~10. Bölüm : B planı ~

273 22 22
                                    

Herkese merhaba. Bu bölüm çok duygusal oldu. Ağlayasım geldi bir ara. Umarım sizde çok beğenirsiniz. Beğeni ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri çook seviyorum.

♡♡♡

Edis'e korkarak bakıyordum.

Ya gitmedilerse?

Bir an kolundan tutmaya yeltendim. Ama Edis hızla elini çekti. Yavaşça dolaptan çıktı. Sağ eline silahı almıştı. Bana baktı ve elini yumruk yaptı. Bu durmam ve hareket etmemem gerektiğini gösteriyordu.

Etrafa hızla göz gezdirdi. Kimsenin olmadığını anlayınca yumruk yaptığı elini açtı. Bu hareket edebilirsin demekti. Artık çıkabilirdim dolaptan. Yavaşça silahını beline koyarken bana baktı.

-"Beni neden öptün?" Dedi , böyle de höh diye girilmez ki konuya.

-"Günlükte okumayı kaçırırmışsın. Klostrofobim var" dedim ve dolabı kapattım. Bana hayretle baktı.

-"Sadece o yüzden mi?"

-"Evet başka ne olacak" dedim. Cevap vermedi. Aslında gitmemesi için de öpmüştüm. Arkasını dönmeden önce bir şeyler söyledi.

-"Yani ikimiz için de bir anlamı yoktu" dedi , bir şey diyemedim.

Anlamı yok muydu?

O zaman bedenlerimizdeki o sıcaklık neydi?

Neden tutmuştu saçlarımı?

Pekii midemdeki bu ağrı ne?

Gayet de anlamlıydı benim için ama onun için çok önemsizdi.

Edis Saruhan

Son sözlerimi söyledikten sonra kendimi dışarıya attım. Ne yaptın olum sen. Bir de anlamlı olup olmadığını soruyorsun. Hay ben senin... Senin nişanlın var. Senin sevdiğin birisi var.

Ne yaptın lan sen?

Sinirle arabanın tekerleğine tekmeyi geçirdim. Hiçbir şey yokmuş gibi bir de bu oldu. Kahretsin.

Kahretsin.

Bağırmamak için kendimi zor tutuyordum. Elimde olsa zamanı geriye almak isterdim. İçimde  garip bir his vardı. Anlamlandıramıyordum ve bu sinirlerimi bozuyordu.

Arabaya bindim. Eve gidemezdim şimdi.

Zeynep'e nasıl bakacaktım? Hay sikeyim ben aptal kafamı.

Telefonumun çalmasıyla elimi cebime attım. Abim arıyordu.

-"Evet abi"

-"Ne oldu Edis oraya birilerini gönderdim geliyorlar"

-"Gerek yok abi eve bakıp gittiler. " dedim sonra abimin derin bir nefes aldığıni duydum.

-"Edis artık B planına geçiyoruz. Biliyorsun haftaya Haluk Uygun çıkıyor."

-"Tamam abi" dedim.

-"Edis sesinde bir gariplik var ne oldu?" Sesimde bir gariplik mi vardı?

-"Yok bir şey , hava değişikliğinden olsa gerek"

-"Hımm tamam dikkat et kendine" dedi ve ekledi "Ne zaman döneceksiniz?"

-"Çok hızlı kar yağıyor. Biz en fazla buradan inebiliriz sonra yol kapanır. Zaten yollar buz tutmuştur anlayacağın birkac gün buradayız" dedim.

-"Anladım." Dedi

-"Abi sen bana şu Haluk Uygun dosyasının ayrıntılarını göndersene buradayken ben ona bakayım"

Paltolu AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin