösterdi. Zeynep Edis'e üzgün bakışlar attı. Edis de ona öpücük gönderdi.
Dur ultra özel güçlerimi kullanıp o öpücüğü havada gozlerimle yakalayacaktım.
Neyse ki ondan önce aldım. Tabii gözlerimle. O da boş bir gülümseme attı Edis'e sonra yukarı çıktı.
Edis'e bakıyordum. Zeynep'in arkasından bakakalmıştı. Evet şu an kalbim acayip kırılmıştı. Okan'ın öksürmesiyle dikkatimizi ona verdik.
-"Evet Aylin , Edis sana ne yapacağını söyledi değil mi?" Dedi, Edis hemen cevapladı.
-"Söyledim ama yapama-" Edis'in sözünü kestim.
-"Evet yapacağım. Bu aptal oyuna bir son vermem lazım" dedim ve iğneleyici bakışlarla Edis'e döndüm.
Şu an kalbim çok kırıktı.
Edis bakışlarımı hiçe sayıp Okan'a döndü.
-"Aylin'i tek başına gönderemeyiz içeride birkaç kişi olması lazım" dedi Edis.
Beni mi düşünuyordu?
Hayır aptal olma bana zarar gelirse dava hepten çöp olurdu.
-"Kimi koyabiliriz?" Dedi Okan. Edis birkac saniye duraksadı.
-"Aslında Mert diye düşündüm ama ona ihtiyacım olabiliyor. Başka birisini düşünmeliyiz" dedi Edis. Okan başını olumlu anlamda salladı.
-"Edis sen karakol işlerinde uğraşmıyorsun hep arka plandasın. Haluk Uygun seni tanımıyor acaba diyorum... Sen girsen?" Dedi. Hayretle Edis'e baktım. Gerçekten olur muydu? Benimle gelebilir miydi? Kalbim yine hızlanmaya başlanmıştı. Yüzümdeki tebessüme engel olamadım ve Okan'a döndüm.
-"Beni koruyacağını söyledi. O olmazsa kim olacak değil mi?" Dedim. Adeta bir zafer kazanmış gibi hissediyordum. Olduğum yerde zıplamamak için kendimi zor tutuyordum.
Merhaba güzel okurlarım. Nasıl bir bölümdü. Biraz kısa mı oldu sanki? Bana destek olmak için yıldızı parlatmayı unutmayın. Yorumlarınıza tek tek cevap veriyorum. Sizlerj seviyorum. Sağlıkla kalın. 🧡🎈🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paltolu Adam
Любовные романыPolislikte işi olan Edis Saruhan'ın Haluk Uygun davasıyla ilgilenmesi gerekir. Bu çok gizli ve tehlikeli bir görevdir. Bu gorevde Haluk Uygun'un manevi kızı Aylin Yılmaz'dan yardım alacaktı. Yaşadikları aksiyonlar arasında duygularına hakim olamaya...