~15. Bölüm : Büyük Gün ~

199 17 11
                                    

Sanki hiçbir şey duymamış gibi Edis'in odaya dogru gelmesini engelledim.

-"Bende tamda şağıya iniyordum"  dedim. Kaşlarını çattı.

-"Suratın hiç öyle söylemiyor"

-"Ne söylüyor peki?" Diye meydan okudum. Cevap vermesini beklemeden koluna girdim ve aşağıya doğru çekiştirdim.

-" Okan seni çağırdı" dedim. Güzel yalan aferin Aylin.

-"Tamam kolumu bırak" dedi ve hızla çekti. Bir an olduğum yerde ona sinirli bir sekilde baktım. Gözlerimi yukarıya diktim ve inmesini bekledim. İnince odama doğru gittim. Girip girmemek arasındaydım ki kapı açıldı.

Mert şaşkınca bakıyordu Zeynep hala içerideydi. Mert'in geçmesi için yol bıraktım.

Kendimi Bihter ve Behlül'ü yakalamış Beşir gibi hissediyorum.

Mert geçince içeriye girdim ve kapıyı kapattım. Zeynep'in bütün makyajı akmıştı, ağlıyordu. Kaşlarımı çattım.

-"Ne var?" Dedi.

-"Asıl sizin aranızda ne var?" 

-"Bir şey yok" diyip ayağa kalktı. Omuz atarak yanımdan geçti. Edis'e aralarındaki her neyse söylemeliydi.

Aşağıya indim. Zeynep de makyajını düzeltip Edis'in yanına oturmuş bir şeyler içiyorlardı. Mert ise gitmiş çoktan. Gözlerimi Zeynep'in üzerine diktim. Mert'te bir şey vardı. Doğrusu ikisinde bir şeyler vardı. Ortamın havası sıkınca dışarı çıkmak için ayağa kalktım. Okan sordu.

-"Nereye?"

-"Biraz bahçeye çıkacağım" dedim ve çıktım. Havuzun başına doğru yürüyordum ki sigara içen Mert'i gördüm. Sessiz adımlarla yanına gittim.

-"İçer misin?" Dedi , hayır anlamında başımı salladım. Kısa bir sessizlik oldu. Ayağlarımı yerde sürtmeye başladım. Mert derin bir nefes alıp verdi.

-"Aramızda kalsa olur mu?" Dedi. Yazık yavrum ya.

-"Çok mu seviyorsun?" Dedim.  Gözünü göğe dikti ve bir şey söylemedi. Sigarasını söndürdükten sonra çöpe attı.

-"Hadi soğuk girelim" dedi , başımı olumsuzca salladım.

-"Ben biraz durmak istiyorum" dedim. Olumlu anlamda başını salladı ve arkasını döndü.

Havuzun başındaki koltuga oturdum. Yarın Haluk Uygun çıkacak ve ben her zamanki gibi olacağım. Hazırım galiba. Hazır olmamak gibi bir ihtimalim yok. Dizlerimi göğüsüme çekip kafamı yasladım.

Edis Saruhan

Zeynep'i masada bırakıp dışarıya çıktım. Mert suratıma bakmadan içeriye girdi. Havuza doğru yürüdüm. Aylin'i görünce durdum. Ne yapıyor bu kız? Üşütecek. Tam yanına gitme için bir adım atacaktım ki bir duygu beni durdurdu.

Gidersen seni sevmesine izin vereceksin.

Gözlerimi birbirine bastırdım.

Bu kızda bir şey vardı. Bu kızda beni ona bağlayan bir şey vardı. Uzaktan bakmak sevdanın bir parçası derler ama ben bu sevdada yokum güzelim. Arkamı dönüp uzaklaştım.

1 Gün sonra

Aynanın karşısındaki Aylin'e son kez baktım.

-"Annem için gülümseyeceğim."

-"Babam için güçlü olacağım"

-"Bu hayatta en değerli kişilerim için o adamı mahvedeceğim"

Paltolu AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin