~14. Bölüm : Oyun Gecesi ~

199 16 13
                                    

3 Gün Sonra

Gectiğimiz 1 haftada Edis'le hiç konuşmadık. Evet gelmeyi kabul etmişti. Ne kadar Zeynep itiraz etse de Edis gidecegini söylemişti. 2 gündür Edis ve Zeynep kavgalıydı ama bugün Zeynep eve gelip Edis'in odasına geçmişlerdi.

Ne yapıyorlardı bilmiyordum ama çok gergindim. Asağıya indim. Okan'ı görünce yanına gittim. 2 gündür çok iyi anlaşıyorduk. Bugün yanında birileri daha vardı. Baya kalabalıklardı. İsimlerinin Mert , Cengiz , Burak , Burak'ın kardeşi Görkem ve Eda oldugunu ögrendiğim kişilerle tanıştırdı beni Okan. Eda çok tatlı ve samimi bir kızdı onunla hemen kaynaştık. Cengiz gözlüklü, hafif tombik, turuncu bir adamdı bence sakallarını kesmeliydi çünkü sakalları onu olduğundan büyük gösteriyordu. Burak yeşil gözlü kafasında nike sapka olan bir çocuktu , ayrıca ağzında sakız vardı biraz rahat gibiydi. Görkem de ayni Burak gibiydi. Sadece şapkası eksikti. Üçü de cok samimiydiler. Birisi hariç Mert. Sanki bir yerlere dalmış gibiydi. Okan'ın elini şıklatmasıyla bize döndü.

-"Hayırdır aşık mı oldu bizim küçük çapkın " dedi Görkem.  Mert güldü

-"Yok canım dalmışım sadece" dedi ve masaya döndü. Okan garip bir şekilde Mert'e bakıyordu. Ne kadar Mert'i tanımasam da halinden belliydi bir şeyler vardı ve bunu Okan da fark etmişti.

-"Ee otursana" dedi Okan. Görkem'in yani boştu oraya geçtim.

-"Ne sipariş ettiniz?" Dedim. Evet acıkmıştım ve onlar da bana sormamıştı.

-"Pizza , ister misin?" Dedi Burak. Olur anlamında başımı salladım. Burak hemen kutudan çıkartıp birkac dilim koydu önüme. Birini elime aldım yerken onları izledim. Gercekten bu insanlar polis mi diye düşünuyordum. Bir de büyük işler yapıyorlardı değil mi?

Okan birkaç şey anlatıyordu. Herkes oraya odaklamıştı. İki kişi hariç. Mert ve Görkem.  Mert'in bjr sorunj olduğu belliydi ama Görkem bana bakıyordu. Göz temasi kurmamak için uzun süre dirensem de yanlışıkla kurdum.

-"Bir şey mi oldu?" Dedim. O sırada içeriye Edis ve Zeynep girdi. Görkem onları görmemişti ama Mert onları görünce kafasını baska bir yana çevirdi.  Görkem eliyle dudağının yanıni gösterdi.

-"Şuranda ketcap var" dedi. Bir anda panikledim. Bir ketçap. Edis geldi diye mi böyle oldu.

-"Nerede?... Nerede" diye söylendim Görkem'e. Ama bulamıyordum. Görkem güldü.

-"Dur ben alayım" dedi ve dudağıma elini götürdü. Çok naif dokunuşlar yapıyordu. Bir anda gözüm Edis'e gitti. Göz göze gelince hemen kafasıni çevirdi.

-"Tamamdır aldım" dedi Görkem. Gülümsedim.

-"Sağ ol" dedim. Edis Okan'a bir seyler söylüyordu.  Okan Edis'in aksine sesli konuştu.

-"Bugün kalın akşam oyun gecesi yapacağız. Hem seni hem Aylin'i rahatlatmak için" dedi. Edis bir an bana dönecek gibi oldu sonra vazgeçti. Zeynep atıldı.

-Aşkım kalalim cok eğleniriz" dedi o sırada gözleri Mert'e kaydı. Mert kaşlarını çattı. Ya bu anı sadece ben mi görüyordum. Edis sen görmüyor musun? Ya sen Okan?

Edis'in onayı alındıktan sonra masadan sevinç sesleri yükseldi.

○○○

-"Hayır Görkem yanlış yapıyorsun" deyip elindeki raketi aldım.

-"Bak böyle tutacaksın" dedim. Görkem güldü.

-"Sen tenisçi misin?" Dedi. Havali bir sekilde karşısına yürüdüm.

Paltolu AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin